יום רביעי, 16 ביולי 2014

Summer 2014 MakeUp Looks

החודשים האחרונים היו מאודדד יבשים אצלי מבחינה איפורית :( לעבודה אין כוח להתאפר עם משהו שהוא מעבר למסקרה וצללית לגבות, ואת הסידורים היומיומיים אני משתדלת לשלב יחד עם חדר כושר ואין סיכוי שתתפסו אותי מתאמנת מאופרת, ככה שרוב האיפור שלי היה נשאר בודד ומוזנח רוב הזמן. אבל עכשיו זה הולך להשתנות! יש לי הרבה ממתקים חדשים לשחק איתם, ככה שאני מקווה לפרסם עוד פוסט לוקים בקרוב וגם כמה מדריכים. אז אם בא לכן לראות מראה מסויים, תשאירו לי פירוט בתגובות :)

המראה הזה היה הנסיון הראשון שלי עם היילייטר של Wet&Wild בגוון Reserve Your Cabana.


אמנם בהגדרה שלו מדובר בברונזר, אבל בפועל הוא לא יכל להיות רחוק יותר מזה.
מדובר בהיילייטר שגרוס מאודדד דק ונראה כאילו העור באמת מואר ולא סתם מלא בנצנצים.


ההיילייטר הזה הוא ללא ספק אחת הקניות המוצלחות שלי לאחרונה, במיוחד בזכות המחיר הזול שלו והכמות המטורפת שמקבלים!
כשניסיתי לעשות לכן סווטצ'ים גיליתי שהחורף הקנדי שעבר על העור שלי הלבין אותו לגמרי, אז נידבתי גם את בעלי לפוסט :P

על עור בהיר יותר 
על עור שזוף יותר
אם אתן מחפשות היילייטר שיתאים ליום יום - אני מאוד ממליצה לנסות אותו! ברשת אפילו משווים אותו לפודרות המפורסמות של האורגלס (מינוס המחיר כמובן..). אפשר למצוא אותו בביוטיג'ויינט במחיר של 6$.

את המראה השני פרסמתי בתור חידה בפייסבוק - במה השתמשתי לעיניים? מברשות של מאק וצלליות של ביוטיקר או מברשות של ביוטיקר וצלליות של מאק? 




והתשובה הייתה: מברשות של מאק וצלליות של ביוטיקר :) רציתי לעשות מראה רך ליום יום ועל הדרך לראות מה אני מצליחה להוציא מפלטת המאט של ביוטיקר, והאמת? הופתעתי לטובה מהתוצאה, ושמחתי לגלות שגם הצלחתי לבלבל את חלקיכן, שכן הרבה מכן הייתן בטוחות שהצלליות הן בעצם של מאק :P

מראה העיניים השלישי סירב להצטלם כמו שצריך בגלל השעה המאוחרת :(


הלכתי על צלליות אפורות ומסקרה צבעונית. במבט לאחור אני חושבת שהייתי צריכה להשתמש בצלליות חמות יותר כי כל המראה יצא קצת קריר מדי בשבילי, אבל מטעויות לומדים וזה ;)

המסקרה שהשתמשתי בה היא מסקרה וואמפ של פופה שהתקבלה לסקירה, בגוון טורקיז.


זאת הפעם הראשונה שיצא לי לנסות מסקרה מהסדרה הזאת, והיו לי ציפיות גבוהות ממנה כי יצא לי לקרוא לא מעט דברים טובים על סדרת הוואמפ. והאמת? בצדק. הפורמולה שלה נהדרת, לא יבשה ולא רטובה מדי. המברשת נוחה ולא גדולה מדי (בניגוד לדיווה'ס לאשס שפשוט לא הסתדרתי איתה). ומבחינת עמידות היא החזיקה מעמד יפה כל היום.


מה שכן, אני חושבת שהגוון הטורקיזי הזה יהיה יפה במיוחד על עיניים חומות, ואני עכשיו זוממת על המסקרה הסגולה מאותה הסדרה, שנראה לי תשתלב מצויין עם צבע העיניים שלי :)
עוד תובנות לגבי מסקרות צבעוניות: שמתי לב שהן נראות הכי טוב כשהן מרכז המראה, ז"א תיחום עדין ונייטרלי של העין ולא יותר מזה, וגם לא להתפרע עם הגוון של האודם.

את המראה הרביעי היה לי זמן לצלם בשלבים :P


הודות למייקאפ גיק סוף סוף יש לי צללית שחורה מאט לשחק איתה, אז צפו להרבה שחור בקרוב ;)


מראה העיניים הזהלמעשה די קל ולחלק המעושן הייתי צריכה בדיוק שלוש צלליות. השתמשתי ב-creme brulee בקפל כצבע מעבר, אחר כך הנחתי את corrupt השחורה על העפעף ובסוף טשטשתי את המעבר בין שתי הצלליות עם mocha החומה (כל הצלליות הן של מייקאפ גיק, קליק כאן לפוסט סקירה).
הסגול המהמם בתיחום התחתון הוא צללית אפויה של ביוטיקר, והוא נראה אפילו יותר חי במציאות. אחת הצלליות האהובות עליי כרגע!
הדבקתי ריסים שהזמנתי מאיביי ואני עדיין לא מצליחה להבין האם אני אוהבת אותם או לא. מה אתן חושבות?

וזהו להפעם:) אשמח לשמוע מה חשבתן על מראות האיפור ומה מראות ה-Go To שלכן לקיץ הזה! 
שיהיה לכולנו סוף שבוע שקט ונטול אזעקות!


תגובה 1:

  1. איך אהבתי את המראה המעושן! :) אני אוהבת מראה מודגש כזה :) בכללי כל המראות שיצרת מתחברים אצלי עם קיץ. שיהיה לנו שארית קיץ שקטה (אני יודעת שאת מגיעה, או שכבר הגעת..)

    השבמחק