יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

שינויים בטמפרטורה - #פוסט שכולו קר

לפוסט הראשון והחם קליק כאן.

כמו שתוכלו לראות מצבע השיער שלי בפוסט, שעדיין היה בלונדיני, הפוסט צולם לפני יותר משבוע, אלא שבלוגר החליט על דעת עצמו לשנות לי את הקונטרסט של התמונות שאני מעלה! אין יותר מעצבן מזה :(

ועכשיו לעיניינינו - לעשות מראה איפור שכולו בגוונים הקרים היה יותר קשה בשבילי, אני לחלוטין בחורה של גוונים חמים, וגם לדעתי הגוונים הקרים פחות מחמיאים לי, אז זה היה איפור יחסית מאתגר.

אני מראש מתנצלת על איכות התמונות - משהו לא טוב עובר על המצלמה שלי, מקווה שהעניין יטופל בהקדם.

את האיפור כרגיל התחלתי מהעיניים ומזל כי היה *המון* פול אאוט מהצלליות משום מה..
וכמובן מתחילים עם הפריימר של טו פייסד.


לאחר מכן הנחתי את צללית קרם של מייבילין בגוון אפור, ששמה תלוי באיפה רכשתן אותה - או Permanent taupe או Tough as taupe. למרות המראה העכברי שלה לכאורה, זאת צללית שאני מאוד אוהבת, בעיקר בסתיו והרבה פעמים אני משאירה אותה לבד על העפעף בלי שום תוספות, אבל במקרה הזה היא דווקא לא נשארה בודדה.




מעליה הנחתי את את הצללית gunmetal מפלטת הנייקד הראשונה (קליק לפוסט על הנייקד). מדובר בצללית בגוון שנע בין אפור לכחול, כיאה לשמה.


בשביל להוסיף עוד טיפונת צבע, הוספתי מעט צללית בגוון כחול של לוריאל, All night blue (קליק לסווטצ'ים) בזווית החיצונית של העין. בשלב הזה כבר היה לי די הרבה פול אאוט מהצלליות, ועוד פול אאוט מהסוג הגרוע ביותר - כחול! אני תמיד מעדיפה לאפר קודם את העיניים אבל גם אם אתן מעדיפות להתחיל עם איפור הפנים, הייתי שוקלת שוב את העניין כשמשתמשים בצלליות כחולות שהפול אאוט שלהן נראה הכי רע כשהוא מרוח, אלא אם כן אתן מחפשות את המראה של "הייתי עסוקה כל הלילה בלהוריד דרינקים בבר והספקתי לישון רק שעתיים"..



את המעבר בקפל טישטשתי עם צללית נוספת מפלטת הנייקד, Virgin, ועליתי איתה עד עצם הגבה.
לא רציתי לעשות אייליינר, אז תחמתי ממש (אבל ממש) בעדינות את קו הריסים העליון עם ג'ל ליינר של אסנס (מברשת מעולה וקטנטנה של ביוטיקר).



מעגל ומסקרה לריסים העליונים, וטאץ' אחרון לזווית הפנימית של העין הוספתי צללית בגוון כסוף משלישיית צלליות של לוריאל שכבר לא זמינה לדעתי (מעבר לצללית הכסופה, לא הפסד גדול..).




וג'וק שלאחרונה נכנס לי לראש - כשאני עושה מראה עיניים יחסית כבד/כהה, מפריע לי בעין (תרתי משמע) קו המים העליון - או יותר נכון העובדה שהוא ממש בולט מבעד לריסים השחורים והאיפור הכהה, אז הפעם החלטתי להשחיר אותו עם אותו הג'ל ליינר שהשתמשתי לקו הריסים העליון. מי שיש לה עיניים רגישות - אני חייבת להזהיר שהפעולה מעט מציקה, אבל אפשר לסיים את זה ממש זריז והג'ל ליינר לא נמרח לאחר מכן ונשאר במקומו לאורך זמן.
בשביל ההמחשה, לפני ואחרי הג'ל ליינר בקו המים העליון:



גם מאחד את כל המראה של העין וגם גורם לריסים להיראות יותר מלאים :)
בקו המים התחתון הנחתי עיפרון בגוון אפור של אסתי לאודר.

