יום שני, 8 באפריל 2013

פוסט הכרות עם ניקס (NYX)

הפעם הפוסט יהיה מוקדש כולו לחברת ניקס. חלקכן בטח שמעתן עליה כבר, ואולי יש לכן אפילו כמה מוצרים שלהם, ובמקרה כזה נא לשתף אותי בדעתכן עליהם P: לאלו שבכל זאת לא מכירות את החברה, מדובר בחברת דראגסטור אמריקאית עם מחירים נמוכים (המוצר הממוצע יהיה בין 5-6$), שנמכרת בארה"ב ואונליין (בהמשך על איפה ניתן להשיג).

על הנסיון שלי עם מוצרי החברה:

לניקס יש מבחר עצום של צלליות בודדות, וכשחיפשתי גוון להתרשמות ההחלטה נפלה על צללית ES09 Deep Bronze. בפועל מה שקיבלתי לא היה בגוון ברונזה ובטח לא אחד עמוק..

nyx deep bronze

התגובה הראשונית שלי כשקיבלתי את הצללית הייתה "ואו איזו אריזה צ'יפית". מה שבתמונה אולי לא נראה ככה, אבל במציאות הפלסטיק של האריזה נראה מאוד זול ולא איכותי במיוחד.


הגוון של הצללית הוא מן חום בינוני, שבמציאות אכן יש לו טיפטיפה גוון ברונזה, אבל כזה שממש לא מצדיק את השם של הצללית.
בהנחה הצללית עצמה די מתפוררת בפאן, אבל על העין לשמחתי דווקא לא היה הרבה פול אאוט.
הצללית יחסית פיגמנטית, אם כי הגוון של הצללית מלכתחילה לא דומיננטי במיוחד. 


הצללית נראת מעולה גם כשהיא מונחת לבד על העפעף במן מראה מעושן לייט שיכול להיראות נהדר ביומיום, פלוס, למרות שהיא לא נראת מלהיב במיוחד בפאן/סווטצ', במציאות הגוון שלה מאוד מחמיא לצבע העיניים שלי ולדעתי יהיה יפה במיוחד על עיניים כחולות.
העמידות של הצללית רגילה מעל פריימר.

על העיניים בשילוב עם עפרון עיניים של ספורה, צללית של Barry M בזווית הפנימית של העין ומסקרה:
במציאות הגוון שלה נראה יותר רווי ופיגמנטי ממה שנראה בתמונה.


מוצרי שפתיים של ניקס:

שפתון של ניקס היה מוצר איפור ראשון של החברה שיצא לי להתנסות בו.


שפתון בגוון 620 Paris - שפתון בגוון סגול מאובי. הדבר הראשון ששמתי לב בו, זה הריח שלו. הוא לא ממש רע, אלא פשוט מוזר אז שימו לב למי שזה מפריע לה. אגב לשפתון השני של ניקס שברשותי יש ריח אחר לגמרי..
הגוון עצמו היה די פספוס, קיוויתי לקבל משהו אחר מהתמונות באתר שממנו הזמנתי, הרבה יותר ורוד.
השפתון הזה הוא השפתון הכי קרמי שניסיתי בחיי! נמרח כל כך בקלות על השפתיים, לא מדגיש יובש בכלל ונראה אפילו מעט גלוסי. אממה, עם הקרמיות בא החוסר עמידות. לא ניסיתי אותו מתחת לעפרון שפתיים, פשוט כי אין לי אחד בגוון שמתאים לו, ומעל עפרון ניודי הוא נראה כהה מדי. בקיצור כדי להנות ממנו *חובה* להצטייד בעפרון שפתיים תואם.
לא הייתי ממליצה על הגוון הזה למי שהשיניים שלה נוטות קצת לגוון צהבהב כי השפתון מדגיש אותו.

NYX Paris 620

במציאות הגוון שלו הכי קרוב לגוון בסווטצ'. בתמונת פנים תתעלמו בבקשה מהגוון האפרפר של התמונה, התאורה הייתה על הפנים :(



השפתון הבא של ניקס:

NYX 593 peach bellini
אם השפתון הקודם התפספס קצת בצבע, אז השפתון הזה התפספס לגמרי במרקם.
השפתון בגוון 593A Peach Bellini היה אמור להיות השפתון האפרסקי/הקורלי המושלם, בדגש על "אמור". אני לא אפרט עליו יותר מדי, מהסיבה הפשוטה שגם לאויבת שלי לא הייתי ממליצה עליו.


עכשיו, רק למקרה שהשפתון עדיין נראה לכן בסדר, אני מצרפת את התמונה של השפתיים קצת יותר בגדול להתרשמות:


השפתון הזה הוא השפתון עם המרקם הכי מזעזע שניסיתי בחיי! אני נשבעת שאלו שמוכרים בחנות של הכל בשקל כחלק מערכת איפור לבנות 4 - איכותיים יותר. המרקם שלו הוא מן שילוב של שפתון קרמי עם נייר שיוף. 
נשגב מבינתי מי ולמה החליט להוסיף לשפתון הזה נצנצים כאלה. הוא מרגיש מחוספס על השפתיים ונראה בהתאם. בקיצור תתרחקו!


