יום ראשון, 30 במרץ 2014

וויש ליסט בסימן יומולדת

תמיד בימים של ימי הולדת (נכון לאתמול אני בת 24, אמאל'ה!) או שנה חדשה יש לי חשק לארגן וויש ליסטים שונים, וכמובן מה יותר מתאים לבלוג מאשר וויש ליסט איפורי?

יש לי לא מעט דברים ברשימה, אז כדאי שנתחיל ;)

FlatOut Fabulous של מאק:

שפתון רטרו מאט של מאק
התמונה מכאן

לא יעזור כלום, יש לי חולשה מטורפת לשפתוני מאט של מאק, והגוון הורוד סגול הזה יסגור לי את הפינה באוסף ;)
לסווטצ'ים קליק כאן.
איפה משיגים? בחנויות או באתר של מאק ישראל.

Ambiant Light Powder של אאורגלס:

פודרה של אאורגלס
מהאתר של ספורה

הפודרה הזאת אמורה לתת זוהר לפנים - והרשת מלאה בביקורות שמהללות אותה מצד אחד, ושוחטות מצד שני! אחרי שיצא לי להסוויצ' אותה אני נוטה יותר לצד המהלל! היא באמת נראית מדהים על העור והגימור שלו מאוד מיוחד, כזה שלא יצא לי לראות במוצרים אחרים, אבל המחיר הזה שלה ;(
איפה משיגים? ספורה.

פודרת Well Rested של בר מינרלס:

מהאתר של ספורה

הפעם לא מדובר בפודרה לכל הפנים, אלא כזאת שמיועדת לאיזור שמתחת לעיניים. הגוון שלה הוא צהבהב והיא מתיימרת לטשטש כהויות סגולות/כחולות. היא גרוסה דק דק ומזכירה את הפודרה של אאורגלס במבחינת הגימור הזוהר שהיא נותנת. תאמינו לי שהיה קשה להשאיר אותה בחנות!
איפה משיגים? ספורה או אונליין ב-ChemistDirect.

ליפסטיקים של ווט&ויילד:

ליפסטיקים של ווט אנד ווילד
התמונה מכאן

וכן, זה ליפסטיקים ברבים, אני זוממת בערך על כל הקולקציה... יש לי כמה שפתונים מהסדרה הזאת והגימור שלהם מדהים, אפילו בלי קשר למחיר - מאט לא מת. ומבחר הגוונים מטורף! אם בא לכן לרייר קצת - ממליצה לצפות בסרטון של קייטלין שכולל סווטצ'ים על השפתיים של רוב הסדרה.
איפה משיגים? אונליין בביוטיג'ויינט.

Butter Gloss של NYX:


גלוס של ניקס
התמונה מכאן

הבאטר גלוס של ניקס הוא כנראה הגלוס האהוב ביותר על היוטיובריות ברחבי העולם. סדרת הגלוסים הזאת היא די פיגמנטית, לא אטומה לגמרי ולפי הביקורות גם לא דביקה, והם נראים ממש טוב על השפתיים. אני מתכננת על כמה גוונים ורודים וקורליים ואולי גם אחד כהה ו-ואמפי לאוסף.
איפה משיגים? אונליין בביוטיג'ויינט או בצ'רי קולטור.

מברשות עיניים של סיגמא - E40 ו-E54:


E40 של סיגמא
E40, התמונה מכאן
E54 של סיגמא
E54, התמונה מכאן

למרות שיש לי די הרבה מברשות, מדי פעם אני עדיין מרגישה מחסור במברשות מסויימות, וכרגע ה-E40 וה-E54 זה מה שחסר לי בחיים :D
E40 - למרות שמברשת 217 של מאק היא עדיין המברשת האולטימטיבית לטשטוש בעיניי, לפעמים בא לי מראה אקסטרה מטושטש או ממש נגיעות עדינות של צללית כגוון מעבר בקפל ולמטרה הזאת ה-E40 נראית מושלמת! אני לא חושבת שזאת מברשת חובה למתחילות, אבל אם אתן אוהבות להשקיע באיפור העיניים שלכן, היא יכולה להיות שימושית.
E54 - נראית לי כמו המברשת המושלמת להנחת פיגמנטים וצלליות אבקה - ארוכה מצד אחד, אבל שטוחה וישרה מצד שני.
איפה משיגים? אונליין בלבד דרך האתר הרשמי של סיגמא או דרך היבואן הישראלי KLEO.

