יום רביעי, 20 בפברואר 2013

סוף כל סוף - פוסט ראשון

אחד התסמינים שעל פיו אפשר לזהות מכורת איפור וטיפוח הוא השמחה כשמסיימים מוצר:) משהו בין השילוב של תירוץ מוצדק לקניות חדשות לבין "הנה עובדה אני סיימתי את הגלוס הזה, אז זה בסדר שיש לי עוד 20 במגירה"..

אז התופעה הזאת לא פסחה גם עליי, ואילו הם המוצרים שנגמרו לאחרונה:

קרם לחות של רבלון:
מדובר בקרם לחות עם SPF8, עם מרקם לא כבד ונטול ריח דומיננטי מדי. זאת הצנצנת (?) השניה שלו שאני מסיימת הודות למבצעי 1+1 המעצבנים של ניו פארם. הקרם עצמו נחמד, יחסית קליל, מלחח, לדעתי יתאים בעיקר לעור רגיל ואולי גם מעורב. לא השפיע לרעה על העור.
יירכש שנית? לצערי לא, אבל לא בגלל הקרם עצמו. אני פשוט שונאת אריזות כאלה! מרגיש לי לא הגייני לחלוטין להכניס כל פעם אצבעות לקופסה. למי שזה לא מפריע ומחפשת קרם נחמד ליומיום - שווה לבדוק.



בושם Black XS של Paco Rabanne:
טוב פה תהיו חייבות לסלוח לי כי אני גרועה בלתאר ריחות של בשמים + בחיים לא הצלחתי לתאר ריח של בושם רק מתיאור התווים הבולטים בו.
אז בקווים כלליים: לבושם ניחוח די מתוק ונשי, אבל לא מחניק. מה שבטוח זה שאי אפשר לתאר אותו כמרענן. לי הוא הרגיש יותר כמו בושם של חורף, ואם לא חורף, אז לפחות ערב P:
בכל זאת לטובת אלו שכן מצליחות לקשר בין מילים לריח (מהאתר הזה) את הניחוח של הבושם מרכיבים חמוציות, וניל פטצ'ולי, פלפל אדום, קקאו, ורדים ועוד.
יירכש שנית? יכול להיות כי אהבתי את הריח, אבל עם זאת אני אוהבת לגוון בבשמים.


קרם ידיים של ללין בריח וניל:
אני וקרמים של ללין זה סיפור אהבה. אמנם בקרם ידיים אני לא משתמשת כל השנה, אבל כשהחורף מגיע, ואיתו היובש, אני והקרם של ללין בלתי נפרדים. אני מאוד אוהבת את הריח שלו, למעשה את הריחות של רוב המוצרים, הקרם נותן לחות לידיים ועם זאת לא דביק, נספג בצורה טובה ועוזר לידיים שלי (שהוא לא חמור).
יירכש שנית? ללא ספק, אולי אנסה ריח אחר (למרות שגם הוניל מריח לדעתי מצויין).


ואחרונות חביבות, אולי מוצר האיפור שהכי קל לסיים, מסקרות של לוריאל:
המסקרה הראשונה היא ה-4D לאש ארכיטקט המעולה בגוון שחור. כרגע, זאת המסקרה הכי טובה שיצא לי לנסות ואני עדיין מחפשת אחת אחרת שתשתווה לה. היא נותנת מראה דרמטי, ריסים ארוכים, נפח והפרדה ביחד. לגבי עמידות, לא זוכרת לגמרי, אבל לא זכורים לי דברים רעים.
תירכש שנית? כן, אחרי שאסיים עם המסקרות שיש אצלי כרגע.

המסקרה השניה של לוריאל היא ה-voluminous million lashes שיצא לאחרונה במהדורה מחודשת אם אני לא טועה. המסקרה שלי הייתה בגוון חום שחור. למסקרה מברשת סיליקונית שפחות התחברתי אליה ואחרי השימוש גם הבנתי למה. המסקרה מדגישה את הריסים, אבל המראה הסופי הוא די יומיומי ונטול דרמה. הריסים נראים מופרדים ומוארכים והמראה הטבעי נשמר, כנראה גם הודות לעובדה שהיא לא שחורה. מי שמחפשת מראה טבעי ומופרד - כדאי לבדוק.
תירכש שנית? כנראה שלא.


הוולומינוס מימין, ה4D משמאל
עד כאן הפוסט הראשון בסדרה:) יצא לכן לנסות את אחד המוצרים שבפוסט?



