יום שישי, 1 בפברואר 2013

פוסט מוצרי ביוטיקר ענק

הפוסט הזה היה אצלי בתכנון כבר הרבה זמן וסוף סוף התפנתי לכתוב אותו.
עם כל האהבה שלי לאיפור, למדתי שלא תמיד היקר הוא הטוב ביותר, ולפעמים אפשר למצוא מציאות גם בגרושים, צריך רק לדעת איפה לחפש.
ביוטיקר היא דוגמה מצויינת לכך, ב-100 ש"ח אפשר לצאת משם עם שקיות עמוסות. מה שכן, כמו לכל חברה, יש לה מוצרים טובים יותר ופחות וכאן באתי לעשות לכן קצת סדר:)

אני אתחיל מהמוצרים שמסביב ואעבור לאיפור.

גלגל ציפורניים - ללא ספק אחד המוצרים הכייפים! מקצר את את התלבטות איזה לק לשים, מראה בדיוק מה יש לך באוסף והכי כייף לחזור הבייתה אחרי שקנית לך חדש ולהוסיף אותו לגלגל (שעולה שקלים בודדים). הגלגל עצמו מגיע שקוף.


ריסים מלאכותיים - הריסים עצמם נחמדים (בעיקר במחיר כזה) ויכולים להיות מאוד שימושיות למי שרוצה להתנסות בהדבקה לפני שהיא משקיעה בריסים לא מעט כסף. האורך שלהם בול מתאים לעיניים שלי ולא הייתי צריכה לגזור אותם. הערה היחידה שיש לי היא שהריסים מאוד ארוכים, מגיעים כמעט לגבות (קים קרדשיאן מישהו?), ומתקבל אפקט לא טבעי במיוחד למרות שהם לא צפופים מדי. הדבק ריסים שנמכר בביוטיקר מחזיק לי מעמד כמעט יום שלם, ככה ששווה לבדוק גם אותו על הדרך.


ספוגית - בשנה האחרונה כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה דאגה להוציא חיקוי כזה או אחר לספוגית המפורסמת (הביוטיבלנדר). במקרה של ביוטיקר החיקוי הוא מוצלח. בעבר אני די נרתעתי בשימוש בספוגיות, אבל, הספוגית הזאת פשוט נהדרת! בשימוש נכון (קרי להרטיב אותה טוב לפני ואז לסחוט את עודפי המים) הגימור שמתקבל הוא מאוד טבעי ויפה. החסרון - כמו כל ספוגית, היא שותה מייקאפ יותר ממברשת פנים ממוצעת. אני שוטפת אותה עם סבון אחרי כל שימוש. עוד נקודה חשובה שלא מפריעה לי, אבל אולי תפריע לחלקכן - אחרי השטיפה עדיין נשארים על הספוגית כתמי מייקאפ שאי אפשר להסיר לגמרי.

הספוגית של ביוטיקר
האריזה של הספוגית
מברשות - לביוטיקר יש מבחר גדול של מברשות, חלקן יותר טובות, חלקן פחות. אני חושבת שמבחינת מחיר הן מושלמות למתחילות עם איפור, אפשר להתנסות עם הצורות השונות בכלום כסף. אבל, ופה כל היופי של ביוטיקר, יש גם הרבה מברשות שגם אלה עם אוספי איפור מכובדים, יכולות למצוא מעולות לטעמן.

זוג מברשות לקפל - שתיהן מגיעות במארז יחיד. מברשות מצויינות שקניתי לפני כחצי שנה ומאז רכשתי לי אפילו עוד זוג שיהיה. מטשטשות בצורה נהדרת, ועוד שימוש שמצאתי להן - הנחת צלליות קרם, כי אני מאוד לא אוהבת להניח אותן עם מברשות סינטטיות שטוחות. המברשות שומרות על צורתן ושורדות בצורה יפה עד עכשיו את כל החפיפות, נשרו ממש מעט מחפיפות הראשונות וזהו. שווה לבדוק אותן!


מברשות לקפל של ביוטיקר
מברשת אייליינר זוויתית - המברשת הזאת היא קטנה, ונראת די קשיחה בתמונה, אבל למעשה היא מאוד רכה. השימוש אליו היא מיועדת הוא לאייליינר, ואילו אני קניתי אותה במטרה אחרת לגמרי - תיחום הקו התחתון של העין, ואני מאוד מרוצה ממנה למטרה הזאת, אבל לא יודעת איך היא בתור מברשת אייליינר. אם למישהי יצא להתנסות, אני אשמח לשמוע.


