יום רביעי, 22 באוקטובר 2014

The Body Needs - MAC samples

את הפוסט הזה תכננתי לעלות עוד בקיץ וכל פעם היו לי רעיונות אחרים, אבל עכשיו שבלאק פריידי לפנינו, החלטתי לפרסם סקירות לכל הדברים שהזמנתי אונליין ועדיין לא קיבלו במה בבלוג :)

את האתר the body needs הכרתי מזמן וכל פעם דחיתי את ההזמנה משם, עד שיום אחד ראיתי שיש 30% הנחה על כל מוצרי מאק ואמרתי לעצמי - זהו חייב להזמין! אם ברגע הזה אתן תוהות לעצמכך איך מאק, אז הקטע המגניב של האתר הזה הוא שהם מוכרים מוצרי מאק בגודל מוקטן. או במילים אחרות - קונים מוצר שלם ומחלקים אותו לכמה קופסיות ומוכרים אותם להתנסות במחיר שמן הסתם נמוך יותר. למי זה משתלם? לכל מי שגרה בארץ למשל :P ולמי שאוהבת פיגמנטים וגליטרים ועל כך בהמשך :)

ההזמנה שלי כללה 4 שפתונים ו-5 פיגמנטים:


הפיגמנטים:

אני לקחתי את Kitchmas, Naked, Melon, Tan ו-Copper Sparkle ובכנות מצטערת שלא הזמנתי עוד כמה :(

המחיר משתנה מפיגמנט לפיגמנט, היות ויש באתר גם כאלה שיצאו מהליין הקבוע וגם פיגמנטים שהיו במהדורה מוגבלת, והוא נע בין 2-4 דולר, כאשר אלה שאני הזמנתי עלו לי 2.5$. מבחינת הכמות - רבע כפית, שאין לי מושג כמה זמן זה בגרמים, אבל מדובר בכמות יפה, ובהתחשב שזה פיגמנט - יספיק לכן להמון זמן.
הפיגמנטים מגיעים בצנצנת פלסטיק עם ראש מתברג, ומדבקה ששומרת שהחומר לא יתפזר. מתחת למדבקה יש ארבע חורים קטנים שמוציאים כמויות מדויקות של חומר, והפיגמנטים מאוד נוחים לשימוש!

קשה להעביר במילים, ועוד יותר קשה להעביר בתמונות את היופי של הפיגמנטים! הקיצ'מס הוא לילכי כסוף מהמם. הנייקד, שלדעתי התמונה עושה לו הכי הרבה עול, הוא גוון ניודי עם שימריות עדינה ומהממת. מלון הוא פיגמנט פיצ'י דואוכרומי מהסוג שאתן חייבות באוסף שלכן. הטן הוא גם כן must have נוסף - ברונזה ורודה ומעט קרירה, גוון מיוחד בטירוף! וקופר ספארקל הוא כנראה המרוויח היחיד מהסווטצ'ים - ברונזי ומטאלי וכל מה שרואים בתמונה - נראה אף יותר טוב בלייב!

בלי פלאש:
מימין לשמאל: קופר ספארקל, טן, מלון, נייקד, קיצ'מס
עם פלאש:
מימין לשמאל: קופר ספארקל, טן, מלון, נייקד, קיצ'מס
בכמה מילים:
אני מאוד מאוד ממליצה להזמין פיגמנטים מהאתר הזה! מי שיש לה פיגמנטים של מאק יודעת שהם מגיעים בכמות שאפשר יהיה להוריש גם לנכדות (או הנכדים, אם הם בעניין), והכמות שמגיעה באתר תספיק ללא מעט שימושים. פלוס אם אתן כמוני וחייבות בערך את כל הפיגמנטים בליין - הנזק הכלכלי יהיה פחות מורגש עם הפיגמנטים המוקטנים :P
מעבר לפיגמנטים באתרים נמכרים גם כל הגליטרים.
בהמשך אני בונה גם על: magenta, museum bronze ועל rose המשגע שלא ברור לי איך פספסתי בהזמנה הקודמת! מלבדם אני אמליץ לכן גם ונילה האגדי שהוא מהמם גם בתור היילייטר!

