יום שני, 6 בינואר 2014

הטופ של 2013

2014 כבר כאן, לא יאומן, אה? אני עדיין מרגישה כאילו שנות ה90 היו לפני 10 שנים!



אזהרה: הפוסט שלפניכן חופר מהרגיל, ממליצה להצטייד בצידה לדרך ;)

לאלו מכן שקוראות את הבלוג כבר זמן מה (הבייבי שלי כבר בן שנה!) יודעות שאני לא כותבת אף פעם פוסטים של מועדפים חודשיים או תקופתיים ויש לזה סיבה. מלבד מוצרי בסיס כמו מייקאפ ומסקרה שלרוב לא משתנים למשך תקופות ארוכות ומשעמם לחזור כל פעם על אותו מוצר, יש מוצרים כמו צלליות או שפתונים שיוצא לי לשים אולי פעם בחודש, ולמרות שאני מאוד אוהבת אותם, אני לא רואה טעם לשים במועדפים שפתון שהשתמשתי בו פעמיים. עד כאן החפירה :)

סיכום שנתי לעומת זאת זה משהו שדווקא מאוד נהנתי לעשות ואני שמחה לחלוק איתכן את המוצרים שעשו לי את השנה החולפת!


פריימר לפנים - פוטופיניש של סמאשבוקס ללא ספק כיכב השנה. אני משתמשת בפריימר תמיד לפני הנחת מייקאפ ואני מרגישה שהוא עוזר למייקאפ להתיישב על העור בצורה חלקה יותר, והגוון הירוק שלו מצליח לאזן חלק מהאדמומיות של הפנים. כמובן על תצפו לכיסוי של קונסילר כי בסופו של דבר הוא נראה שקוף על העור, אבל כשאני אצטרך לקנות אחד חדש, אני ללא ספק אלך על הגרסה הירוקה שוב.

מייקאפ - פייס אנד בודי של מאק. מייקאפ שגיליתי השנה, וחבל שלא לפני כן! אני משתמשת בו להמון מראות איפור שאני עושה וכרגע הוא מושלם בשביל העור המעורב שלי (שטיפה מיובש עכשיו בחורף). המייקאפ עצמו הוא על בסיס מים, עם גימור טבעי אבל לא מבריק, הכיסוי שלו הוא לא גבוה במיוחד, משהו בין קל לבינוני (תלוי בכמויות החומר) והעמידות שלו מצויינת. מה שאני מאוד אוהבת בו זה שמצד אחד הוא יכול להתאים למי שיש לה עור יחסית טוב ומחפשת לאחד מעט את הגוון ולתת לעור מראה מושלם, ומצד שני, הוא יכול להיות מעולה גם למי שיש לה פצעים בודדים או כאלה שמתרכזים באיזור ספציפי בפנים ולא רוצה לטייח למוות את כל הפנים בשביל לכסות אותם - פייס אנד בודי יכול להיות בסיס מעולה. אמנם ידרש בנוסף קונסילר טוב לכיסוי הפצעים, אבל שאר הפנים לא יראו כמו מסכה ;)
מי שבכל זאת רוצה מייקאפ עם כיסוי גבוה, אני ממליצה על הקולורסטיי של רבלון בגרסה המוקצפת (להשיג אונליין בלבד כרגע, שזה גם חיסרונה בעצם).

פודרה - MSN של מאק, שהיא פודרה מינרלית מצויינת שכן נותנת גם מעט גוון וכיסוי. אני מאוהבת בגימור שלה על העור, היא מורידה את הברק בלי להשאיר את הפנים מאט לגמרי, כמו שאני אוהבת. מה שכן, מבחינת עמידות, יש פודרות יותר עמידות ממנה כמו למשל הבלוט של מאק ולדעתי גם הסטיי מאט של רימל.


ברונזר - פה לא היה מה להתלבט אפילו. hoola של בנפיט הוא פשוט ברונזר מושלם! לא כהה מדי, לא כתום - הגוון שלו הוא לגמרי נייטרלי, עמיד וניתן לטשטוש בקלות. הוא נותן הצללה נהדרת לפנים, אחד ממוצרי הדגל של בנפיט לדעתי.

