יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

Color Infaillible

Color Infaillible

אני לא חושבת שיש מישהי שמתעניינת באיפור ועדיין לא מכירה את הצלליות האלה. הצלליות של לוריאל מסדרת ה-Color Infaillible מבחינתי הן בין הצלליות הבודדות הכי טובות שיש כרגע בשוק, בעיקר בזמן מבצעים, כשהמחיר של הצללית נע בין 30-40 ש"ח, והכמות של הצלליות שיש לי בהחלט יכולה להעיד על כך :)

השמיניה שלי
קצת על הצלליות למי שלא מכירה: הצלליות מגיעות באריזת פלסטיק שקופה (ואני פשוט שונאת אריזות אטומות! למי יש זמן לזה בבוקר?), עם מכסה מתברג ומן "פקק" שחור נשלף שאמור לשמור על הצללית. תשיבו לב שאתן לא זורקות אותו.
רוב הצלליות הן שימריות ואפילו יש כמה שהמרקם שלהן קרוב יותר למאט, אך עדיין לא שם לגמרי. הן נמרחות בצורה נהדרת - הצבע שמתקבל הוא רווי ובדיוק כמו שהוא נראה באריזה.



המרקם של הצלליות הוא הייחוד שלהן - מתארים אותו בשילוב בין אבקה לקרם. אני פחות מסכימה עם התיאור הזה, אני חושבת שהחלק הקרמי בא לידי ביטוי רק במריחה של הצלליות, מעבר לזה, מרגיש כמו אבקה לכל דבר.
סווטצ'ים: העליון בלי פלאש, התחתון עם פלאש.

left to right: 029 smoky green, 005 purple obsession, 012 endless chocolat,
007 unlimited sky, 333 golden sage, 026 golden mahogany, 006 all night blue, 004 forever pink


הצללית הכי שמאלית אמורה להיות מאט. בפועל היא פחות שימרית מהשאר, אבל בהחלט לא הייתי מגדירה אותה כמאט.

קצת על העמידות - סיבה נוספת ללמה שווה לרכוש את הצלליות האלה. העמידות מצויינת! הצלליות מחזיקות מעמד יפה למשך שעות (+הפריימר הקבוע שלי), לא נכנסות לקפל והצבע נשאר בוהק כמו בהתחלה. אני מצרפת לכן תמונה איך הצלליות נראו אחרי שטיפה עם סבון (!!!), ואחרי שמעבירים עליהן צמר גפן עם מסיר איפור. זאת עמידות שהייתי רוצה לראות אצל כל מוצר - מצד אחד לא יורד לבד ועם מים, ומצד שני יורד בקלות עם מסיר איפור, בלי לעמוד ולשפשף את העין למוות או לבזבז הר של צמר גפן.
אחרי מים+סבון
מסיר איפור אחרי השטיפה
עצה קטנה לסוף, תמיד, אבל תמיד, תדאגו לפתוח את הצלליות האלה (הן לא ארוזות הרמטית לצערי), ולוודא שהמכסה השחור נמצא והצללית לא מפורקת, כמו שקרה לי, לצערי. אמנם זה לא סוף העולם ועדיין אפשר להשתמש בה, אבל עדיין פחות נוח ובטוח שפחות אסתטי.
בפינה הימנית למעלה - ככה הצללית *לא* אמורה להיראות
זהו להפעם, מקווה שבקרוב יצא לי לעלות איפור שמשלב את הצלליות האלה!
שתפו אם גם לכן יצא להתנסות בסדרה הזאת!


4 תגובות:

  1. נהנתי מאוד, תתחדשי על הבלוג =)
    הסווטשים נראים מהממים. עשית לי חשק, בכלל עניין מוזר שעוד אין לי ייצוג שלהם באוסף. הגולדן מהגוני הכי קורץ.
    מקווה לראות ממך בקרוב פוסט איפור

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! המהגוני באמת מהמם, אבל גוון קצת בעייתי בשבילי, כי הוא ישר מוציא לי את כל האדמומיות בפנים החוצה :( אז צריך לעבוד איתה בזהירות..

      מחק
  2. אני מתה על הצלליות האלה! יש לי המון מהן ואני לא ממש מצליחה להשתמש בהן לצערי... הפורמט של צלליות בודדות קצת בעייתי לי ואני מעדיפה פלטות. חבל שאי אפשר לדפט אותן לפלטה!

    השבמחק
    תשובות
    1. זהו, אני גם חשבתי על זה, הן יאבדו את המרקם שלהן אחרי דיפוט?

      מחק