מברשת זוויתית של ביוטיקר
מברשת 332 - כנראה המברשת הכי מוכרת של ביוטיקר ולא סתם. מברשת מעולה ושימושית - ניתן להניח איתה מייקאפ נוזלי (נותנת גימור יפה), פודרה, ברונזר וכ"ו. דחוסה וגם פה, לא נהרסת אחרי החפיפות (+נשירה מינימלית בחפיפות הראשונות). 


מברשת 332 של ביוטיקר

והגענו לאיפור - כמו שתראו אני לא כל כך חובבת צלליות ביוטיקר (מלבד הזאת של הגבות), לא יודעת למה, פשוט לא מתחברת.

עפרון עיניים בגוון 04 - מהעפרונות הרגילים. היום לא ברור לי למה רציתי את הגוון הזה בכלל, אבל נתייחס רגע לעפרון עצמו, ופה אין לי משהו טוב להגיד לצערי. העפרון לא פיגמנטי בעליל ובשביל להוציא ממנו צבע לסווטצ' הייתי צריכה כמעט לחרוט על היד, ככה שלעיניים שלי הוא לא יתקרב.
תוספת - הבנתי מביוטיקר שהעפרון כבר לא בליין.


עפרון עיניים 04 של ביוטיקר

אבקת מוזאיקה מינרלית (מי חשב על השם הזה?) מס' 02 - מן ברונזר קליל כזה, שמשלב כמה גוונים בתוכו. לא מתאים להצללות לדעתי, אבל יראה נחמד בתור חימום על הלחיים בתור סומק לבנות בהירות פלוס מינוס. מרקם נוח והשימר מוסיף ולא נראה כמו נצנצים על הפנים.


אבקת מוזאיקה מינרלית 02 של ביוטיקר



צללית לגבות של ביוטיקר מס' 20 - מוצר מנצח! שמעתי עליו הרבה והחלטתי לנסות ולבדוק בעצמי על מה המהומה. ובכן, לצמד הצלליות הזה מגיעות כל המחמאות שרצות עליו. הצלליות פיגמנטיות, נראות יפה וטבעי (הכי חשוב למוצר לגבות). חוץ מזה אני מאוד אוהבת שיש שילוב של שני גוונים, כי זה הופך את הצמד לאוניברסלי ואני בטוחה שכל אחת תוכל להרכיב את הצבע המדוייק בשבילה. אני השתמשתי בצבע הבהיר מבין השניים, שבמבט ראשון היה נראה לי בהיר מדי, אבל בפועל על הגבות נראה בול.


צללית גבות של ביוטיקר


ימין עם הצללית, שמאל בלי
שפתונים של ביוטיקר - הדעה שלי לא אחידה לכולם, יש הבדל בפורמולה בין שפתון לשפתון. לגבי הגוונים - מגוון ענקי שברובו לא לטעמי, אבל יש גם כמה יפים.
50,100,09,32
מהתמונה קצת קשה להבחין, אבל שני הימניים שונים זה מזה - הקיצוני הוא יותר כתום ואילו הזה לידו יותר ורדורד, ואני חושבת שעל השפתיים רואים את ההבדל יותר טוב.

עליון - עם פלאש, תחתון - בלי פלאש
על השפתון הכהה כתבתי בפוסט הזה.
השפתון הורוד הבהיר (100) הוא מהאודמי שבת לדעתי, נותן גוון מאוד עדין ויפה לשפתיים (לא מתקבל אטום לגמרי) ועמידות שלו מעולה! לא מייבש במיוחד, וכפי שאפשר לראות מהתמונה של ארבעת השפתונים - נמצא בשימוש שוטף אצלי. למי שהגוון עור שלה יחסית כהה - הייתי מציעה לדלג, הוא יראה חיוור מדי על השפתיים.
לגבי שני הימניים (32 ו-9) - העמידות ממוצעת, הצבעים יפים, אבל יש איתם בעיה. ללא ספק אלו שפתונים שעדיף לשמור לקיץ, ולא רק בגלל הצבעים. הם *מאוד* מדגישים את היובש בשפתיים (בעיקר הכתום)! אני לא יודעת אם זה עובר בתמונות, אבל במציאות לא נראה לי שהייתי יוצאת איתם ככה מהבית. בקיץ אני זוכרת ששניהם ישבו מצויין. למרות זאת הייתי ממליצה לא לוותר עליהם, כי בכזה מחיר (4 ש"ח?) אפשר לקנות אותם גם רק לקיץ.