סומק - baby doll של אסנס שהוא מן ורוד עם ממש מעט קורליות. סומק מושלם למקרים שבהם פעם הייתי שוברת את הראש - יילך עם כל גוון של צללית או שפתון. הסומק ששימש אותי הכי הרבה השנה, והעובדה שמשמחת אותי במיוחד היא שהוא עלה כמה דולרים בודדים!


קונסילר - טוש הארה של אסתי לאודר בגוון light. על עצמי אני יכולה להשתמש בו כטוש הארה רק בקיץ, אחרי שאני תופסת קצת שמש כי כרגע הוא די זהה לגוון העור שלי (איפה השיזוף :(),  אבל אני מצאתי שהוא מושלם כקונסילר מתחת לעיניים כשבא לי מראה יחסית טבעי (כשאני רוצה משהו יותר "עשוי" אני הולכת על הקורקטור של בובי בראון). הוא מכסה בצורה עדינה, אבל עם זאת עדיין מכסה. לפעמים אני אפילו לא טורחת לקבע אותו עם פודרה, בעיקר כשאני לא יוצאת להרבה זמן כי העמידות שלו לבד היא די טובה ומספיקה לכמה שעות. קצת חבל לי שהטוש לא מקבל מספיק הכרה ברשת כי הוא באמת נהדר!

היילייטר - אני מאוד מאוד מצטערת שאני מכניסה כאן מוצר שהוא במהדורה מוגבלת, אבל מאק ידועים במיחזור המוצרים שלהם (בעיקר המוצלחים שבהם) ואני פשוט לא יכולתי לוותר על היילייטר המדהים הזה - shape the future שהוא מהקולקציה/סדרה של אקסטרה דיימנשן ויש לו גימור מאוד יפה על העור, ובמקרה הזה גם שני גוונים של שימר במחיר אחד! קשה להסביר את הגוון שלו במילים אז אני פשוט אשאיר לכן קישור לסווטצ'ים שלו :P


פריימר עיניים - וכמובן איך אפשר בלי שני המוצרים שחיי אינם חיי בלעדיהם (לפחות החיים האיפוריים :P), שמככבים בכל פוסט של מראה איפור - הפריימר של טו פייסד ופיינטפוט פיינטרלי של מאק. אני אתחיל מהפריימר - אין לכן מושג עד כמה המוצר הזה שינה את שגרת האיפור שלי! לפניו הייתי מתבאסת להשתמש בצלליות כי תוך כמה שעות הכל היה מצטברת והופך לפס מגעיל בתוך הקפל, עד שקניתי את הטו פייסד. הצלליות נראות יותר רוויות, העמידות הכפילה את עצמה בכמה וכמה פעמים ועכשיו גם בסוף היום איפור העיניים נראה בול כמו שהנחתי אותו בבוקר. מוצר שהוא ללא ספק חובה לכ-ל מתאפרת.
ואיפה הפיינטרלי נכנס למשחק? או כשאני רוצה לאחד את הגוון של העפעף, להסתיר נימים וכ"ו או כשאני צריכה אקסטרה עמידות ויום ארוך לפניי. הגוון הנייטרלי שלו נהדר, עם מעט תת גוון ורוד. אם אתן יותר בסקלה הצהבהבה, ממליצה לבדוק את מקבילו במאק, בגוון סופט אוקר.


אייליינר - השנה אני במערכת יחסים מאוד צמודה עם אייליינר ג'ל, כי האייליינרים האחרים איכשהו הצליחו או להמרח עליי או להכנס לחריצים בעור בזמן שאני מנסה לשרטט קו דקיק ;( והאייליינר ג'ל שללא ספק עשה לי את השנה הוא הג'ל אייליינר השחור של אסנס, שגם הוא בדומה לסומק, עולה דולרים בודדים, והאיכות - של מוצר הייאנד! הוא סופר שחור, קל למריחה ועמיד בצורה יוצאת דופן! ואם זה לא מספיק בשביל לשכנע אותכן שזה הג'ל ליינר הכי טוב בעולם - הוא גם קל להסרה בנוסף להכל. המינוס? קשה להשיג אותו. לא מכירה אתרים מלבד איביי שמוכרים אסנס, אבל אם יוצא לכן לנסוע לחו"ל (המוצרים נמכרים גם באירופה וגם בארה"ב) אני ממליצה לעשות אקסטרה מאמץ בשביל למצוא אותו, כי הוא באמת מעולה!