20 תגובות:

  1. התנסתי כבר במסקרות של לוריאל שהצגת ונכון האפקט לא כזה וואוו, בכלל המסקרה באריזה היותר עגולה היא ממש טבעית ולא מורגשת כמעט די נטורל, הלאש ארכיטקט דווקא קצת יותר מוצלחת אבל בגרסת הבלאק, בגרסה הרגילה היא הדביקה לי את הריסים ברמות הזויות ולא עשתה משהו מיוחד,

    בנתיים אני מכורה לורודה של בורז'ואה שמספקת גלאמור נצחי בלתי מנוצח,

    שאר המוצרים לא הכרתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא זכרתי שיש עוד גרסה לארכיטקט, אני אנסה אותה פעם הבאה, תודה:) והורודה של בורז'ואה כבר אצלי, מחכה לתורה ;)

      מחק
  2. LOL לא ניסיתי שום דבר שהראת פה וזה מעולה לשמוע חוות דעת על מוצרים חדשים לי

    השבמחק
  3. יש לי גם את המליון לאשס של לוריאל רק שאצלי היא בשחור. בדומה למה שכתבת היא מפרידה ומאריכה. עובי היא כמעט ולא נותנת. בהשוואה לקולוסאל הצהובה-סגולה של מייבלין הלוריאל מפרידה טוב יותר אבל הקולוסאל נותנת יותר נפח :)
    אני חושבת שאם אהבת את הקרם של רבלון יש פתרונות לעניין האצבעות, יש לי קרם עיניים בצנצנת ואני פשוט משתמשת בספטולה שאני מנקה לפני ההכנסה לצנצנת הקטנה.. לא מושלם אבל עובד.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הכבוד שאת לא מתעצלת עם הספטולה, אבל כמו שאני מכירה את עצמי, עליי זה לא יעבוד חחח חוץ מזה בשנה האחרונה איכשהו נכנסה אצלי המודעות לSPF, אז אני אחפש לקיץ קרם עם SPF גבוה יותר:)

      מחק
    2. אני מבינה אותך לגמרי כי האמת שהספטולה זה בלית ברירה. אני בדיוק בחיפושים אחר קרם עיניים ידידותי יותר.
      וכמובן שאת צודקת עם ה SPF..שמונה זה באמת לא מספיק.
      אני משתמשת בארץ בברבדוס של אנה לוטן שיש בו 19, אבל הוא קצת פחות מתאים לי. לאחרונה קיבלתי מהם קרם של עץ התה עם SPF 31 ובינתיים אני ממש מרוצה. מה שכן, אני מחכה להגיע לארץ כדי לבדוק אותו תחת אקלים חם ולח יותר. תנסי לבדוק אותם אולי יתאימו לך..

      מחק
    3. הקרם זה עם שמן עץ התה כאילו? כי אם כן, אני חייבת לבדוק, כי אני מאוד אוהבת את השמן הזה! תודה על ההמלצה!

      מחק
    4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    5. בדקתי שוב את הדוגמית שיש לי ומדובר במוצר הזה, שמכיל תה ירוק ולא את עץ התה:
      http://www.annalotan.co.il/aecommerce/c1253/4241.php
      אני רואה שלמעשה הוא מוגדר כמקדם הגנה ולא כקרם לחות, אבל ממעט הנסיונות שעשיתי איתו כאן הוא היה בסדר גמור (למרות שזה לא חוכמה..) לא יודעת איך הוא יתפקד תחת מייקאפ באקלים של הארץ..בכל מקרה שווה בדיקה.
      שלחתי את המוצרים לכתובת של ההורים וכשהגעתי לביקור אספתי אותם.

      מחק
    6. תודה רבה, אני אבדוק אותו, בקיץ העור שלי גם ככה לא צריך תוספת לחות P:

      מחק
  4. נדיר שאני מסיימת מוצרים. טיפוח כמובן שכן אבל איפור.......... מ.אפ, פודרה בלבד, מסקרות אני מעיפה אחרי שלושה חודשים.

    4D מסקרה מעולה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לסיים פודרה נראה לי כרגע כמו משימה בלתי אפשרית P:

      מחק
    2. גם לי :)
      או סומק, או כל צללית שהיא לצורך העניין..

      מחק
  5. כל הכבוד! האוסף שלי מתנכל לי ובד"כ שאני רואה פאן של מוצר סופו להתנפץ על הרצפה ובכך נשללת ממני האפשרות להגיע לסופו =( חוץ מקרמים פחות או יותר
    הקרם פנים נשמע נחמד ואולי אפילו ינוסה, ואצלי קרם הידיים של ללין נטוש לטובת טובים ממנו (לדעתי)

    השבמחק
    תשובות
    1. וידוי קטן - בחיים לא הגעתי לפאן של מוצר איפור (מסקרות לא נחשב נכון?:))! יש לך המלצה על איזשהו קרם ידיים ספציפי?

      מחק
    2. אני אוהבת את של קרבטרי ואוולין. עשירים, נספגים מהר ולא משאירים תחושה סיליקונית או שומנית

      מחק
    3. לא מכירה את שניהם.. איפה קונים?

      מחק
  6. אהבתי את הפוסט ,בכלל אוהבת לקרוא פוסטים כאלה .
    גם לי יש את הבלאק אקסס ואני מאוד אוהבת

    השבמחק