יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

נייקד 3 וסווטצ'ים

הפעם הפוסט יוקדש כולו לתוספת החדשה באוסף שלי - הנייקד 3, תהיו בטוחות שהיא התקבלה בזרועות פתוחות ;)


אני מניחה שרובכן יודעות במה מדובר לפחות בקווים הכלליים, אבל במידה ולא - מדובר על נסיון נוסף של אורבן דיקיי לרכב על הגל של הנייקד הראשונה, נסיון שלצערי הצליח :(
זאת הפלטה השלישית שהם מוציאים בסדרה, כאשר על הראשונה כתבתי בפוסט כאן, ועל השניה ויתרתי כי היא לא הרגישה לי מעניינת מדי.
כשהתחילו לצוץ תמונות של נייקד 3 ברשת, הייתי בטוחה שזאת מתיחה כי מהתמונות שראיתי, הפלטה נראיתה אחת לאחת כמו הנייקד הראשונה, אבל ברגע שראיתי תמונות קצת יותר מוצלחות שלה מאוד הסתקרנתי כי הסתבר שכל הפלטה היא עם תת גוון ורוד.
כשראיתי אותה בספורה, לא הייתה בכלל שאלה, האיכות של הצלליות היא בדיוק כמו בנייקד הראשונה (שזה אומר איכות מצויינת), והגוונים מספיק שונים בשביל להשקיע בעוד פלטה.

קצת תמונות:



הפלטה מגיעה עם מברשת סינטטית דו צדדית (ואני שונאת מברשות דו צדדיות), כאשר צד אחד שטוח ויתאים לדעתי *רק* להנחה של צלליות קרם, והצד השני הוא יותר פלאפי ומזכיר מברשת טשטושים קלאסית, והאמת, מתפקד בצורה לא רעה בכלל ואוסף הרבה חומר.
בשונה משתי הפלטות הראשונות שהגיעו גם עם פריימר או גלוס מוקטנים, נייקד 3 מגיעה עם 4 דוגמיות של פריימרים שלא צילמתי, אבל זה נראה די מסכן ובכייף הייתי מחליפה אותן בגלוס.
האריזה שלה היא אריזת פח בדומה לאריזה של נייקד 2.

הצלליות:



strange - צללית בהירה במן גוון שמנת, במרקם יחסית מאט, אבל כזה שעדיין מאפשר להשתמש בה כנקודה בהירה בעצם הגבה. מעולה גם על כל העפעף בשביל לאחד את הגוון שלו.

dust - הצללית היחידה בפלטה שלא כל כך אהבתי. מבחינת מרקם היא יותר גליטרית, ככה שמתקבל די הרבה פול אאוט בטשטוש.

burnout - צללית בסיס מעולה לעפעף שנותנת קצת גוון - משהו בין ורוד לבז' בגימור סאטן.



limit - אני לא בטוחה לגמרי איך להגדיר את הגוון הזה אבל הפלטה יש שניים ממנו וזאת הגרסה הבהירה יותר. הגוון הוא מן ורוד ניודי קריר כזה, מצויין כצבע מעבר ומשתלב מעולה עם שאר הגוונים בפלטה. הגימור שלה מאט ומאוד קלה לטשטוש.

buzz - מן טאופ ורוד בינוני בגימור סאטן אבל קצת יותר שימרית.

trick - מהצלליות הבודדות בפלטה שיש לה סוג של גימור מתכתי. במבט ראשון חשבתי שהיא מאוד מזכירה את half baked הזהובה שהייתה גם בנייקד 1 וגם חזרה על עצמה בנייקד 2, אבל בסווטצ'ים אחת ליד השניה רואים בבירור שטריק היא הרבה יותר ברונזה ורודה ופחות בגוון זהב נקי.



nooner - הגרסה הכהה יותר של limit וזאת הצללית שהייתי מניחה בקפל כמעט בכל איפור עם הפלטה הזאת. נונר היא גם כן מאט שמאוד נוח לעבודה ואחת הצלליות האהובות עליי (בעיקר כי אין לי שום דבר דומה).

liar - צללית בגוון שמזכיר את סאטן טופ של מאק, עם קצת יותר נטיה לורוד.

factory - מזכירה את liar אבל יותר כהה וחומה ממנה. אותו גימור סאטן מהמם.



mugshot - צללית אפרפרה עם תת גוון זהוב, צבע משגע וגימור סאטני.

darkside - סווטצ' לא מחמיא לעליל לצללית נהדרת. המרקם שלה הוא יותר קרוב למאט והגוון כהה, אבל לא יותר מדי והיא מעולה למעושנים למיניהם.

blackheart - צללית מאוד מיוחדת שאפילו תקבל שתי תמונות משלה :P לצללית יש מן שימר (או גליטר שגרוס מאוד דק) אדמדם על בסיס שחור. בהנחה רגילה השימר פחות בה לביטוי ורואים אותו רק מקרוב, אבל על בסיס שחור כל היופי יוצא החוצה.