עיפרונות עיניים - איכשהו יצא שכל גוון שהיה לי הכי שימושי השנה שייך לחברה אחרת! אני אכתוב על כל אחד מהם בנפרד, אלא אסכם ששלושתם מאוד פיגמנטיים, קלים להנחה ולא שורטים את העין ועמידים אפילו על קו המים למשך שעות. אני רק אציין שאת העיפרון של לוריאל יש בארץ בגרסה אחרת (עם שימר/נצנצים) ואני לא ממליצה עליה.
והעיפרונות הם: perversion של אורבן דיקיי (שחור), אינפיילבל של לוריאל בגוון חום וניוד של רימל.



צלליות - בקטגוריה הזאת מאוד התלבטתי אם לשים את הנייקד או לא, והחלטתי שדווקא למרות שאני מאוד אוהבת את הפלטה ומשתמשת בה המון, אני אתן את הבמה לצלליות של אינגלוט. כל מה שאתן מצפות מצללית טובה - פיגמנטית, עמידות מעולה מעל פריימר (כרגיל), והטשטוש שלהן מאוד קל. לזה תוסיפו את המחיר הסביר ואת המבחר הגוונים והגימורים הענקי ותיקבלו גם עדן לאוהבות צלליות! מהנסיון שלי צלליות המאט שלהן הן בין הטובות שניסיתי.
ונקודה חמה בלב שמורה אצלי לפיגמנטים שלהם, שהם פשוט לא מהעולם הזה ובאמת שחייב לראות בשביל להבין על מה אני מדברת. לאינגלוט יש המון פיגמנטים דואוכרומיים שפשוט זועקים "קחי אותנו הבייתה", קשה, קשה לא להתפתות :(


מסקרה - הקטגוריה הכי עצובה במצעד, פשוט כי אין לי אף מסקרה לשים כאן! השתמשתי בכמה מסקרות השנה וכולן היו meh :/ מקווה שהשנה החדשה תהיה מוצלחת יותר מהבחינה הזאת ;) ובנימה הזאת, אם יש לכן המלצות למסקרות טובות, תשאירו לי אותן בתגובות למטה.



גלוס - לא יודעת אם זה צירוף מקרים או עניין של העדפה, אבל במקרה שני הגלוסים הם גם סטיינים.
הגלוס של מייבילין בגוון berry heavenly (שצריך מיקרוסקופ בשביל לקרוא את האותיות הקטנות של השם) הוא כמו שמשתמע מהשם בגוון berry, מאוד פיגמנטי ועם המון נוכחות ונראה על השפתיים מעט גלוסי. העמידות שלו טובה יחסית לגלוס, וכשהוא דוהה הוא משאיר סטיין יפה על השפתיים. מה שכן, אני חייבת להגיד שיש לי סטיין נוסף מהסדרה הזאת (אדום כתמתם) והוא לא מוצלח כמוהו, בעיקר מבחינת הפיגמנט, ככה שגם אם אתן מזמינות ברשת, אני ממליצה לבדוק סווטצ'ים בפארמים לפני כן.
הגלוס השני הוא של לוריאל, בגוון 189 pink rebellion, מסדרה שנדמה לי שעוד לא הגיעה לארץ וחבל! כל הסדרה אמורה להיות דיופ יחסית טוב לסטיינים של YSL. הגוון הספציפי הזה הוא הרבה יותר עדין ויומיומי מהסטיין של מייבילין, והגימור שלו יותר רטוב ושקפקף על השפתיים. מבחינת העמידות - לא רעה בכלל וגם הוא בהתאם לשמו משאיר סטיין על השפתיים. בסדרה הזאת יש כמה גוונים בסגנון ויש גם גוונים שהם הרבה יותר אטומים, ככה שכל אחת יכולה למצוא את מבוקשה ;)




