יום ראשון, 24 בפברואר 2013

אז איך נראה איפור יקר מול זול - התשובות

אז אחרי שמתחתי אותכן קצת הגיע הזמן לתשובות!

לפני כן אני רק אגיד תודה על התגובות גם בבלוג וגם בקבוצה המקסימה של הפורום איפור בפייסבוק!
והאמת, שמחתי מאוד לראות תגובות לכאן ולכאן וששום מראה לא קיבל הסכמה מלאה על היוקרה שלו :)

תזכורת קצרצרה למראה הראשון:


והנה המוצרים ששימשו אותי ללוק הזה:


מי שניחשה מוצרי יוקרה צדקה P: 
הכוכב של האיפור הזה הוא ללא ספק השפתון האדום של דיור שמבחינתי היה שווה כל שקל ששולם עליו (או דולר?).
ולחדשות הרעות - השפתון נמצא אצלי כבר *המון* זמן, ואי אפשר להשיג את הגוון הזה כבר (וחיפשתי המון ברשת), ככה שאני מבטיחה לחפש לו דיופ!
באיפור עיניים השתמשתי בעיקר בשתי צלליות מהפלטה:

הגוון האמיתי הוא איפשהו בין לבין

ותזכורת למראה השני שהוא כמובן מורכב ממוצרים עממיים:


הימרתן על קלאב של מאק ;)?
והמוצרים:


הרעיון של הפוסט הגיע מהצללית ה*מדהימה* הזאת של ווט אנד ווילד, חברת דראגסטור אמריקאית. ללא ספק אחת הצלליות היפות ואני חייבת לציין, האיכותיות שיצא לי לראות! ומה המחיר? הצללית מגיעה כחלק מפלטה של שמונה צלליות שמחירה נע בין 5 ל-8 דולר, מה שבחישוב מהיר הופך את המחיר פר צללית למשהו כמו 3-4 שקל. מלבד קניה פיזית את הפלטה אפשר למצוא גם באיביי (למי שאוהבת) וגם באתרים כמו beautyjoint.


הצללית באיפור מונחת על פריימר בלבד.
השפתון שבו השתמשתי הוא שפתון של פופה בגוון 76.

סווטצ'ים של השני השפתונים:


מה המסקנות שלי מהפוסט? שיש מוצרים יקרים ששווים כל שקל שמוציאים עליהם, ויש מוצרים זולים שנראים כמו מליון דולר ועלו כמו דולר אחד. או בקיצור, להסתכל על האיכות של המוצר קודם כל:)

אז מה דעתכן על המוצרים? 
אני אשמח לשמוע מה הסגיר את המוצרים במידה וניחשתן, ומה בלבל אותכן במידה ולא.



13 תגובות:

  1. אז צדקתי, משום מה מה ש"הסגיר" את ההחלטה בעיני היה השפתון.
    אני מציינת לא אחת שבכל חברה ניתן ללקט את הכי מתאימים לי, יש יוקרה ויש עממי ובתוצאה בנאה הסופית, לא כתובה על המצח עלות המוצרים

    השבמחק
    תשובות
    1. אין האדום תמיד נראה יוקרתי גם אם הוא עלה שקל 90:)

      מחק
  2. מסכימה איתך לגמרי עם המסקנות שלך, אני מאוד אוהבת מוצרי יוקרה אבל יש המון מוצרים עממים שלא פחות טובים ממוצרי יוקרה..
    הצללית הזאת של וט אנד ויילד נראת מדהים !! יש לי את הצללית של עפרה שהיא דומה לה אני חייבת לקנות את הפלטה הזאת בקרוב..
    אומנם לא ניחשתי אבל הייתה לי תחושה שהלוק השני הוא ממוצרים עממים

    השבמחק
    תשובות
    1. הצללית באמת מדהימה! ועוד בכזה מחיר, חובה!

      מחק
  3. הייתי ממש סקרנית לדעת את התשובה :) ואהבתי מאוד את הרעיון מאחורי הפוסט הזה.

    השפתון של דיור הורס, לגמרי נראה מיליון דולר :) היתרון שזה דיי אדום קלאסי, ככה שאני מאמינה שתצליחי למצוא לו מחליף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז אתמול השוותי סווטצ'ים שלו עם אדומים אחרים שהייתי בטוחה שדומים לו, ואין, אצלי לא מצאתי דיופ :) אני מהמרת שבמאק יהיה משהו, עם המבחר שלהם..

      מחק
  4. מאוד אהבתי את הרעיון והביצוע של הפוסט, והניחושים שלי (ששמרתי בלב חח) היו נכונים

    השבמחק
  5. השפתון הזה דורש דיופ במהירות. אני חושבת שבשבילך - זה הצבע המושלם. אז שתפינה.
    שני המראות יפים, אני יותר בענייני אודם אדום...

    השבמחק
    תשובות
    1. הדיופ ברשימת ה-to do שלי אחרי המבחנים:)ומסכימה, אין על אודם אדום!

      מחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. אני פשוט בשוק. המראה השני מדהים, בחיים לא הייתי מנחשת את המוצרים..

    יש לך בלוג מהמם, אני כבר רואה את עצמי משוטטת בו כל יום (:

    השבמחק