ועוד קצת סווטצ'ים:


כל הצלליות ביחד:


בתאורה אחרת שבה רואים קצת יותר טוב את ההבדלים בין הגימורים של הצלליות:


בשורה התחתונה אני חושבת שזאת פלטה מצויינת למי שמתחברת לגוונים. יש בפלטה שילוב טוב של גימורים וגוונים. מה שכן, בעבודה איתה מאוד חשוב לנטרל אדמומיות על העפעף ולמי שמרגישה שהעיניים שלה נראות במצב תמידי של דלקת - אולי הייתי בודקת את אחת מהנייקד הראשונות, כי סה"כ הפלטה ה-3 היא כולה בתת גוון ורוד.
מבחינת השוואת גוונים לנייקד הראשונה:



איפה רוכשים? פיזית אפשר להשיג בחנויות ספורה ברחבי העולם, אונליין יש מספר אתרים ששולחים לארץ (ובחינם) ופשוט צריך לעקוב אחריהם ולראות מתי היא חוזרת למלאי, כמו beauty bay, look fantastic ו-hqhair.

מה דעתכן על הפלטה, מתכננות לרכוש או מוותרות?


13 תגובות:

  1. הי תודה על הסקירה המצויינת ! אני ממש בהתבלבטות בין נייקד הבסייסית ל נייקד 1 ל 3..... מה היית ממליצה מנסיון ? אני מאןד אוהבת צבעים טבעיים ועם גווני ורןד עתיק. יד לי עיניים ירוקות. ממש בא לי על אחת מהשלוש שציינתי ןלא מצליחה להחליט.... תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהנייקד בייסיק נהדר אבל היא באמת מאוד בסיסית! צבעים הכי נייטרליים שיכולים להיות, אז הייתי בודקת לפני כן בבית אם יש לך משהו בסגנון. לגבי נייקד 1 מול 3 זאת שאלת השאלות באמת. אני חושבת שהנייקד 3 היא קצת פחות בסיסית ויותר ל"מתקדמות" כי הגוונים שם קצת יותר טריקיים לעבודה בגלל התת גוון הורוד. מצד שני, כל צבע שיש ב-3 יקפיץ עיניים ירוקות בטירוף. בקיצור התלבטות חחח

      מחק
  2. שיט, היא ממש יפייפיה.. יש לי את נייקד 1 וכנראה אמתין לקצת רגיעה וארכוש את 3 מתישהו כי צלליות ורודות זה ממש שימושי עבורי.
    אגב, נייקד 1 מקסימה ושימושית לי ביותר מלבד כמה גוונים שממש לא נוגעת בהם.
    לאנונימית עם העיניים הירוקות - לצערי 2 הפלטות יהיו לך טובות לדעתי :) גם אצלי יש עניים עם קצת ירוק.
    לדעתי תבדקי מה יש לך פחות, אם יש לך הרבה ברונזה וחומים ומוזהבים - לכי על נייקד 3 , אם יש לך הרבה ורודים ופחות חומים אז לכי על נייקד 1 - כי היא ממש מוצלחת!
    אביגיל

    השבמחק
    תשובות
    1. התגובה שלך גרמה לי לחשוב נקודה נוספת! יש הרבה צבעים חמימים שיכול להיות שכבר יש למתאפרת ממוצעת באוסף, ובנייקד 3 הגוונים קצת יותר מיוחדים, אז הנה עוד שיקול למתלבטות :)

      מחק
  3. הפלטה יפיפייה, אורבן יודעים מה הם עושים ויודעים איך לגרום לנו לבזבז.
    על אף שאהבתי את הגוונים, אני כרגע נמנעת מלרכוש אותה (זה לא פשוט, אבל בנתיים אני מצליחה לעצור את עצמי).

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד מקווה שבזאת הם סיימו את סדרת הנייקד :P

      מחק
  4. אני אוותר. אין לי גם את האחרות. סקירה מעולה. תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה! שמחה לשמוע שהסקירה שימושית ;)

      מחק
  5. אני שונאת כשזה קורה לי... אני מחליטה רציונאלי שאני לא קונה משהו... ואז אני קוראת פוסט ובא לייייי.
    ובכלל בזמן האחרון פיתחתי חולשה לפלטות של אורבן דיקיי...
    הייתי שלך כבר ב"הסתבר שכל הפלטה היא עם תת גוון ורוד"...
    עכשיו נראה כמה אני אצליח להתאפק....

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה אותך! נורא קשה כל העניין הזה עם ההתאפקות, מצד שני, אם כל כך בא לך עליה כנראה שהיא צריכה להיות שלך ;)

      מחק
  6. אויש בא לי! רק כי יש שם כלכך הרבה ורוד! 3>

    השבמחק
  7. תתחדשי!
    בניגוד לנייקדים הקודמות אני מרגישה שהגוונים בשלישית יותר שימושיים עבורי, ועכשיו אני איאלץ להחזיק את עצמי ממש חזק כדי לא להתפתות לרכוש אותה. אולי עוזר שהיא לא במלאי ;)

    השבמחק
  8. טוב קראתי עכשיו מלא פוסטים אחורה והתמכרתי! פשוט בלוג מצויין :) ישר למועדפים

    השבמחק