יום חמישי, 13 ביוני 2013

על פלטת 56 הצלליות של ביוטיקר

בשבועות האחרונים יצא לי לשמוע די הרבה על פלטת צלליות המאט של ביוטיקר. למה השמטתי את ה"מאט" בכותרת? על זה בהמשך ;)

אז על מה אנחנו בעצם מדברות כאן?

פלטת 56 צלליות של ביוטיקר
ביוטיקר הוציאו פלטה נוספת של 56 צלליות, שמצטרפת לפלטה הנוכחית (שהיא שימרית). הפלטה החדשה, ממה שהתרשמתי, משווקת כפלטת מאט. אז תנו לי לעצור אותכן כאן - פלטת מאט זה לא. חלק מהצלליות אכן מגיעות במגימור מאט, אבל רובן בגימור יותר סאטני (בינינו, הרבה יותר טוב ככה). 
בכל מקרה שימר ונצנצים לא תמצאו כאן (מזל חח).

בשניה שפתחתי את הפלטה, הדבר הראשון שחשבתי לעצמי הוא "מה לעזעזל אני אעשה עם כל כך הרבה צלליות כחולות וורודות?". פה הייתי נותנת נקודה לשיפור (לפלטות הבאות אולי?). המגוון הנייטרלי נחמד, אבל הצבעוניות מעט התפספסה לדעתי - 2 צלליות ירוקות, אחת צהובה ואחת כתומה והשאר על סקלת הורוד-סגול-כחול שחלקם מאוד דומים, אני בעד חלוקת גוונים יותר שיוויונית P:

ועכשיו למעניין - הסווטצ'ים!
כל הסווטצ'ים מופיעים בסדר שלהם בפלטה



חוץ ממה שאתן יכולות להתרשם ממנו בתמונה, אני רוצה לציין שהשחור הוא באמת שחור מאט, לא אטום לגמרי בהנחה הראשונה, מה שאני מאוד אוהבת כי אני תמיד מתבאסת כשהם פיגמנטיים מדי בגלל שב-90 אחוז מהמקרים אני משתמשת בשחור בשביל להכהות מעט את הזווית החיצונית (למעושנים אני מעדיפה צללית קרמית שחורה).



כל השורה העליונה פשוט מעולה בשביל הארות על עצם הגבה! בשני האיפורים שתראו בהמשך השתמשתי בצללית העליונה, השניה מימין.
ההבדלי גוונים בשורה הראשונה יותר בולטים במציאות ופחות בתמונה לצערי :/
בתמונה למטה על האצבעות - מימין אחד הגוונים היותר לבנים ומשמאל היותר ורוד.




פה משהו בצבעים לא עובר טוב במצלמה - הצלליות בשורה הראשונה ממש לא אפורות כמו שנראה בפלטה, אלא הרבה יותר חומות כמו שנראה בסווטצ'ים.
אני רוצה לציין לטובה את הצללית הכי שמאלית בשורה התחתונה - אחת הצלליות הכי פיגמנטיות בפלטה (ובכללי), שיש לה מין גוון חום עם תת גוון בורדו מאוד מעניין, יהיה מעניין לעשות איתה איפור מעושן.



שורה מאוד פיגמנטית, אבל גם כאן אין קשר בין הסווטצ'ים של הצללית הסגולה והירוקה למה שהן נראות במציאות, כאשר הפעם הגוון האמיתי הוא זה שנראה בפלטה.
הגוון הירוק הוא מאוד מעניין וחבל שהוא לא עבר סווטצ'ים :(



הגוונים הורודים מעניינים, אם כי הייתי מסתפקת גם בארבעה ולא שמונה מהם P:



עם הצללית הסגולה הימנית בשורה העליונה עשיתי את רוב הלוק המעושן הסגלגל שתראו בהמשך.
השורה התחתונה פחות פיגמנטית משאר הצלליות, אבל אל דאגה, יש מספיק גוונים כחולים להשלים את החסר :)



בגוון הכהה המוזר הוא דווקא צללית סגלגלה בורדו מאוד מעניינת אם כי בגלל הפול אאוט חייבת בסיס קרמי מתחת.
הצלליות הכחולות התחתונות (שבמציאות נראות פחות טורקיזיות מבפלטה) מעולות ופיגמנטיות, למעט הצללית השניה מימין:


והשורה האחרונה חביבה:



כמו אמרתי, הייתי שמחה לראות עוד כמה גוונים ירוקים-צהובים בפלטה. חוץ מזה, את הצללית הסגלגלה הכי שמאלית מאוד אהבתי - הגוון שלה בהיר ומאוד מתאים לטשטושים (השתמשתי בה בקפל בלוק עם האייליינר).

