יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

Blogger made me buy it - Tag

לא מזמן, באחד השיטוטים שלי ביוטיוב נתקלתי בסרטון טאג כייפי של אמילי נואל (קליק לערוץ שלה) בשם Youtube made me buy it והחלטתי שזה יכול להיות רעיון טוב לתת לטאג הזה מקבילה גם בבלוגספירה! אז קבלו את פוסט הטאג הראשון בבלוג - Blogger made me buy it או בשמו השני - איזה בלוגריות דירדרו אותי לקניות :P

מי שעוקבת אחרי הבלוג באינסטגרם או בפייסבוק בטח ראתה את התמונה הבאה:

השפעה איפורית במיטבה
אז התשובה לשאלה שפירסמתי עם התמונה (מה משותף לכל המוצרים?) היא שכל המוצרים הללו נקנו אחרי שקראתי עליהם בבלוגים שונים ומשם הדרך אליי הייתה קצרה :)

המוצר הראשון הוא הבטי לומינייזר (Betty-Lou Manizer) של חברת דה באלם.


קצת על המוצר: ברונזר שימרי שכבר קיבל במה פה בבלוג במסגרת אחד ממראות האיפור דווקא בתור צללית (קליק כאן). מוצר מעולה, מעולה, מעולה! עכשיו בטיפה תפסתי צבע עם כל השמש הישראלית, הוא נמצא בשימוש יותר תדיר אצלי (הוא מלא בפיגמנט, ולכן הבהירות שבינינו חייבות להשתמש בו ביד קלה).


למי לשלוח את החשבונית? טל פלג, המדרדרת הראשית בגזרת מוצרי דה באלם! ראיתי את הברונזר בפוסט (קליק כאן) משותף עם ההיילייטר המהולל גם כן שלהם, כמה ימים לאחר מכן הברונזר היה אצלי :P

המוצר הבא הוא קורקטור של חברת בובי בראון בגוון Light Bisque.


קצת על המוצר: מוצר ששום מראה איפור שלי לא שלם בלעדיו, ועל כן מככב בכל פוסט כזה! הקורקטור הזה הוא מן קונסילר מתקן גוון, במרקם קרמי ולא נוזלי, שתפקידו לסתור את גוון הכהות מתחת לעיניים. סווטצ'ים והשוואה לקונסילר מבחינת הגוון תוכלו למצוא בפוסט כאן.

למי לשלוח את החשבונית? למרינה או בשמה הבלוגרי, יש יופי בכולנו. נתקלתי בקורקטור הזה בפוסטים רבים אצלה ומיום שהחלטתי סוף סוף לנסות אותו - אנחנו בלתי נפרדים!

הלאה, למוצר הבא, שפתון בגוון Ruby Woo של מאק.


קצת על המוצר: טוב, איפה אני אתחיל? אתחיל ואומר שמדובר באחד השפתונים האהובים עליי Ever! הגוון שלו הוא אדום קר קלאסי במרקם מאט לגמרי, מה שהופך אותו לקצת בעייתי בימי החורף כשהשפתיים מתייבשות, אבל גם אז אני לא מוותרת עליו (אם כבר, בחורף אני משתמשת בו אפילו יותר).



ועם איפור מלא:


למי לשלוח את החשבונית? שנטי, שפירסמה פוסט שמוקדש בין היתר לשפתון הזה, מאוד מאוד סוקרנתי ובהזדמנות הראשונה שהייתי ליד מאק, נכנסתי לראות על מה כל הייפ ונשבתי בצבע שלו! מוכנה להתערב שגם בעוד 10 שנים הוא יהיה בשימוש קבוע אצלי ;)

נקסט, בסקלה הנגדית של המחירים - הקונסילר של ואו, בגוון הכי בהיר (למה, למה לא לרשום את הגוון על המוצר עצמו?).


קצת על המוצר: קונסילר שמגיע עם אפליקטור, בעל מרקם נוזלי, אבל לא יותר מדי. הגוון שלו מזכיר את הגוון של הקורקטור של בובי בראון, ולכן אני לא משתמשת בו לכיסוי נקודתי בפנים אלא גם כן באיזור העיניים כשבא לי כיסוי קצת פחות כבד. ואף מילה על המחיר הזול! 
לפוסט מראה איתו, קליק כאן.


עליון - מטושטש, תחתון - הנחה עם האפליקטור ללא טשטוש
למי לשלוח את החשבונית? MakeUp Land הייתה כותבת עליו המון, ומאוד רציתי לבדוק על מה כל המהומה כי כלפי חוץ הוא נשמע מושלם - גם מוצר מוצלח וגם במחיר יותר זול מזול, ומה המסקנה שלי? רוצו לנסות!

המוצר הבא, והצללית היחידה בפוסט, היא צללית אפויה של ביוטיקר בגוון 24.


קצת על המוצר: ואו, איזו צללית! פיגמנט מטורף, נמרחת וניתנת לטישטוש בקלות, עמידה, ובנוסף להכל הגוון שלה לא שיגרתי והוא סגול עם דואוכרום כחול יפיהפה! והיא אגב, מגיעה בכמות הענקית של 10 (!!) גרם ובמחיר הזעום של 6 שקלים.

בצילום עם פלאש

וכיאה לצללית בסגנון הזה, מאוד קשה להעביר את הגוון היפה שלה בתמונות, ככה שלחובבות הסגול אני באמת ממליצה לנסות אותה בהזדמנות הראשונה.

מראה עיניים איתה:


למי לשלוח את החשבונית? הבלוגרית המקסימה של Beauty in Between דיברה על הצלליות האלה בפוסט שמוקדש כולו למוצרי ביוטיקר, ועד אותו רגע אפילו לא פזלתי לכיוון של הצלליות הבודדות שלהם. הסגול בפוסט היה נראה מאוד יפה, יותר מיפה בחנות, ומאז התחדשתי לי בכמה צלליות מהסדרה האפויה הזאת!