עיפרונות שפתיים - בחרתי בשלושה גוונים (וחברות) שונים. שלושתם מאוד פיגמנטיים, רכים וקלים לשימוש. מבחינת עמידות הייתי אומרת שקרליין לוקחים. העמידות של סופט טאץ' היא גם כן מעולה, אבל המאק פחות עמיד מהם. אז למה הוא בעצם פה? כי הגוון שלו מושלם ומתאים לכל כך הרבה שפתונים אדומים שרובם גם ככה מספיק עמידים בפני עצמם (אלו שיש לי, כמובן), והעיפרון הזה הוא יותר על תקן נותן דיוק ואקסטרה צבע. אם עמידות היא אישיו מבחינתכן, אני ממליצה לבדוק את ליין עיפרונות הפרו לונגוור של מאק, שהם באמת לא זזים מילימטר.
העיפרונות שבחרתי: קרליין בגוון 162 violet (משגע וחורפי!), סופט טאץ' 67 venus (ניוד חם), מאק redd (אדום שאני לא מצליחה להבין אם הוא קר או חם).



שפתון - מצטערת, מראש אני אומרת שרימיתי, אבל באמת שלא יכולתי לבחור רק אחד! הטופ שלי השנה בשפתונים הוא מרקם המאט של מאק! אני חושבת שלמאק יש המון מוצרים שאפשר למצוא להם תחליף יותר נוח לכיס, אבל למי שאוהבת שפתונים בגימור מאט - אין יותר טובים מאלו! נכון, המרקם מייבש (ולרוב הם אצלי בתקופות היותר חמימות של השנה), אבל משהו בגימור המאט עושה לי את זה לגמרי. דרך אגב, הפריימר שפתיים של מאק עוזר עם העניין של המריחה הקשה יחסית, והופך אותה להרבה יותר חלקה. העמידות של השפתונים והפיגמנט הם פלוס נוסף!
הגוונים שבתמונה מלמטה למעלה (בכוונה בעיברית בשביל לא לבלבל את הסדר): רלנטלסלי רד, ויוה גלאם 1, ליידי דנג'ר ורובי וו. ולו הייתי צריכה לבחור רק אחד (חס ושלום!) הייתי כנראה הולכת על רובי וו האלמותי.



מברשות - וכן, לא התבלבתי, יש כאן רק מברשות עיניים. למה? כי אני מאוד אוהבת את הריל טכניקס שלי אבל פשוט לא יכולתי למצוא מברשות בודדות שאני לא מסוגלת להיות בלעדיהן. מברשות עיניים, לעומת זאת, הן סיפור אחד לגמרי! בדיוק כמו שפריימר עיניים פתח לי את עולם הצלליות, ככה המברשות האלה הפכו את העולם הזה ליותר יפה :P
יש לי הרבה מברשות עיניים אבל זאת ללא ספק החמישייה המוצלחת! 217, 219 ו-239 של מאק וסט של שתי מברשות טשטוש לקפל של ביוטיקר. אגב, ממש מעניין העניין ששתי החברות הן מסקאלות "יוקרה" מנוגדות לגמרי! אני לא אפרט יותר מדי על המברשות, ורק אציין שהמברשות של ביוטיקר הם בערך באמצע בין ה-219 ל-217 (הכלאה בין מברשת עיפרון למברשת טשטוש).
בשורה התחתונה אני חושבת שאתן יכולות להיות סופר מוכשרות ושיהיו לכן את הצלליות הכי איכותיות, אבל בלי מברשות טובות זה לא יהיה זה ;) 

וזהו!! כל הכבוד למי ששרדה והצליחה לקרוא את האובר-חפירה הזאת (נשבעת שלא התכוונתי!).
אז ברוח הסיכום וזה :P מה המוצרים שעשו לכן את השנה לקצת יותר יפה?



