יום שבת, 5 באוקטובר 2013

מה הולך עם שיער ג'ינג'י?

קצת אחרי שצבעתי את השיער, היה ברור לי שהמראה הבא שאני עושה יהיה ירקרק כי מה משתלב יותר טוב מזה עם שיער ג'ינג'י? אמנם עד הפוסט הוא הספיק לדהות קצת, ועדיין ממשיך לצערי, אבל אתן יכולות לראות איך הוא היה נראה במצבו המקורי באינסטגרם של הבלוג.

התחלתי כרגיל עם הפריימר של טו פייסד על כל העפעף.


לאחר מכן ציירתי קו בקפל עם עיפרון עיניים חום של לוריאל, קצת קשה לראות בתמונה בגלל שהעין פתוחה, אבל הקו הוא בדיוק בקפל. בשלב הזה לא חייבים לדייק יותר מדי כי הכל יטושטש ביסודיות בהמשך, אבל כן חשוב שהעיפרון יהיה חום ולא שחור, כדי שלא תהיה ניגודיות גדולה מדי.


על הקו שציירתי עברתי עם מברשת עיפרון עם צללית בגוון חום כהה ומאט, מפלטת ה-Meet Matte של דה באלם, כשאני משתדלת לטשטש עם הצללית כלפי מעלה ולהשאיר את החלק התחתון של העפעף נקי מצלליות.


אחר כך המשכתי את הטשטוש כלפי מעלה עם צללית חומה אבל בגוון בהיר יותר, גם כן מהפלטה של דה באלם.


 בשלב הזה מגיע החלק היפה באיפור. לאחרונה אני סובלת מאובססיה קלה לפיגמנטים, ואת הפיגמנט הזה של אינגלוט, בגוון 84, שילבתי כבר פעם אחת בפוסט (קליק כאן), אבל באמת שלפיגמנט ההורס הזה מגיע עוד קצת יחס ;)
קצת לגבי ההנחה שלו - לא רציתי שהוא יתפזר לי לכל מקום (מעבר לפול אאוט השגרתי של מוצרים בתפזורת), ככה שאספתי מעט פיגמנט עם מברשת סינטטית ודחוסה ולאחר מכן השפרצתי עליהם מעט מים (קניתי בקבוקון ריק של ספריי באחת מחנויות בסגנון ואו), ואז הנחתי בטפיחות על העפעף. ניסיתי לשמור על קו יחסית חד בין הפיגמנט לבין העיפרון החום המטושטש, ככה שאין צורך לטשטש את הפיגמנט אחרי ההנחה.


אמאל'ה, כמה פול אאוט! תמיד כשאני עושה מראות איפור כאלה, אני תוהה איך אפשר לאפר קודם את הפנים, בלי להוריד אח"כ חצי מהאיפור בנסיון להוריד את הפול אאוט.

על הריסים העליונים השתמשתי במסקרה They're real הגוססת של בנפיט.


לתיחום תחתון השתמשתי באותה הצללית החומה הכהה שבה טישטשתי את העיפרון לפני כן.
בקו המים, גם העליון וגם התחתון, הונח אותו העיפרון החום של לוריאל.
וכמובן שהנחתי צללית בגוון העור, גם כן מאט מאותה הפלטה, בעצם הגבה, אני רק לא זוכרת באיזה שלב :P


לסיום העיניים, עוד קצת נקיון מסביב, קונסילר של ואו ופודרת HD של אלף לקיבוע מתחת לעיניים, מסקרה בריסים התחתונים וסיימנו!


מזווית נוספת

מה שאהבתי במראה הזה הוא הניגודיות בין המעבר החד של הפיגמנט לצבע החום, לבין הקפל המאוד מטושטש.

לשאר הפנים הלכתי על מראה חמים יחסית, ועל השפתיים הנחתי שילוב של On Hold של מאק (עם האצבעות בטפיחות, רק בשביל שיהיה קצת גוון), לבין Rebel, גם כן של מאק, שהונח גם הוא עם האצבעות, אבל הפעם רק במרכז השפתיים.

על עצמות הלחיים הנחתי את ההיילייטר האהוב עליי נכון לעכשיו - Gotta Glow של אלף.


ELF - Gotta Glow

השימר הזה אמור להיות דיופ להיילייטר מפורסם אחר, אלבטרוס של נארס, ולפי הסווטצ'ים ברשת הם באמת מאוד דומים (מלבד המחיר המוגזם של נארס, כמובן..).
הגוון שלו הוא מין זהב שמגיע על בסיס בהיר יחסית.


המוצר הזה נמצא אצלי כבר המון זמן, אבל לא השתמשתי בו בכלל מלבד הסווטצ'ים מהסיבה הפשוטה שבסווטצ'ים הוא מרגיש מעט גירי, וכמעט לא נמרח באחידות על העור, ככה שהוא לא הלהיב אותי במיוחד. 
אבל על העור הסיפור אחר לגמרי, אוי כמה שהוא יפה! הוא נותן ברק סופר מחמיא, ודווקא הנחה עם מברשת מוציאה ממנו המיטב.
אה, והמחיר שלו ברצפה! מה יותר טוב מזה?

כמה תמונות של האיפור המלא:





והתמונה הבאה לא הכי מחמיאה, אבל היא מראה בצורה יפה איך ההיילייטר של אלף מתקבל על העור:



שאר המוצרים בהם השתמשתי:



מייקאפ קולורסטיי של רבלון בגוון 250 Fresh Beige
פודרת מטאוריטים של גרלן מס' 02
ברונזר Hoola של בנפיט
סומק של ביוטיקר בגוון 02 (לפירוט)
צללית לגבות של ביוטיקר (לפירוט)

מהפלטה של דה באלם השתמשתי בשלושת הצלליות בשורה העליונה:




כמובן שכרגיל אני אשמח לשמוע את דעתכן ודעתכם על המראה ועל המוצרים בפוסט :)




12 תגובות:

  1. ממש מחמיא לך המראה. ואהבתי את השינוי לג'ינג'י כבר מהפעם הראשונה שהצגת אותו. אני חושבת שהמראה בהחלט הולך טוב עם הצבע בשיער! :)

    השבמחק
  2. מראה ששבה את ליבי!
    את תמיד תיהי יפייפיה, בכל מראה ובכל גוון. תתחדשי :-)

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. הפיגמנט הזה אחד היפים אם לא ה! את שרית ברוטמן פגשתי פעם עם צללית של עופרה שעובדת בדיוק על הדואו כרום של הפיגמנט הזה, כמובן שהמראה שמתקבל הוא אחר לגמרי אבל שמחתי שיש אופציה גם בצללית כי אני ופיגמנטים זה ביג נו נו - ובעצם כל מה שממש מלכלך... מקסימה!

    השבמחק
  5. אויש ריסקת אותי עם היופי הזה שלך! ונתת לי אחלה רעיון עם העיפרון בקפל , ינוסה בהקדם!

    השבמחק
  6. וואו, מהמם! יצא איפור מגניב לגמרי :) עשית לי חשק והשראה לנסות גם לשלב בין מאט לבין שימר/גליטר בצורה כזו.
    יפה לך הג'ינג'י :)

    השבמחק
  7. מקסים!
    וההילייטר נכנס לווישליסט שלי.
    אני אוהבת את השיער שלך.

    השבמחק
  8. איפור מקסים! אני אוהבת את הגוונים הירוקים וכבר מזמן חומדת את הפיגמנט בגוון 84.
    וזה לא הג'ינג'י, פשוט הכל יפה עלייך:)

    השבמחק