כמה מילים לסיכום:
הרוב המכריע של הצלליות מעולה! פה ושם יש כמה צלליות שהן יותר גיריות ועם פול אאוט, בעיה זניחה יחסית כי אני גם ככה מאפרת קודם כל את העיניים ורק אז את הפנים.
נקודה לציון - הצללית מאוד מאוד קלות לטשטוש! פשוט תענוג לעבוד עם כמה גוונים.
נקודה נוספת, כמו עם חלק מצלליות שאני מכירה, עם כמה מהצלליות הגוון התקבל רווי יותר בהנחה עם האצבע מאשר עם מברשת עיניים שאני בדרך כלל משתמשת בהן, כמו בתמונה:

הימין - הנחה עם אצבע, שמאל - הנחה עם מברשת של ריל טכניקס
הצלליות מחזיקות מעמד יפה עם פריימר מתחת ולגמרי לגמרי שוות את ה-40 שקל (נו 39.99 וזה P:) שהוצאתי עליהן. מה גם שנחמד להתנסות בגוונים שאולי לא הייתי קונה בנפרד כמו רוב הכחולים והורודים.

ולסיום, שני מראות שעשיתי איתה:

מהאינסטגרם של הבלוג, ללא פילטרים
איפור עדין בגווני סגלגל ותכלת
מקווה בקרוב לעלות עוד כמה מראות בגוונים אחרים.

זהו עד כאן, מה דעתכן על הפלטה? נראית מעניינת או פחות מרגשת אותכן?



20 תגובות:

  1. לא מצליחה להתלהב מהפלטות האלה של ביוטיקייר, יהיה הגימור שלהן אשר יהיה. הגוונים של הצלליות כ"כ מיושנים ולא שימושיים עבורי, שזה לא שווה אפילו את מחירן הזול.... מה יש לי לעשות עם 10 גוונים שונים של כחול, וורוד וכתום?! האייטיז היו וחלפו, אין צורך לחזור לשם.
    מצדיעה לביוטיקייר על ההשקעה, אבל הגיע הזמן לשדרג את סקאלת הגוונים האופנתיים, ולא לפנות רק לקהל של איפור "לבנוני" לחתונה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שאם הם היו עושים פלטה צבעונית עם 10-12 צלליות זה היה נראה הרבה יותר מושך לעין ופחות מרתיע..

      מחק
  2. האמת שהפלטה לא מאד מרגשת אותי, אבל הלוקים שעשית דווקא כן- מקסים :-)

    השבמחק
  3. נראית פלטה מצויינת! מעולה לכל מיני התנסויות נועזות ומעניינות, אבל פחות שימושית ליומיום כמובן...
    תתחדשי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, לוק יומיומי יותר קשה להוציא ממנה P:

      מחק
  4. דווקא נראית אחלה פלטה, לי לפחות הכחולים פחות שימושיים.. אז קיבלתי בברכה את הורודים. יצאו לך שני לוקים הורסים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני גם פחות בקטע של כחולים אבל תמיד אפשר לנסות לצאת מהשגרה ;)

      מחק
  5. אהבתי את מראות האיפור שעשית,
    ואישית אני מאוד מחבבת את ביוטיקייר - תמיד כיף למלא סלסלה במוצרים כייפים ולשלם בקופה פחות ממאה ש"ח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! אני כל פעם מופתעת מהמחיר שאני צריכה לשלם בקופה לעומת כמות המוצרים!

      מחק
  6. התרגלתי אליה....וגיליתי שילובים מענינים. באופן אישי אני יוצאת מבולבלת ממנה. בדרך כלל אני לא זוכרת באיזו צללית השתמשתי לפני רגע. תוד על הפוסט הזה ואשמח אם תעשי עוד כמה דוגמאות.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי זה קרה! בעיקר בגלל שיש הרבה צבעים דומים קצת קשה לשחזר לוקים שעשיתי לפני!

      מחק
  7. תודה על הסקירה, זה שוק אמיתי שחברה זולה הוציאה פלטה שלמה שהיא מאט (טוב, לפחות הם ניסו...)
    אבל האם מתחשק לי לנסות אותה..? פחות מכמה שמתחשק לי להגיע לקניון בשבילה
    מה שכן- האיפורים שלך משגעים, כמו תמיד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קודם כל :)
      ושנית, כנראה שהייתי צריכה לציין, זאת ממש לא פלטת חובה למי שיש כמויות איפור (כמוך למשל P:)

      מחק
  8. התמונות שלך מקסימות!
    יש לי את הפלטה הקודמות שלהם (השימרית) ואני לא ממש משתמשת בה, ולכן ההתלבטות אם לרכוש או לא.

    השבמחק
    תשובות
    1. זהו, דווקא הפלטה השימרית פחות משכה אותי ומראש ויתרתי עליה :/

      מחק
  9. בננות לא הבנתי מה יש להתלבט או לקטר על הדמיון בין הצבעים או על עודף בגוונים כשכל הפלטה עולה 39 ש"ח בלבד??? אח איזה ישראלים אנחנו גם כשנותנים אנחנו בוכים...

    השבמחק
  10. תשמעו יש בצלליות יותר טלק מפיגמנט בגלל זה הן בהירות בכמה טונים לאחר המריחה.. בינוניות בהחלט .. נחמד לתת לילדים לשחק עם זה

    השבמחק
  11. יש דרך לדפט אותן ? לא נראה שאפשרי להוציא אותך מהפלטה

    השבמחק
    תשובות
    1. בגדול כל פלטה אפשר לדפט, אבל לא ניסיתי עדיין..

      מחק