19 תגובות:

  1. אהבתי מאוד :-) במיוחד את הניסיון המוצלח לצאת מהבנאליות!
    אני גיליתי ממש עכשיו את המסקרה שהיא מבחינתי "האחת"! וזו האקסטרא דימנשיין של מאק. שהיא גם עמידה במים וגם יש לה אפקט של עיגול הריסים שבאמת עובד. ובתור מישהי שיש לה ריסים ארוכים וישרים מבחינתי זה להיט כי אני לא חברה של מעגל הריסים. אני ממש נהנית ממנה וממש התבאסתי כשאיזה בלוגרית אמרה שמסקרה עמידה במים מחלישה את הריסים אני צריכה לחשוב מה אני עושה עם המידע הזה :-(

    ממש סיקרנת אותי עם המייק אפ המוקצף של רבלון כבר כשהעלית אותו בפייס ולא הצלחתי למצוא אותו ברשת... אז אשמח לקצת הכוונה :-)

    וזו הזדמנות טובה לספר לך כמה כיף לקרוא את הפוסטים שלך :-) אז שתהיה לך שנה מהממת!

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניינת המסקרה הזאת של מאק, את לא הראשונה שמשבחת אותה! ולגבי המסקרה עמידה במים, לא יודעת עד כמה זה מחליש את הריסים באמת, אבל אני משתדלת לא להשתמש בה לסירוגין עם מסקרות רגילות..
      לגבי הרבלון - אני חושבת שאפשר למצוא אותו בינתיים רק דרך איביי, במחירים סביבות ה-10-11$. אם אני אמצא אתר אחר ששולח לישראל במחיר סביר, מבטיחה לעדכן!
      שנה מצויינת :)

      מחק
  2. אהבתי מאוד לקרוא על המוצרים המועדפים שלך!
    אני בהחלט מסכימה על הנאמר על הצלליות של אינגלוט - הן באמת מעולות ובמחיר אטרקטיבי.
    בעקבות הפוסט עולות לי 2 שאלות -
    1. השימוש בפיינטפוט מעל הפריימר באמת עושה הבדל? יש לי את הפריימר של too faced לעיניים ועד שאני לא מורידה את האיפור הצלליות לא זזות... את מה משפר הפיינטפוט?
    2. אני רואה הרבה בנות שהמליצו על הסט הזה של ביוטיקר.. רכשתי אותו יחסית מזמן ולא משנה כמה חפיפות הן עוברות וכמה פעמים אני משתמשת בהן - הן תמיד משירות שערות על הפנים! ואין דבר יותר מעצבן מלנסות ללכוד שערה תוך כדי שמירה על האיפור...
    אני מנסה להבין אם רק הסט שלי היה פגום או שזו בעיה כללית של המברשות האלו ופשוט אחרות חיות איתה.

    לגבי המסקרה - המועדפת שלי היא בהחלט Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara - היא פשוט נהדרת! היא מאריכה את הריסים ומדגישה אותם, אבל ניתן לקבל ממנה מראה ממש בולט אך לא כזה שנראה עשוי (בלי גושי מסקרה או ריסים שנדבקים).
    אם הייתי צריכה לבחור את מועדפת השנה זאת בהחלט הייתה היא!

    מאחלת לך שנה מוצלחת ומלאה בהצלחות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אענה לך לפי הסדר:
      1. במקרה כמו שלך אולי זה לא ישפר כלום :P אבל כמו שכתבתי, אני משתמשת בו גם בשביל לתת אחידות לעפעף, כי לי יש המון נימים סגולים עליו וככה הכל נראה טוב יותר..
      2. התקלת אותי האמת כי יש לי את הסט הזה פעמיים ורק אחת מבין ארבעת המברשות הנשירה שיער ממש בקטנה וזה הפסיק אחרי שימושים בודדים, אם זה לא יפסיק, אני ממליצה לקנות שוב את הסט (בגלל שהוא ממש זול) כי יש לי הרגשה שזאת בעיה נקודתית ולא כל המברשות כאלה..
      ולקחתי לתשומת ליבי את ההמלצה על המסקרה, תודה רבה!

