יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

ספיישל סליחות ליום כיפור

מה יותר מתאים לתקופה הזאת של השנה מפוסט על כל ההתנצלויות שאני מצפה לקבל וסליחה אחת שאני צריכה לבקש והכל בגזרת האיפור :P
אני מחכה לסליחה מ:
  • סיגמא על דמי המשלוח המחרידים שלהם, עושה את ההזמנה ללא משתלמת בעליל, רק לחכות לבלאק פריידי איתם :/

  • שימר Heat Wave של אסתי לאודר. אני מניחה שאני לא צריכה להכביר במילים, רק בבקשה, enough is enough
 
  • אפליקציות ריטוש למיניהן - אני מבינה לאזן קצת את הגוונים, לטשטש חצ'קון מציק באמצע הלחי, אבל להעלים לגמרי את תווי הפנים ולקנח בעור פלסטיקי? גבירותי, פחות זה לגמרי יותר במקרה הזה!

התמונה מכאן
  • אורבן דיקיי על חליבת סדרת הנייקד עד הסוף, נייקד 1 הייתה פלטה מרעננת, אבל אז הגיעו הנייקד 2, נייקד 3, נייקד בייסיקס 1 ואז שכבר חשבנו שהעניין מוצה - טה דה! נייקד בייסיקס 2. אורבן דייקי, אתם מתישים!
  • כל הפארמים בארץ על התמחורים המעצבנים של חברות דראגסטור אמריקאיות! קולורסטיי שעולה ברגיל 180 ש"ח ו-90 אחרי הנחה, בארה"ב מגרד את ה10$.
  • מאק עם הקולקציות המוגבלות שלהם. שלא תבינו אותי נכון, לו הייתי מליונרית בכלל לא הייתי באה אליהם בטענות D: אבל מעבר לכאב הכספי, בלתי אפשרי להשיג אח"כ את המוצרים בלי לשלם פי 5 באיביי וגם זה במקרה הטוב. Lingering Kiss, איך פספסתי אותך? ;(
  • חברות איפור שמפרסמות מסקרה וקצת נסחפות עם הדבקת הריסים והריטוש, כן מייבילין, אני מדברת בעיקר עליכם!
  • ספורה אהובתי על זה שאין משלוחים לארץ הקודש :(

ולסיום אני רוצה לבקש סליחה מכל השפתונים החומים והניודים ששנאתי כל הזמן הזה, ותודה לקיילי ג'נר שהצליחה לסחוף את כל עולם הביוטי ולהראות שגם עם גוונים כאלה אפשר לעבוד :P מה גם, שעכשיו פחות ופחות רואים בחו"ל את המראה הניודי הלבן והחולני על השפתיים, בקרוב בישראל, אמן!



וזהו :)
ממי או מה הייתן שמחות לקבל התנצלות השנה? נא לשתף :P


10 תגובות:

  1. שעשעת אותי ♡ אני חייבת לומר שהטרנספורמציה של קיילי היא אחת המוצלחות בהיסטוריה, ותודה למנתח המוכשר

    השבמחק
  2. פוסט מעולה!! וקיילי ג'נר מהממת, לא משנה מה יהיה עליה..
    אני מחכה להתנצלות מ-Bath and Body Works, שלא רק שאין משלוחים לארץ, היא גם מחזיקה חנויות בירדן ובטורקיה :(

    השבמחק
  3. אני רוצה התנצלות מהיוטיובריות שגורמות להכל להיראות קל ככ!!!

    השבמחק
  4. הרגת אותי!! :)
    המסקרה הזאת של מייבילין באמת לא מתקרבת לתמונה של הריסים המלאכותיים! :)
    אני רוצה סליחה מדיילות הסופרפארם על שהן מפריעות לי להשוות מחירים ולהתלבט בשקט ובשלווה :)

    השבמחק
  5. פוסט מעולה!! ספורה באמת צריכה לבקש סליחה, אני צריכה לרדוף אחריה עם כסף והיא מסרבת לקחת? למה ככה?!?!

    השבמחק
  6. פוסט גאוני :) מסכימה עם הכל. מוסיפה - למייקאפגיק שאף פעם לא עושים מבצעים.

    השבמחק
  7. פוסט מעולה :)
    כל כך מסכימה עם כל מה שכתבת :) מייבלין באמת אלופים בפרסומות מוגזמות למסקרות... וכל הריטוש המוגזם- די, לא יכולה לראות את זה יותר. זה מגוחך. אנחנו בני אדם, יש לנו גם פגמים קטנים וזה בסדר גמור.
    ולגבי טרנד הנייקד... הבאה היחידה שלי היא שאני פשוט לא מצליחה להחליט מה לקנות ;) כי בכל פלטה יש כמה צלליות שאני רוצה והרבה שאני לא...
    ולגבי טרנד הניוד- אני חושבת שזה יכול להיות מאוד מחמיא, ואם מחפשים משהו קליל ליומיום זה אחלה. אבל כמו כל טרנד לוקחים אותו רחוק מדי לשפתונים חיוורים שנראים רע

    השבמחק