יום רביעי, 9 ביולי 2014

July Beauty News

מי שעוקבת אחרי הבלוג בפייסבוק יודעת שהייתה לי התלבטות האם לעלות פוסטים או לא בזמן שכמעט כל ישראל עסוקים בלרוץ לממ"ד, והרבה מכן היו בעד - קצת הפוגה מהחדשות והאזעקות. אני מקווה שהסופ"ש הולך להיות שקט וחסר אקשן ולא תהיה סיבה להיות דבוקים לחדשות מלכתחילה!

ולעניניינו :) הרבה זמן תכננתי לעשות פינה חודשית קבועה על המוצרים החדשים שיוצאים ובעיקר על כאלה שיש הרבה הייפ מסביבם!

♥ אני אתחיל מחברה שאת השם שלה אתן הולכות לראות המון בבלוג - מייקאפ גיק!
למייקאפ גיק יצאו לאחרונה 5 צלליות חדשות וקייציות: Pop Culture הסגולה, Rockstar הדואוכרומית המסקרנת, Barcelona Beach שהיא עוד צללית נייטרלית קרירה, Glass Slipper שבול על התפר בין טורקיז לתכלת ו-Shark Bait בגוון טורקיז מאט. סביר להניח שרוקסטאר ושארק בייט בשלב זה או אחר ימצאו את עצמן אצלי, ואם לא הייתה לי צללית בול בגוון של פופ קולטור, הייתי זוממת גם עליה! קליק לסרטון של מרלנה כאן.

 ועכשיו לתוספת הבאמת מרגשת - סמקים! בשעה טובה מצטרפים 13 סמקים הורסים לליין! לפי התגובות שרצות ברשת מדובר לא פחות מסמקים מושלמים במחיר המעולה של 10$ לסומק בפאן. לסווטצ'ים והתרשמות כללית אני ממליצה לראות את הסרטון של ג'קלין, ואני חייבת להגיד שמייקאפ גיק עשו אחלה עבודת יח"צ עם הסמקים האלה, ידעו בדיוק למי לשלוח ככה שמחצית מהסמקים כבר סולד אאוט באתר. אני צופה מאסט חדש באוסף!

מתוך האתר הרשמי של מייקאפ גיק

♥ עוד מוצר שהולך לעוףףף מהמלאי הוא פלטת הצלליות החדשה של אנסטסיה בוולי הילס בשיתוף עם אמרזי. אם אין לכן מושג מי הנשים החביבות הללו, אתן צריכות להתעדכן יותר באינסטגרם :P

התמונה מכאן
הפלטה, שאגב נראית מאוד מעניינת, מתומחרת ב-29$ ואם לשפוט לפי האיכות של הפלטה הקודם שאנסטסיה הוציאו, האיכות של הפלטה החדשה תהיה מצויינת! אני לא סגורה האם היא תהיה במהדורה מוגבלת (אני מאמינה שכן), אבל בכל אופן אפשר להזמין אותה גם מהאתר הרשמי, למרות שהמשלוח יעלה לכן לא מעט :(

התמונה מכאן

♥ ועכשיו לשפתיים:) טו פייסד הוציאו לאחרונה סדרת שפתונים נוזלית חדשה, סופר פיגמנטית וכזאת שנותנת את הסווטצ'ים הכי יפים שראיתי עד עכשיו!
התמונה מכאן
סדרת ה- Melted, מלבד להיות בוהקת ומהממת על השפתיים, מתיימרת להיות גם מאוד עמידה. מיותר לציין שאני מאוד מקווה שאני אוכל בקרוב לדווח לכן על חווית השימוש מנסיון אישי ;)
היופי הזה יעלה לכן 21$ באתר הרשמי ואפילו בחצי דולר פחות בביוטיביי.  קליק כאן לפוסט עם סווטצ'ים על השפתיים.

♥ ואחרון חביב - טוש הג'ל ליינר של בנפיט.
רגע מה? טוש או ג'ל ליינר? גם וגם? אם זה נשמע לכן כמו רעיון גרוע אתן כנראה צודקות. מדובר בטוש מהסוג שמסובבים להם את החלק התחתון ויוצא חומר ישירות לתוך אפליקטור שאמור לעזור לכן לעשות את האייליינר החתולי המושלם. זה כמובן בתיאורה. בפועל מביקורות ברשת נשמע שהמוצר די מאכזב מבחינת ביצועים ונכשל באחת הנקודות החשובות - דיוק.


האמת - רק מלהסתכל עליו הייתה לי הרגשה שמדובר בנפילה. אני הייתי חוסכת את ה-29$ וקונה 3 סמקים של מייקאפ גיק במקום :P
סרטון על הביצועים הפושרים שלו אתן יכולות למצוא אצל ניקי המהממת!

זהו לחידושים הפעם:) אני אשמח לשמוע מה דעתכן על סוג פוסטים כזה ואם באמת כדאי לעשות מזה עניין קבוע, וכמובן ספרו לי איזה מוצרים חדשים מסקרים אותכן!


8 תגובות:

  1. אוף מה יהיה מה יהיה!??! אני רוצה הכל מהכל!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אז יאללה! עכשיו בכלל הכל זמין לך :P

      מחק
  2. אוי אני חולמת על הסמקים של מייקאפ גיק, כ"כ בא לי אבל לא, אני בעוצר קניות!

    השבמחק
  3. כל פעם כשאני רוצה לעשות הזמנה ממייקאפ גיק- אני מעמיסה 2/3 מהאתר, ואז מבינה שזה מוגזם ומוותרת. אני סקרנית מאוד לגבי הצלליות שלה, ועכשיו גם סקרנית מאוד לגבי הסמקים.
    את melted של טו פייסד ראיתי אצל vintage or tacky, הם נראים מקסים אבל לא מצאתי אף גוון שממש בא לי עליו...
    ואת האייליינר טוש ממש בא לי לנסות מתוך סקרנות, כדי להבין בעצמי עד כמה הוא גרוע ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם מאוד התאפקתי לא לבזבז יותר מדי בהזמנה הראשונה מהאתר, מזל שזה היה ממש ימים בודדים לפני שהושקו הסמקים D:

      מחק
  4. עוד הזמנה ממייקאפ גיק? יאללה! מחכה לסמקים מסויימים שיחזרו להיות במלאי.
    כמובן שאני צריכה את הפלטה של אנסטסיה.
    באופן הזוי השפתונים של טו פייסד לא עושים לי את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה באמת מהממת, אבל בגלל פלטת המייקאפ גיק שהרכבתי לעצמי, והאמת מזכירה אותה בגוונים הנייטרלים - אני אוותר להפעם, אבל המחיר שלה ממש שווה והאיכות כמו שאמרתי גם נראית טובה!

      מחק