ולחלק של ההזמנה שפחות התלהבתי - השפתונים:

השפתונים מגיעים בתוך פאן של 26 מ"מ, כאשר מבחינת הכמות הם עומדים על שישית מכמות השפתון הרגילה (0.5 גרם לעומת 3 גרם), שאמנם נשמע לא מעט, אבל בפועל נראה די דליל. מחירם עומד בממוצע על 3.79$.

הגוונים שאני הזמנתי:

Impassioned - שפתון בגוון פוקסיה, מאוד בוהק, במרקם אמפליפייד הלחותי.


Sin - שפתון בורדו כהה בגימור מאט, שכבר יצא לכן לפגוש בבלוג כאן.


Film Noir - שפתון בגוון חום כהה בגימור סאטן.


Sushi Kiss - שפתון קורלי בהיר בגימור סאטן.


סווטצ'ים:
מימין לשמאל: סין, פילם נואר, אימפשנד, סושי קיס
בכמה מילים:
בכנות? לא מלהיב ואני אסביר. אני לעולם לא מניחה שפתונים רק עם מברשת שפתיים, ולהניח שפתון רק מהפאן זה סיוט! קודם כל זה לוקח מלא זמן, צריך להעמיס הרבה בשביל הגוון האמיתי ולפעמים מתקבל מראה די patchy (היות ויש לי את סין גם בצורת השפתון הרגיל היה לי למה להשוות). אחרי הנסיון עם הדוגמיות האלה אין שום סיכוי בעולם שאני אי פעם אדפט שפתונים =D.
מעבר לזה, במידה ואתן מזמינות, אני ממליצה בחום להזמין רק גוונים שהם יחסית/מאוד לחותיים, כי עם גווני מאט מאוד קשה במיוחד לעבוד עם מברשת שפתיים.
ואחרון חביב - באותו מחיר של דוגמית אפשר לקנות שפתון מעולה של ווט אנד ויילד ועוד ישאר לכן עודף :P
מה שכן, הפתעת ההזמנה היה השפתון פילם נואר - לעולם לא חשבתי שגוון חום כזה יראה לי אטרקטיבי ועכשיו הוא בויש ליסט שלי, מי היה מאמין? 

המשלוח מהאתר מתחיל מ-6$ ועולה בהתאם לכמות הפריטים. יש באתר לא מעט מבצעים שווים, אז אני ממליצה להרשם לעידכונים שלהם.

זהו עד כאן, אשמח לשמוע אם אתן מכירות את האתר ומה החוויה שלכן ממנו :)



7 תגובות:

  1. הפיגמנטים מעלפים! הקופר ספארקל הוא זה שהיה עליי באירוע שהיינו יחד והרוב שאלו לגביו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת שהאיפור שלך היה נראה מהמם באותו היום, איזה קטע שקניתי אותו גם בסוף :P תשתמשי בקופר ספארקל יותר!

      מחק
  2. אישית אני מאוהבת באתר הזה. הגיע הזמן שיתנו לו במה...כל הכבוד!
    בתור אחת שאין חה לא הזמן או האמעים להשתולל במאק זה פיתרון נהדר. גם מאפשר לנסות צבעים שבדרך כלל לא מנסה מבלי להוציא הון.
    חשוב לדעת שיש באתר גם דוגמיות של פיינטפוטים,פלואידליין,פיינטים,קונסילרים ואפילו מייקאפים. חוץ מזה שלחברה יש מוצרים שלהם שהם מוצלחים ושווים בדיקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת שיש להם כמעט הכל של מאק, אבל אני חושבת שכל המוצרים הקרמים יתביישו צ'יק צ'אק ככה :P
      אבל בגדול אני מסכימה, האתר באמת נהדר :)

      מחק
  3. הפיגמנטים מעלפים!! תתחדשי :)
    האמת שכמעט הזמנתי משם כמה פיינט-פוטין כדי לנסות, בסוף לא התאפקתי וקניתי גודל מלא ;)
    נראה לי ששפתונים פחות קריטי להזמין, כי קל להתנסות בהם בחנות. אבל פיגמנטים בגודל מוקטן זה אדיר! אני בחיים לא מסיימת צלליות, אז גודל מוקטן גורם לי לפחות ייסורי מצפון

    השבמחק
    תשובות
    1. נו כמוני :P הזמנתי את SIN ולפני שהספקתי להשתמש בו כבר קניתי את הגודל המלא =D

      מחק
  4. היי האם האתר הזה עדיין קיים?

    השבמחק