והגענו למוצר אחרון חביב, שפתון של חברת רימל בגוון In Vogue 038.


קצת על המוצר: שפתון בגוון ורוד כהה יחסית אבל בוהק? לא הולך לי היום עם תיאורים :( הגימור שלו הוא קרמי והוא מאוד פיגמנטי ומספיקה נגיעה אחת ממנו בשביל לקבל המון צבע. הולך להיחרש בסתיו הזה למוות!



אפשר עוד פעם להשתמש בתירוץ של "גוון לא עובר טוב במצלמה?" :P הוא מתקבל יותר כהה במציאות.

למי לשלוח את החשבונית? לתמר, מ"תפתחי בלוג" (קליק לפוסט עם השפתון). ראיתי את השפתון הזה לראשונה בפוסט שלה וממש נדלקתי על הצבע. מאז בערך שלוש פעמים הגעתי לסטנד של רימל, הסווטצ'תי (נגיד שיש מילה כזאת), והחזרתי בחזרה. עד ששוכנעתי שאין לי שום צבע דומה באוסף וחזרנו הבייתה ביחד, הכי Happy End!

זהו עד כאן, אשמח לשמוע על איזה מוצרים אתן רכשתן בעקבות הבלוגר, ואם בא לכן לראות עוד פוסטים של TAGים למיניהם.


18 תגובות:

  1. מאוד אהבתי את הפוסט ואני תוהה אם יש לי מספיק מוצרים בשביל אחד כזה בעצמי! שמחה שגם לי היה מקום של כבוד שם, הרובי וו הוא הדרדור הלאומי שלי, גם את ליאן היפה דירדרתי לשם :) עובד מהמם על בהירות עור ושיער... לוק סופר הוליוודי!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי הוליווד, לא יודעת איך הייתי בלעדיו לפני זה :P

      מחק
  2. רעיון מצויין :-) אין לי בלוג אבל אם הייתי פותחת אחד הייתי יכולה למלא אותו בפוסטים שכאלה. גיליתי שהדרך הכי טובה לא להתאכזב מאיפור זה לתת למישהו אחר לעשות את העבודה בשבילך :-) רוב האיפור שלי הוא כזה שהומלץ עליו מאוד בבלוגים כאלה ואחרים. וגם אצלי טל פלג מככבת ברשימת הדרדור :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי טוב - לעשות ש"ב לפני קניה ולצמצם את האפשרות לאכזבה למינימום!

      מחק
  3. איזה רעיון חמוד =) שמחתי למצוא גם את עצמי שם. בלוגריות זה דבר מדרדר ומדורדר כאחד, אנחנו נוראיות.

    השבמחק
  4. רעיון מעולה! :)
    הצללית של ביוטיקר והשפתון של רימל גרמו לי לרצות לרוץ לקנות :)

    השבמחק
  5. פוסט מעולה! ראיתי את הסרטון של אמילי כשיצא וגם אני חשבתי לעצמי לכתוב לעשות את הטאג הזה. אני רק צריכה למצוא את רשימת האשמות לשלוח אליהן חשבוניות D-:

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי לקח קצת זמן עד שגיבשתי את הרשימה, הזיכרון האיפורי לא תפקד חח

      מחק
  6. רעיון מקסים לטאג לפוסט :)
    שניים מהמוצרים זיהיתי מיד מי אשמה (טל עם המרי לו - לדעתי 95% מהרכישות בארץ היו בזכותה :), ומרינה עם הקורקטור), וכשראיתי את הגוון של השפתון של מאק מיד חשבתי על שאנטי...
    השפתון של רימל מהמם. פספסתי את הפוסט הזה בבלוג של תמר....
    האיפור הסגול מהמם עלייך! הצללית הזו באמת נראית מוצלחת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      והצללית של ביוטיקר אכן מציאה מאוד מאוד מוצלחת, מקווה שהם יוציאו עוד כמה בסגנון הדואוכרומי הזה!

      מחק
  7. טוב שיש את מי להאשים:P
    בלוגריות בהחלט גורמות לנו לבזבז, אבל מהמוצרים שהצגת כאן עושה רושם שאת עושה זו בחוכמה.
    הקונסילר של וואו באמת טוב, הופתעתי ממנו מאוד.
    אני רוצה לנסות את השפתון האדום, בנתיים אני דוחה את הרכישה.

    השבמחק
  8. אהבתי את הפוסט ואת המוצרים בו! הרובי וו של מאק זוהר עלייך ונראה מדהים! את השפתון מהסדרה הזו של רימל אני לא מכירה, ואגיע בקרוב "להסוויץ'" אותו בפארם. אני כן ממליצה על השפתון הלחותי של רימל בגוון coral queen שהוא כתום קורלי מאסט ! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני אבדוק את השפתון בהזדמנות הקרובה

      מחק
  9. רק לאחרונה גיליתי את הבלוג שלך ומיד "חרשתי עליו". פשוט מקסים, וזה שאת יפהפיה רק תורם להדגשת מראות האיפור.
    ראיתי ששאלת באחד הפוסטים כיצד ניתן להחיות איילינר ג'ל שהתייבש? אז יש מספר מוצרים ייעודיים שמתאימים לכך ואחד מהם, ראיתי בפוסט אחר, כבר יש ברשותך - הדורליין של אינגלוט. פשוט טטפטפי כמה טיפות על האיילינר, תסגרי ותחכי כמה דקות. מחולל פלאים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף ^_^ תודה רבה על התגובה! וגם על העצה, אלך להחיות את המייבילין שלי :P

      מחק