יום שישי, 28 בדצמבר 2012

Aqua marine

על הציפורניים - Aqua marine של קרליין

על הלקים של קרליין יש לא מעט סקירות ברשת, אז החלטתי גם להצטרף לחגיגה, בעיקר בגלל שהלקים האלה זמינים כמעט בכל פארם ובמחיר נגיש (10-12 ש"ח וכמו כל לק בישראל - לקנות אך ורק במבצע!).

הלק המדובר
ה-Aqua marin (אני מקווה שאני לא מתבלבלת עם השם) הוא לק בגימור קרמי בצבע ירוק עם טיפה גוון טורכיזי, מהגוונים האהובים עליי בחורף.

.למעלה - הגוון עם ובלי פלאש. למטה - המברשת והפקק

המריחה: הלק אצלי קרוב לחצי שנה והוא כבר התחיל להסמיך, מה שאומר שעוד כמה חודשים יצטרך דילול - ועל זה כבר יורדות לו נקודות. המברשת שלו, ששמתי לב שרבות לא אוהבות, היא דווקא המברשת האהובה עליי בלקים - שתי מריחות והלק יושב מושלם. כמעט כמו בכל לק, שכבה אחת לא אטומה לגמרי, ושתי שכבות הכיסוי מושלם. שימו לב, למי שלא ידעה, שהמכסה המרובע והלא נוח בעליל יורד!

זמן ייבוש - ממוצע לדעתי, לא סופר מהיר אבל גם לא שעות, תלוי כמובן בשכבת הלק.

עמידות - זה נכון אצלי לגבי על הלקים - ביום הראשון אני תמיד שמה שכבה של בסיס ושכבה אחת של לק, וביום השני שכבת צבע נוספת וטופ, ככה שביומיים הראשונים הלק יושב כמו שצריך. ביום השלישי הלק מתחיל לרדת ממש טיפה (כמו כל הלקים אצלי, מיד ימין קודם), וביום הרביעי כבר התחיל להיראות רע, אבל זה היה אחרי ששטפתי בערך את כל הכלים בבית :( סה"כ עמידות סבירה אצלי.

היום השלישי
היום הרביעי
שורה תחתונה:
למה כן? הגוון יפה, הצבע המתקבל אטום לגמרי אחרי שתי שכבות והמברשת מאוד נוחה בשבילי.
למה לא? מתחיל להסמיך אחרי כמה חודשים כבר, עוד איזה יום לעמידות לא היה מזיק, וגם פה המברשת - לא חסר נשים שלא מסתדרות איתה.


2 תגובות:

  1. מה? איך מוציאים את הפקק המרובע לא הבנתי...

    השבמחק