אחרי שסיימתי עם שאר הפנים, הוספתי מסקרה גם לריסים התחתונים, וזה המראה עיניים הסופי:



בשביל הלחיים הלכתי על השילוב הכי קר שיכולתי לחשוב עליו - סומק Rose שהוא ורוד קריר של פיזישנס פורמולה והיי בים של בנפיט שנותן הארה קרירה ומעט כסופה (שכמובן לא הכי עוברת בתמונות:/).

בשפתיים הנחתי שפתון ניודי ורדורד של לנקום בגוון Love it ומעליו גלוס ורוד חלבי, מהסוג שבחיים לא תתפסו אותי איתו, של חברה קנדית לא מוכרת.

כל הפנים:



אני חושבת שהתוספת המושלמת למראה הקר הזה היה סומק Taupe של ניקס להצללות, כי ה-Hoola של בנפיט נראה קצת חמים מדי ביחס לשאר האיפור.

שאר המוצרים בהם השתמשתי:


מייקאפ פייס אנד בודי של מאק בגוון N1
פודרת HD של אלף
מסקרה They're Real של בנפיט
פודרת MSN של מאק בגוון מדיום
עיפרון גבות של לנקום בגוון Natural Blonde (לפירוט)
ברונזר Hoola של בנפיט

זהו זה לפוסט הקריר, לסיכומו של דבר אני חייבת להגיד שאני פחות מתחברת לגוונים הקרירים יותר באיפור, אבל מדי פעם אפשר לגוון ;)
אשמח לשמוע באיזו טמפרטורה אתן מעדיפות את האיפור שלכן?


10 תגובות:

  1. גם אני הולכת בד"כ על הגוונים החמים יותר, אני מרגישה שאני בהירה מדי בשביל הקרים. בכל מקרה יצא לך מקסים :)

    השבמחק
  2. יצא ממש יפה! עכשיו יש לי רעיון איך להשתמש עם הצללית gunmetal ;)
    אני אוהבת גם חמים וגם קרים בכל זמן בשנה (יש לי עיניים חומות, ולרוב אני בהירה.. חוץ מהנופש האחרון בו השתזפתי כאילו אני בת 16 שוב..) המראה ממש מתאים לך, כמו גם המראה החם שממש התאים לך :)

    השבמחק
  3. מעולה! אחלה מדריך, את יפהפייה כהרגלך ותתחדשי על הצבע החדש :)

    השבמחק
  4. תמיד כל לוק כ"כ מושלם עלייך...?

    השבמחק
  5. בתור שונאת כחולים גרמת לי לשקול את שנאתי מחדש. האמת שהמראה מאוד מתאים לך.

    השבמחק
  6. אני חושבת שזה יצא מקסים :)

    השבמחק
  7. לוק מקסים ומאוד מחמיא לך (למרות שהצבעים הטבעיים שלך באמת נראים כדורשים גוונים חמים :-)) כנראה שמתאים לך גם וגם!

    השבמחק
  8. הצורת העבודה שלך מעולהף והתוצאה מדוייקת ויפה. אולי בגלל שאני פחות בקטע של כחולים, אני מעדיפה אותך עם סגולים או חומים.
    ו-Permanent taupe אהובה מאוד גם עליי.

    השבמחק
  9. מקסימה ויפה, אהבתי מאוד את שילוב הצבעים עליך וזה לגמרי לא מובן מאליו כי אני בדרך כלל אוהבת קצת קונטרס בין צבע העיניים לצבע האיפור :)

    השבמחק
  10. ממש יפה... וגם אני כמוך לא יכולה כשהאיפור מודש ו"כבד:" לא לתחום את הקו המים העליון.. זה מרגיש כאילו משהו חסר בלי זה..

    השבמחק