יום חמישי, 9 באפריל 2015

Morphe&Jaclyn Hill Palette

בשעה טובה ומוצלחת מורפי עשו את הבלתי יאומן, והם הולכים לחדש את המלאי של פלטת ג'קלין היל! ה-pre order יתחיל ב-13 לאפריל, ואם לשפוט לפי מה שקרה במכירה הקודמת והראשונה, מאוד מומלץ להצטייד בהרבה סבלנות ולהתחיל להזמין כמה שיותר מוקדם.
חייבת להגיד שמורפי כחברה די איכזבו אותי עם כל ההתנהלות שלהם בנוגע לפלטה, החל מהפיאסקו שלהם עם נפילת האתר ועד הדחיה החוזרת והנשנית לגבי תאריך החזרה של הפלטה.. אני מקווה לפחות שהם למדו לקח מנפילת האתר בפעם הקודמת, והפעם הזאת תראה אחרת ;)


ולנושא שלשמו בעצם התכנסנו :P
כך נראית הפלטה במצב פתוח, היא מכילה 28 צלליות, חלקן בגימור שימרי וחלקן מאט.
אני אספר לכן קצת על חווית השימוש עם הצלליות, ואחרי זה תוכלו להתרשם קצת גם מהסווטצ'ים.

מרקם:
האישיו העיקרי שלי עם הפלטה. את אותו הסיפור היה לי גם עם הצלליות הבודדות שלהם שהזמנתי, ככה שהדבר לא הפתיע אותי, אבל המרקם של הצלליות שונה מצללית לצללית.
צלליות המאט ברובן מעט יבשות, אם כי עדיין די נוחות לעבודה. הצלליות השימריות לעומת זאת מאוד שונות אחת מהשניה. חלקן קרמיות ומזכירות את אלה של מייקאפ גיק (למשל אלה בשורה הראשונה), וחלקן עם מרקם משונה - יבשושי ומתפורר.


ביצועים בפועל:
באופן מוזר למדי, גם הצלליות שמרגישות מעט יבשות בסווטצ'ים עם האצבע, מתקבלות יפה על העין.
צלליות המאט נוחות לטשטוש, והפיגמנט שלהן עובר טוב לעפעף.

הגוונים:
מבחינת הצבעים, הפלטה הזאת מושלמת בשבילי, ולראיה, הסתבר שחלק מהצלליות כבר היה לי, מההזמנה של הצלליות הבודדות =D הפלטה מורכבת ברובה הגדול מצבעים חמים בסקלה הנייטרלית, עם פזילה לגווני הסגול האהובים עליי וצללית אחת ירוקה.
בפלטה יש שלוש צלליות דואכרומיות.


עמידות:
מבחינת עמידות, הן עמידות עליי כמו כל צללית אחרת שברשותי, בין אם זה מאק או מייקאפ גיק (ומעל פריימר עיניים כמובן).

ולסווטצ'ים:
השורה הראשונה:

אור יום רגיל
אור שמש ישיר
השורה השניה:

אור יום רגיל
אור שמש ישיר
השורה השלישית:

אור יום רגיל
אור שמש ישיר
השורה הרביעית:

אור יום רגיל
אור שמש ישיר
איך משיגים?
הפלטה נמכרת באתר הרשמי של מורפי, שכמובן עושה משלוח לישראל. עלות הפלטה היא 28$, ואני ממליצה לראות אם קוד ההנחה של 10% יעבור לכן בצ'ק אאוט JACATTACK.

כדאי לקחת בחשבון שאת כל הצלליות שבפלטה ניתן להשיג גם בנפרד, במחיר של 2$ לאחת.

בשורה התחתונה, התשובה לשאלה האם כדאי לרכוש אותה או לא היא מאוד אינדיבידואלית ותלויה במה שכבר יש לכן בבית. אני חושבת שהתמורה שמקבלים תמורת המחיר היא מעולה ויש המון גוונים שימושיים.
עם זאת, אם כבר יש לכן לא מעט צלליות בגוונים דומים של חברות כמו מאק, אורבן דיקיי או מייקאפ גיק - אני מאמינה שאפשר לוותר, ולקנות אולי את הגוונים הבודדים שתפסו לכן את העין.

ואם בא לכן להתרשם עוד קצת מהביצועים של הצלליות - המראה הזה והזה נעשו עם ההפלטה, עוד קצת סווטצ'ים ושני מראות איפור בפוסט הקודם על הצלליות של מורפי בבלוג, וכמובן הסרטון שעלה בערוץ היוטיוב לוולנטיין :)


וזהו:) אני אשמח לשמוע איך התרשמתן מהפלטה במידה והצלחתן לקנות אותה במכירה הראשונה, ואם לא - האם אתן מתכננות עליה הפעם!

11 תגובות:

  1. אחרי שהסתכלתי על הסווטצ'ים באופן סופי החלטתי שאני באמת לא צריכה אותה, כי יש לי דיופים [ולפעמים אפילו יותר מאחד].
    נהניתי מאוד לקרוא :)

    השבמחק
  2. אין ספק שאני צריכה את הפלטה הזו בחיי *ממש לא צריכה יותר רוצה* אוףףףףף בא לי!

    השבמחק
  3. זו הפלטה שהכי התלבטתי לגביה ועדיין מתלבטת.
    יש לי לא מעט מהגוונים, אבל לא את הרוב. החלטה קשה..

    השבמחק
  4. היא נראת נהדרת אבל אני לא מצליחה להיסגר על עצמי אם לקנות או לא...ככה כבר ימים! פוסט נהדר!!!

    השבמחק
  5. הצלחתי להתאפק בנגלה הראשונה, האם אצליח שוב?..

    השבמחק
  6. אני לא מצליחה להבין מה מחיר השליחה באתר

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא תלוי במשקל המוצרים שאותם את מזמינה

      מחק
  7. ניתן עוד להשיג אותה? אוופ בבודדים אין להם במלאי את הצבעים היפים.. :(

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי כבר אי אפשר להשיג אותה :/ רק לחכות שמורפי יחדשו את המלאי של הצלליות הבודדות..

      מחק
    2. אוופ איזה באסה..! ואם כבר אז אשמח לעוד שתי שאלות: אם את יודעת אז להמליץ לי על פלטה אחרת שלהם? אני ממש מתחילה מאפס בצלליות. חשבתי על ה35w the warm pallette את יודעת אולי מה האיכות שלה? ושאלה שנייה - בסרטונים שלך את תמיד מתחילה באיפור העיניים לפני הפנים בשונה ממאפרות שראיתי.. למה? זה באמת יותר מומלץ?

      מחק