      מחק
  3. רשימה מרשימה ביותר!! הסכמתי והזדהתי עם חלק נכבד ממנה :-)

    השבמחק
  4. השפתון ויוה גלאם 1 מככב אצלי , מקבלת מלא מחמאות , ואני עם שיער אדום זוהר .
    המסקרות השחורות שאני אוהבת וממליצה בחום , היפנוז דרמה של לנקום ,ומהדרגסטור את הדיווה לאשס של פופה .
    פוסט מושקע מאוד , בהצלחה בהמשך !!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה על שילוב של שיער אדום ושפתון אדום!
      ואת הדיווה לאשס דווקא ניסיתי ופחות אהבתי :(

      מחק
  5. פוסט נהדר! אני היחידה שלא סובלת את המרקם הנוראי של רובי וו?
    נראה לי שמבחר מברשות הסיגמא והריל טכניק שקניתי השנה עשו לי את החיים הרבה יותר טובים :)
    אם בתחום המוצרים - פריימר טו-פייסד וליים-קריים לעיניים, וצלליות אינגלוט, שוגרפיל וליים-קריים.
    עולם חדש נפתח בפני (ובראש מתנגן השיר מאלאדין.. עולם חדש... שכחתי את המילים...)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשבילי הוא לא כזה נוראי :P
      ואני כבר מלא מלא זמן רוצה לנסות מוצרים של ליים קריים!

      מחק
  6. וואו, חתיכת פוסט ממצה ומפורט, ממש נהנתי לקרוא בתור מישהי שחלק מהמוצרים יש לה, חלק אין לה, ועל חלק אחר אני מפנטזת... הביקורות מאוד עזרו להחליט בנוגע למוצרים שחשבתי עליהם זמן רב, אבל חבל שאת חלקם אי אפשר להשיג בארץ :(
    חבל שקטגוריית המסקרות הייתה כ"כ ריקה... מה בנוגע למסקרות של בורז'ואה? באמת חברה שהתאהבתי בה ממש בשנה האחרונה. יש לי בערך 8 מסקרות רק של החברה הזאת וחוץ מאחת שלא אהבתי אין לי מילה רעה להגיד על אף מסקרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לשמוע שהפוסט היה שימושי:)
      יש לי כמה מסקרות סגורות בבית ואחת מהן היא ורודה כזאת של בורז'ואה, אולי אני אנסה אותה בפעם הבאה!

      מחק
  7. כל הכבוד על ההחלטיות בבחירות. לי תמיד קשה לבחור. זה כמו להעדיף ילד אחד על פני השני LOL :)
    מסכימה עם הרבה מהבחירות שלך כאן אגב (שפתונים, עפרונות שפתיים, מברשות), ומסכימה עם אחת התגובות למעלה לגבי המסקרה - סאמפצ'ס של אסתי לאודר מדהימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את זה חחח! בגלל זה ברוב הקטגוריות יש כמה מוצרים, כי פשוט לא הייתי מסוגלת לבחור רק אחד :(
      ותודה על ההמלצה!

      מחק
  8. פוסט נהדר. הזדהיתי עם חלק נכבד מהרשימה. שתהיה שנה נפלאה יקירה!

    השבמחק
  9. יופי של פוסט והמלצות! אהבתי מאוד את הבחירות שלך. יש כאן כמה מוצרים שאשמח לנסות כמו האייליינר ג'ל של אסנס שהמלצת עליו...והאקסטרה דימנשיין הזה שאני כבר הרבה זמן רוצה..מקווה שאצליח להניח עליו את ידיי..שמעתי כבר על כל מיני מוצרים במהדורה מוגבלת שצצים להם בחנות העודפים שלהם ברמת החייל..מתכננת שם ביקור ומקווה שיצליח לי, או שכמו שאמרת..הוא בטח יצוץ לו שוב באחת המהדורות הבאות שלהם.

    השבמחק
  10. נהניתי מאוד לקרוא! פוסט מצויין ומגניב :) גם לי אין מסקרה מועדפת במיוחד.. וגם אני בחרתי יותר משפתון אחד כמועדף. לגבי פריימר אצלי מככב הפוישן של אורבן דקיי ואני ממש מרוצה ממנו. סט המברשות של ביוטי קר מצויין בעיניי. מהממת כהרגלך ♡

    השבמחק
  11. סידרת לנו כאן אחלה של בחירות (מקנאה בך על היכולת להחליט מה המוצרים. אני גרועה בהחלטות).
    יש פה כמה מוצרים שאני ממש סקרנית לנסות.

    השבמחק