ולדובדבן שבקצפת - צלליות של MakeUp Geek:

צלליות של מייקאפ גיק
התמונה מכאן
צלליות של מייקאפ גיק
התמונה מכאן

תגידו שהן לא מושלמות?! את התשיעיה הזאת אפשר לרכוש יחד כסוג של פאלט, אבל מעבר לזה כל הצלליות נמכרות בנפרד (בפאן או באריזת צללית רגילה) ויש לחברה מבחר מטורף, בכל גוון שרק תירצו, ובמחיר סביר לגמרי של 6$ לצללית (בפאן). 
אני מאוד אוהבת את הסרטונים של ג'קלין היל והיא משתמשת המון בצלליות האלה, אז אם בא לכן לראות איך הן בפעולה, אני ממליצה על הערוץ שלה (אני ממליצה עליו גם בלי קשר :P הבחורה מדהימה וסופר מוכשרת).
איפה משיגים? דרך האתר הרשמי של מייקאפ גיק.

עד כאן הפוסט, מה שמזכיר לי שמילאתי לוטו, אולי כדאי שאני אלך לבדוק את הכרטיס, מי יודע, אולי יהיה מזל? ;)

יצא לכן לנסות חלק מהמוצרים, יש לכן המלצות או השמצות? אשמח לשמוע! וכמובן, אתן מוזמנות לשתף מה נמצא בוויש ליסט הפרטי שלכן כרגע:)





12 תגובות:

  1. המון מזל טוב מותק! ♡♥
    שפתונים של מאק זה תמיד מאסט ;)
    יש לי את המייקאפ האוריג'ינל של ברמינרלס והוא מצויין!
    הצלליות נראות מדהים ופיגמנטיות בטירוף! :)
    כבר כמה זמן אני זוממת על המברשות של סיגמא ועוד לא יצא לי להתנסות בהן.. מקווה שבקרוב אעשה הזמנה..

    השבמחק
    תשובות
    1. גם על המייקאפ של ברמינרלס שמעתי המון דברים טובים, אולי אנסה גם אותו בהזדמנות!
      ותודה רבה על האיחולים:)

      מחק
  2. המון מזל טוב!!! המייקאפ גיק נראות מעולה. יש לי 2 פיגמנטים ואני מאוהבת! סתיו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :* ואת באמת לא צריכה להוסיף "סתיו" :D

      מחק
  3. מזל טוב מהממת!
    אין ספק שהצלליות של מיקאפ גיק מחכות יפה גם בוויש ליסט שלי...בעיקר הסט הזה אבל גם שאר הצבעים המטריפים! רק המשלוח די מבאס :-\

    השבמחק
    תשובות
    1. ככה זה לרוב עם דברים במחיר נוח - המשלוח תמיד יהיה באסה :(

      מחק
  4. מזל טוב! אני אוהבת רשימות כאלו... את הפודרה של האורגלס יש לי ובהתחלה לא כ"כ התלהבתי ממנה, וככל שאני משתמשת בה אני אוהבת אותה יותר. שפתונים של מאק יש לי לפחות 10 בוויש ליסט (ותמיד כשאני אקנה אחד, עוד אחד יכנס לוויש ליסט....), והצלליות של מייקאפ גיק נראות מעולה!
    המון המון מזל טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. המון תודה :)
      הבעיה ברשימות האלה שהן גורמות לאקסטרה בזבוזים :P

      מחק
  5. יש לך ווישליסט שפוי לחלוטין!
    אני מתה להשלים את כל הסרייה של ווט אנד ווילד, בדיוק הזמנתי שלושה חדשים והם פתחו את התאבון שוב.
    וכמוך, גם אני חומדת את הצלליות של מייקאפ גיק

    השבמחק