יום שלישי, 15 בינואר 2013

על הציפורניים - החדשים של ג'ייד

בתור הקדמה קטנה - בחיים לא הסתבכתי ככה בלצלם ולתאר צבע של לק, אז עמכן הסליחה P:

ג'ייד מאז ומתמיד היו אחת מהחברות האהובות עליי מבחינת לקים. האיכות, הצבעים והמחירים שלהם בזמן מבצע (ותמיד יש עליהם מבצע. לא ברור לי למה פשוט לא לשנות את המחיר?!) תמיד גרמו לי לקנות עוד ועוד לקים שלהם.


בפעם האחרונה שהייתי בסופר פארם נתקלתי במדף שמלבד הלקים הרגילים היו גם את הלקים מהסדרה החדשה (?) Crystal Glow. ההבדל, מלבד המחיר, הוא בצבעים של הלקים - לא הקרמים הרגילים שאנחנו מכירות, אלא יותר תערובת של מספר צבעים עשירים יותר עם שימרים בגוונים שונים. האמת?המחשבה הראשונה שעברה לי בראש היא שאם הייתי יכולה, הייתי לוקחת את כל הסטנד הבייתה. היה מאוד קשה לבחור ולבסוף יצאתי עם שניים: tangerine garnet האדמדם הג'ינג'י (מזכיר לי קצת אש) וה-golden savannah ה-אין לי מושג איך לתאר אותו במילה אחת, משהו כמו בסיס אפור עם שימר זהוב וכחול שגורם לכל הסיפור להראות בעצם ירקרק מעט. סליחה על התיאור, אבל הוזהרתן!



מרגע המריחה של הלק השני, הייתי בטוחה שבעצם קניתי לקים של שתי חברות שונות. למה? כי שני הלקים היו שונים כמעט לגמרי!!! במה בדיוק? תכף תגלו..

המריחה:
 tangerine garnet - הפורמולה סמיכה קצת יותר ממה שהייתי שמחה לראות, כאילו הלק אצלי כבר כמה חודשים. בשכבה הראשונה הלק מתקבל כמעט אטום ובשתי שכבות אטום לגמרי.
golden savannah - הפורמולה כמו שאני אוהבת. בשכבה הראשונה מתקבל בחלקים קצת שקוף, המריחה קצת מעצבנת כי במעבר עם המברשת על איזור צבוע היא "גוררת" אחריה חומר ועם מריחה לא זהירה יכולים להשאר מן חורים בצבע. במריחה השניה הצבע נראה יפה, ואמנם לא רואים את זה בתמונות, אבל הוא עדיין לא אטום לגמרי.

זמן ייבוש:
ממוצעת בשניהם, קצת יותר מהירה ב-tangerine למרות מה שהייתם מצפים בגלל הפורומולה הסמיכה יותר.

עמידות:
ופה הגענו לבעיה.. ה-tangerine התחיל לרדת בצורה די מכוערת כבר ביום השלישי. ל-golden savannah זה לקח עוד יום וככה סה"כ 4 ימים על הציפורניים. וחבל! הלקים עצמם מהממים בצורה קשה, עוד יום-יומיים על הציפורניים והייתי יותר מרוצה.

עוד דגש קטן לגבי הצבע:
הלקים באמת יפים ומיוחדים, הצבע שלהם לא עובר מצלמה כמו שהייתי רוצה, ובשמש בכלל אפשר להתעלף.

ללא פלאש
עם פלאש
golden savannah-זום על ה
שורה תחתונה:
למה כן? כי אני גם ככה מחליפה לקים בתדירות גבוהה, והצבע המיוחד שלהם לגמרי שווה את זה. רוב הסיכויים שלקים נוספים מהסדרה הזאת יצטרפו לאוסף שלי בהמשך.
למה לא? כי מה הקטע עם ההבדלים בפורמולה? וגם למי שרוצה לק לכל השבוע - אפשר לדלג.


6 תגובות:

  1. golden savannah נראה טוב! אני עדיין מתלבטת אם לקנות לק מהסדרה. בחנות golden savannah הייה נראה לי דיי זהוב ולא מעניין במיוחד, אבל עכשיו אני אקח אותו בחשבון.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהשם שלו קצת מטעה כי הזהב זה רק חלק מהצבעים ולא העיקר בלק..

      מחק
  2. זה נראה כמו לקים שקשה להעביר את יופיים האמיתי בתמונה!
    בכל מקרה סקירה מוצלחת, אני מודה שג'ייד שיחקו אותה עם הצבעים החדשים שהוציאו, נחמד לראות חברה שמקפידה לחדש את המגוון שלהם ובמחירים לעם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט! הייתי רוצה לראות יותר קולקציות כאלה זמינות לכולם בארץ!

      מחק
  3. העלת כמה טענות מעניינות. אני לא אוהבת שימרים בלקים אומנם אבל אם הסוואנה היה טיפטיפה יותר כחול הוא בטח היה מושך את תשומת ליבי.
    בכל מקרה, הערות:
    -הסיבה שג'ייד לא משנים את המחיר היא ש-א. יש אנשים שקונים גם במחיר המלא ב. כשרואים משהו שהיה אמור להיות במחיר פי חמש במבצע, זה מושך אותך לקנות. המחיר ההתחלתי הגדול גורם לך להרגיש שמדובר במוצר יוקרתי, המבצע מראה לך כמה שזה משתלם, והמחיר הסופי זול מאוד עד לגישה של "בואו וננסה"
    -עמידות של 4 ימים זה לא רע.
    -מהידע שלי על סופרפארם, זה לא מן הנמנע שהלק שכב שם כמה חודשים. אולי זה סטוק ישן או משהו? לכי תדעי. מצד שני זו קולקציה חדשה. הו וול.
    תודה על הפוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת מרתיח אותי לחשוב שאנשים נופלים בפח ובאמת משלמים 50 ש"ח ללקים האלה, ובכלל אני שונאת את המדיניות הזאת של מבצע תמידי מהסיבות שציינת.

      מחק