מס' 32
מס' 09
מס' 100

עוד מוצר שיש לי ואני לא מחבבת במיוחד (בלשון המעטה) - השימר המינרלי שכתבתי עליו כאן.



זהו עד כאן! אם יש מישהי שעדיין לא יצא לי להתנסות במוצרי ביוטיקר, בעיקר אם היא חוששת מהמחיר הזול - אל! המוצרים הטובים לא נופלים מהרבה מוצרים אחרים שעולים פי כמה וכמה.


14 תגובות:

  1. בתכלס, קלעת בול בהכל.. לגבי הצלליות, יש סדרה אחת, לא בטוחה לשמה, צלליות שימריות קשיחות, מה שלדעתי הם קוראים להם צלליות משי (לא בטוחה), והן מצויינות ועמידות.
    שני מוצרים שניסיתי ופחות אהבתי: הפודרה - לא מפדרת בעליל. וגם מהאייליינר (למרות שכולם מפארים אותו) - פחות אהבתי..

    בהצלחה בהמשך הבלוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה, אני אבדוק את הצלליות בביקור הבא ;)

      מחק
  2. הפודרה המוצקה שהם מעולה אוהבת אותה מאוד היא נראית עלי מעולה והרבה שואלים איזה מייקאפ שמתי ..לפי דעתי הפודרה באה טוב על מייקאפ מוצק ..ונותן גימור יפה לפנים ....לביוטיקר יש מציאות טובות

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי את הפודרה, אבל באמת יצא לי לשמוע דברים טובים עליה. וללא ספק יש להם מציאות :)

      מחק
  3. נסי לשטוף את הספוגית עם קצת אבקת כביסה (רגילה, של מכונה כביסה ולא של כביסה ביד) תחת ברז מים חמימים וזה מנקה אותה כמו חדשה ולא מותיר שאריות סבון בפנים!!
    עובד כמו פלא עם כל ספוגית איפור שאני משתמשת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על הטיפ, בחלט ינוסה!

      מחק
    2. השרייה עם מים וסבון. הכל יורד!

      מחק
  4. צודקת לגבי ביוטיקייר, הרבה מוצרים טובים ואיכותיים במחיר מצחיקים...לגבי הצלליות - רוב הצלליות שלהם לא טובות אבל...יש 2 צלליות בלבד שהם מעולות במיוחד מעל פריימר השפ שלהן - לונג לאסטינג איי שאדו - יש לי בגוונים ירוק וכחול - מעולים !!
    פודרות מוצקות שלהם פשוט מעולות -מעל קרם לחות רגיל - כסוי גבוה ! נראה מדהים !!
    לגבי המברשות כפי שכתבת ממש נכון.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אבדוק את הצלליות, וגם את הפודרות כי הן מקבלות מלא מלא ביקורות טובות.. תודה!

      מחק
  5. לגבי השימר אני באותה דעה כמוך, לא התחברתי בכלל. מוצר שאני מאוד אוהבת שלהם זה הברונזר המאט שלהם, גוון 01. האמת ניסיתי גם את הפריימר לעיניים שלהם, ומצאתי אותו מעולה.
    visit me: maryjennifer.blogspot.com

    השבמחק
  6. היי, פוסט מצויין! המברשת הזוויתי טובה גם למילוי גבות?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין סיבה שלא, אם כי לטעמי היא קצת רכה מדי בשביל זה..

      מחק
  7. איזה לק זה בגלגל לקים אז נכון יש שלושה לקים וורודים (משמאל לימין: בהיר, בינוני וכהה אז איזה לק זה הורוד בינוני

    השבמחק
  8. אתר קוסמטיקה מספר 1 בתאילנד!
    אתר המספר 1 סיטוני לחנויות ועסקים מתאילנד קוסמטיקה רפואית thailandcosmeticcenter.com.
    כל אפשרויות בסיטונאות קוסמטיקה, מוצרי קוסמטיקה ישירות מתאילנד עשויה לסייע ללקוחות ועסקים
    . thailandcosmeticcenter.com

    השבמחק