יום שבת, 6 בדצמבר 2014

כסף וקרירות בעיניים

אז איך עבר עליכן הבלאק פריידי? מקווה שחזרתן לשגרת הקניות השפויה ;) הבלאק פריידי שלי היה רגוע למדי עם אפס קניות איפור ממבצעי היום, אם כי כלל חריגה קטנה מהעוצר קניות שלי לטובת הצלליות החדשות של מייקאפ גיק, שבזה הרגע עושות את דרכן אליי, יאי ^_^

בינתיים לייף דאגו לשלוח לי צלליות חדשות לשחק איתן, וככה הגיעה אליי אחת הפלטות שלהם,  Dark and light contrast מס' 502, בגווני אפור. או לפחות חשבתי שזה אפור במבט ראשון, אבל אחרי שהשתמשתי בצלליות אני חושבת שהצלליות הכהות הן יותר סוג של חום קר מאשר אפור.


הפלטה מגיעה עם 4 צלליות, שתיים בגימור שימרי ושתיים בגימור מאט, עם עיצוב יפה למדי ועם מברשת דו צדדית שפחות שימושית לי.

הצלליות השימריות הן מסוג הצלליות שהפיגמנט שלהן עובר הכי טוב בהנחה עם האצבע (כמו צלליות האינפיילבל של לוריאל) ולמרות הגוונים הכסופים שלהן הן לבישות למדי. הצללית הבהירה יותר היא סוג של לבן כסוף, ולצללית הכהה יותר יש מן גוון טאופי ולא בדיוק כסוף נקי, שאני מאוד אוהבת.

צלליות המאט מאוד הפתיעו אותי לטובה. לא קל למצוא צלליות מאט טובות בדראגסטור הישראלי, לכן הציפיות שלי לא היה גבוהות במיוחד, אבל הצמד הזה לגמרי עושה את העבודה. אז כאמור על העור הצלליות מתקבלות בגווני חום קרירים, מאוד קלות לטשטוש, פיגמנטיות ולא גיריות. 


הפלטה מגיעה גם בגרסה הסגולה והחומה (קליק לפוסט של שירי), ומחירה המלא עומד על (לא להבהל) 100 ש"ח, אבל כרגיל אפשר יהיה למצוא אותה במחירים הרבה יותר אטרקטיביים במבצעים השונים ;)

אז הפעם המראה הוא בהשראת הפלטה :)


התחלתי כמובן עם פריימר של עופרה ופיינטרלי של מאק על כל העפעף. בעצם הגבה הנחתי את strange מפלטת הנייקד 3, וקצת מעל הקפל טשטשתי מעט את צללית מס' 60 של מורפי.


בקפל עצמו טשטשתי את צללית המאט הבהירה יותר מתוך הפלטה של לייף.


בשליש החיצוני, ובלי לעלות לקפל, הנחתי את הגוון הכי כהה מתוך הפלטה.


על על העפעף (כולל איפה שהצללית הכהה מהשלב הקודם) הנחתי את הצללית הכסופה הכהה יותר של לייף, והשתדלתי לא להכנס איתה יותר מדי לזווית הפנימית.
אני רציתי מראה יחסית לביש, לכן התספקתי בהנחה עם מברשת יבשה, אבל אם בא לכן ללכת על לוק יותר מטאלי - הנחה רטובה עם מים/פיקס פלאס תהפוך את הצללית להרבה יותר מתכתית.


ממש במרכז העפעף הנחתי מעט מן הצללית הבהירה ביותר בפלטה. לאחר מכן לקחתי ממש מעט מן הצללית הכהה ביותר, ועם מברשת שטוחה תחמתי ממש בעדינות את החצי החיצוני של העין, צמוד לקו הריסים.


מעגל ריסים + מסקרה של לייף.


תחמתי את 2/3 החיצוניים של העין עם הצללית הכהה מהפלטה. טשטשתי את הקו החד עם צללית המאט היותר בהירה וסיימנו :)

מראה העיניים הסופי:


לאחרונה אני עושה כל מיני ניסויים קטנים עם סרטונים, אז אם בא לכן לראות קליפ קצר של איפור העיניים, אתן יכולות לראות אותו כאן.

