יום ראשון, 6 בינואר 2013

My Top 5 Youtube Favourites

My Top 5 Youtube Favourites

לא קשה לנחש למה מוקדש הפוסט הבא ;)
אז אין ספק שליוטיוב יש חלק גדול בהזנת ההתמכרות (הקלה, כן?) שלי לאיפור. עם זאת, בגלל הכמות סרטונים העצומה שיש בו, לפעמים עלולים ללכת לאיבוד. לכן החלטתי לכתוב את הפוסט הזה, לעשות קצת סדר בבלאגן, ולהמליץ לכן על ביוטי גורוס (שונאת את הביטוי הזה) שאני עוקבת אחריהן.

Nicole Guerriero
הראשונה היא ניקול האמריקאית (ליוטיוב שלה), עם המון סרטונים שכוללים איפור, בגדים, שיער ועוד. לא תמיד אני מתחברת לאיפורי עיניים שלה (קצת דרמטיים מדי לטעמי), אבל הבחורה מצחיקה וכייפית והסרטונים שלה תמיד קלילים, אז בהחלט מומלץ! 


Tanya Burr
הפעם מדובר בבחורה בריטית, טניה, שהיוטיוב שלה מוקדש לגמרי לנושא האיפור (ליוטיוב שלה). היא התחילה בקטן ולאט לאט התחילה לצבור עשרות ומאות אלפי צפיות ביוטיוב. הרבה מהסרטונים שלה הם טיוטוריאלס שונים שאני מאוד אוהבת, היא לא מתפרעת יותר מדי והאיפור עצמו לרוב לא מסובך ולכן לביש, אך יפה. (דרך אגב, היא אף פעם לא משתמשת בפריימרים, לא לפנים ולא לעיניים, שזה נראה לי כבר נדיר למדי היום).


Nikkie Tutorials
ניקי, הצעירה שבחבורה, היא הולנדית וביום יום היא מאפרת אופנה (ליוטיוב שלה). אם הייתי צריכה לבחור את הבחורה שעושה את האיפור עיניים הכי יפה - ללא ספק הייתי בוחרת בה! חוץ מזה שהיא פשוט קורעת וכל סרטון שלה מצחיק וזורם וללא ספק לבחורה יש כשרון גדול.


Pixiwoo
צמד האחיות הבריטיות, סמנתה וניקולה, מאפרות במקצוען (ליוטיוב שלהן). קודם כל אם אתן עדיין לא שמעתן עליהן, זאת תקלה! אם רק השם של סמנתה נשמע לכן מוכר - היא אחראית על הליין המברשות המצויין Real Techniques. ביוטיוב שלהן תוכלו למצוא המון סרטוני איפור בהשראת מפורסמות, ובלי לשנות יותר מדי תווי פנים - הן בהחלט מצליחות להעביר את מאפייני איפור של אותו הסלבריטי. האיפור שלהן תמיד נראה מדהים ועושה חשק לנסות אותו על עצמי! (רק תראו בסרטון - נראה בול כמו הלנה כריסטינסן).


Emily Noel
והאחרונה חביבה, אמילי, שתסלחו לי אבל לא זוכרת בדיוק מה המקצוע שלה, נדמה לי שעיתונאית (ליוטיוב שלה). ביוטיוב שלה, בניגוד לקודמים שציינתי כאן, תוכלו למצוא ה-מ-ו-ן מוצרי דראג סטור, סרטונים של השוואות בין מוצרים ומלא סרטונים של דיופים למוצרי high end. מבחינת האיפור, אני חושבת שהטיוטוריאלס שלה לא מסובכים ולכן יתיאמו לבנות שיחסית מתחילות את צעדיהן בעולם הצבעוני (והמאוד כייפי) של איפור. למי שגרה בארץ ולא מתחברת להזמנת מוצרים אונליין, אולי כדאי לדלג על הסרטונים שלה, שכן הרבה מהמוצרים שמוזכרים בו לא נמכרים בארץ.


זהו עד כאן, אם יש לכן עוד המלצות, אשמח לשמוע :)



2 תגובות:

  1. Jaaackjack חמודה מאוד!
    ואני הכי מכורה ל-nikkiphillippi

    השבמחק
  2. אמילי אהובתי הנצחית.. אבל תמיד טוב להכיר חדשות..

    השבמחק