יום שישי, 14 בדצמבר 2012

פוסט ראשון

פוסט ראשון - ברוכות הבאות :)

חשבתי על מה לכתוב בפוסט הראשון ובעקבות המזג אוויר - הבחירה נפלה על שפתיים של חורף.

אם יש זמן בשנה ששפתיים כהות יתקבלו בברכה זה עכשיו :)

המוצרים שבחרתי לפוסט הזה:


.מימין לשמאל: מייבילין, רבלון, מייבילין, ביוטיקר, ספורה, קרליין
(עם פלאש (אותו הסדר

בלי פלאש 
המוצר הראשון הוא מוצר של ספורה, מן שפתון שמגיע בצורת עפרון ג'מבו בגוון 02 fancy red. הגימור שלו הרבה יותר קרמי משפתון רגיל וכאן החיסרון שלו לדעתי, הוא לא עמיד במיוחד.היות והוא לא נוזל תוך חצי שעה מהשפתיים, הצבע המהמם שלו בהחלט שווה את המריחה החוזרת. נקודה נוספת היא שהוא דורש מחדד מיוחד בשבילו.

fancy red 02
המוצר הבא הוא שפתון של ביוטיקר בגוון 50 (באמת שעם שמות יהיה יותר קל!). כשקניתי אותו ציפיתי לצבע יותר כהה, אבל עדיין אני יותר ממרוצה! הצבע שלו נהדר, השפתון נמרח טוב וגם העמידות שלו טובה מאוד. שפתון שיוצא לי להשתמש בו הרבה בתקופה האחרונה.
גוון מס' 50
הבא בתור הוא שפתון של מייבילין מהסדרה ה*מעולה* של קולור סנסשיונל בגוון 455 mauve-ulous. הצבע שלו ללא ספק צבע בולט והכי כהה בחבורה. המון זמן חיפשתי שפתון בגוון כהה כזה, שלא יראה עליי מת, ועדיין, אני מרגישה שצריך  לאזור קצת אומץ בשביל לצאת איתו מהבית! בקיצור לא שפתון לעדינות. 
על השפתיים הוא מתקבל לא אטום לגמרי, לכן מי שתרצה את הצבע רווי, תצטרך להוסיף עפרון. המרקם שלו מאוד קרמי ונוח למריחה, ואמנם לא יצא לי להיות איתו הרבה זמן מחוץ לבית, אבל אני חושבת שעמידות זה לא הצד החזק שלו.
mauve-ulous 455
שני האודמים באריזה:

למי שפחות אוהבת שפתונים, אפשר ללכת על גלוס כהה. הבעיה ברובם שהם לא אטומים ולרוב מתקבלת רק שטיפת צבע עדינה שמזכירה איפשהו את הגוון באריזה. במקרה של רבלון, דווקא מתקבל גוון שמאוד קרוב לגוון הנראה (עם זאת, שכבה אחת לא תעשה את העבודה, לצערי). אני מאוד אוהבת את סדרת הגלוסים של רבלון. ללא יוצא מן הכלל, הם כולם מחזיקים מעמד יפה, לא דביקים ונראים נהדר על השפתיים. 
016 Bordeaux Bordeaux 
וכמוצר אחרון, למי שלא מתחברת לא לאודמים ולא גלוסים, הליפסטיין של מייבילין. משום מה, מאז שהם יצאו, לא ראיתי הרבה ביקורות עליהם (לטוב ולרע) וחבל! הסטיין עצמו מאוד מוצלח, עם ריח מטריף (די חזק, למי שרגישה לריחות), כייף למרוח אותו והגימור שלו זה לא הגימור היבש והמבאס הרגיל של הסטיינים, יש לו מן לחות קלילה שנשארת גם אחרי שהגלוס מתייבש. בקיצור, מומלץ בהחלט!
120 berry heavenly
ומשהו לסיום.. מי שמחפשת עמידות ומראה קצת יותר מדוייק (כי בגוונים כהים כל מריחה מחוץ לקו השפתיים בולטת), אין ברירה מלהצטייד בעפרון שפתיים. העפרון שאצלי נמצא לרוב בשימוש הוא עפרון של קרליין בגוון 160 Cherry. אני מאוד מאוד אוהבת את כל הסדרה של העפרונות שלהם (בעקר לעיניים - אבל זה כבר לפוסט אחר :)), והעפרון הזה מאוד מוצלח גם כן. העמידות שלו מעולה!!! לא יורד עם מים, ובקושי דוהה בשפשוף עם טישו, ככה שהוא בקלות שורד ארוחה קלילה ושתיה אצלי.


160 Cherry
זהו לבינתיים, אני מקווה שהאהבה לאיפור תנצח את העצלנות ויהיו הרבה פוסטים בעתיד! תגובות, הצעות וביקורות יתקבלו בברכה!


2 תגובות:

  1. שפתונים כהים הם האהבה הגדולה שלי :) פוסט מעניין ממש! השפתון של ביוטיקר נראה כמו דיופ מעולה ל-REBEL של מאק, ויום אחד אני ארכוש אותו ואבדוק את העניין.
    פוסט נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה :) אני אבדוק בהזדמנות את ה-REBEL. והשפתון של ביוטיקר באמת שווה את הרכישה! העלות שלו מזערית לעומת התמורה שמקבלים, וגם אם לא תאהבי בסוף, הנזק של 4-5(!!!) שקלים נסבל ביותר חח

      מחק