כל המוצרים בהם השתמשתי יהיו מפורטים בהמשך הפוסט, אבל למוצר אחד אני רוצה להקדיש כמה מילים במיוחד ;)

יש לא מעט מוצרים שמשמשים אותי כמעט לכל איפור ואיכשהו בגלל שאני כל כך רגילה אליהם והם לא בדיוק חדשים, יוצא שהם לא נסקרים בבלוג בצורה מסודרת והגיע הזמן לתקן את העניין, ואני אתחיל מברונזר sunny אהובי של NYC.


כבר לא מעט חודשים, אם לא יותר משנה, שהברונזר הזה הוא ה-go to ברונזר שלי. מדובר בברונזר בגוון חום נייטרלי ולא כתום (למרות שהוא לפעמים נראה כך בתמונות), בגימור מאט ופיגמנט בינוני, מה שהופך אותו לברונזר מושלם לכל בעלות גווני עור בהיר ועד בינוני.


מאוד קל לטשטש אותו על העור, אבל עם זאת הוא לא נוטה להעלם יחד עם הטשטוש.
סיבה נוספת שאני מאוד אוהבת אותו היא שהוא מעולה גם לחימום הפנים עם מברשת גדולה ופלאפית, והוא גם יכול לשמש כצללית מעבר כמו במראה הזה. וכבר הזכרתי שהוא דיופ להולה של בנפיט? לי, אגב, יש את שניהם ואיכשהו ההולה לגמרי ננטש לטובת ה-NYC.

יתרון נוסף שלו הוא המחיר הזול - הוא נמכר בביוטיג'ויינט במחיר של 3.5$, אבל אז צריך לקחת בחשבון גם את המשלוח. אם בא לכן רק אותו, יש את האופציה של עמוד האיביי של ביוטיג'ויינט, שם תמצאו אותו ב-8$ כולל המשלוח שזה עדיין זול למדי לברונזר מצויין כמוהו.

האיפור המלא:




שאר המוצרים בהם השתמשתי:

פריימר לעיניים של עופרה (קליק לפרטים)
פיינטפוט בגוון פיינטרלי של מאק
צללית 60 של מורפי (קליק לפרטים)
פלטה 502 Dark and light contrast של לייף
מסקרה בגוון שחור של לייף
פריימר 3S של איל מקיאג'
BB cream של גרניה בגוון לייט (קליק לפרטים)
טוש הארה של אסתי לאודר בגוון לייט 01
פודרת קונסילר בגוון Halo של מינרלז
טוש הארה של מאק בגוון Radiant rose
פודרה מינרלית של מאק בגוון light plus
צללית לגבות של ביוטיקר בגוון 20 (קליק לפרטים)
ברונזר בגוון sunny של NYC
סומק בגוון 20 babydoll של אסנס
פודרה בגוון Incandescent light של אאורגלס
עיפרון שפתיים בגוון 841 coral של ניקס
גלוס בגוון 305 של קרליין (קליק לפרטים)

זהו להפעם :) אני מאוד מקווה שיצא לי לפרסם בשבועיים הקרובים, כי לצערי נכנסתי לתקופת מבחנים (זמני הסמסטרים בקנדה שונים לעומת אלה בישראל :P), אז אני אשתדל לא להעלם לגמרי! כמובן תמיד תוכלו למצוא עדכונים גם בעמוד של הבלוג וגם באינסטגרם, אז שם נתראה הרבה ;)

וכרגיל, אשמח לשמוע מה דעתכן על המראה, אם יצא לכן לנסות את הפלטה או את הברונזר ואם אהבתן!


4 תגובות:

  1. מראה כובש כרגיל! מתה על לוקים פשוטים שנראים מורכבים :) שמתי עין על הפלטה החומה שלהם..

    השבמחק
  2. מהממת!!!
    אוי אני מתה על הברונזר הזה! אחד המעולים פשוט!
    אחלה סקירה! :)

    השבמחק
  3. נראה פשוט מעולה! יש לי את פלטת הצלליות המקבילה מג'ייד והצלליות באמת מעולות, רכות וחמאתיות :)

    השבמחק
  4. לא מתה על המוצרים של לייף אבל כאן נראה שהם עובדים טוב. אני חושבת שזה בגללך ;) לוק יפהפה!

    השבמחק