מה שכן, אם יש לכן המלצה על שפתון בצבע דומה, שלא מזכיר את הלקים החדשים של OPI על השפתיים, אני אשמח לשמוע.


 ועכשיו קצת נחת בצורת הגלוס (אחד מיני רבים) של ניקס בגוון 13 Peach.

NYX 13 peach

הגלוס מוצלח למדי, בגוון אפרסקי שמתקבל יחסית שקוף על השפתיים אבל עדיין עם קצת צבע. המעט שימר שיש בגלוס נראה מאוד עדין על השפתיים.
הריח של הגלוס נעים, ועל השפתיים הוא לא דביק וגם לא נוזל לצדדים.
האפליקטור שלו נוח להנחה, ובקיצור אין תלונות, אני לגמרי הולכת לנסות עוד כמה גלוסים שלהם.


כל הפנים:


לסיכום ההתנסות שלי וכמה עצות לדרך:
ממה שיצא לי להתרשם, הצלליות שלהם לא אחידות באיכות, וההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת זה לבדוק סווטצ'ים לפני (גם ואולי אפילו בעיקר בשפתונים).
אותה המסקנה לגבי הצלליות תקפה גם לגבי השפתונים, כמו שלמדתי על עצמי. תבדקו תקראו ביקורות לפני שאתן רוכשות שפתון. בנוסף לכך, באתרים שמהם הזמנתי, הקשר בין התמונה באתר לבין הגוון האמיתי של השפתון הוא מקרי ביותר, אז לא להסתמך על התמונות מהאתרים.
לניקס יש מספר סוגים של שפתונים (מאט, עגולים, סדרה שחורה, סדרה מנצנצת ובקיצור הבנתן) וגלוסים, אז תשימו לב איזו סדרה אתן מחפשות.

לניקס יש מספר מוצרים מהוללים שאני מתכננת עליהם בהזמנה הבאה (תמונות מהאתר הרשמי של ניקס):
ג'מבו פנסילס - צלליות קרם בעפרון, העמידות לא בשמיים, אבל משמשים בעיקר כבסיס קרמי שמעליו מניחים צלליות רגילות, בשביל לקבל צבע רווי יותר.


Soft Matt Lip Cream - מגיע כמו גלוס, נראה כמו שפתון מאט. לא להתבלבל עם Xtreme lip cream.



עפרונות שפתיים של ניקס - לסקירה רחבה ממליצה לקרוא את הפוסט המעולה של טל.


סמקים קרמיים - הסמקים הקרמיים של ניקס מקבלים המון שבחים ברשת ואני כבר זוממת על כמה.

סומק אבן בגוון Taupe - ה"לא בדיוק סומק" הזה מגיע בגוון חום קר מה שהופך אותו למושלם להצללות וללהיט ברשת.



איפה משיגים:
כאן יש כמה אפשרויות. אפשר להזמין מאתרים כמו ביוטיג'ויינט או צ'רי קולטור שבשניהם יש מבחר עצום של ניקס, בעיקר אם בא לכן להתנסות במוצרים שונים של החברה.
אם לעומת זאת בא לכן כמה מוצרים מאותו סוג שווה לבדוק דווקא באייבי. יש המון מוכרים Top Rated שמוכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד אם בא לכן 10 ליפגלוסים במכה:).



שאר המוצרים בהם השתמשתי באיפור:
מייקאפ טיינט מירקל של לנקום בגוון 02 (לפירוט)
פריימר עיניים של טו פייסד
צללית (לגבות) של ביוטיקר בגוון 20 (לפירוט)
צללית אבקה של Barry M בגוון 27
עפרון עיניים של ספורה בגוון 06 Flashy Brown
מסקרת bad gal של בנפיט (לפירוט)
טוש היילייטר של אסתי לאודר בגוון 01
סומק של מילאני בגוון 08 Luminous
ברונזר Hoola של בנפיט


18 תגובות:

  1. פוסט מקסים. אני אוהבת את ניקס והמוצרים שלהם, אבל אני מסכימה שיש להם עליות וירידות (כמו השפתון עם המרקם המוזר).

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, ומזל שהמחירים מאפשרים לנסות בלי חשש!

      מחק
  2. לNYX יש מוצרים ממש ממש טובים ובעלי איכות טובה מאוד יחסית למחיר הנמוך שלהם.. בגלל זה שווה לקנות אותם לי יש כמה שפתונים שלהם מכל מיני קולקציות שונות ופלטת צלליות מהממת. לשמחתי לא יצא לי לפגוש מוצר שלא ממש אהבתי :) בהחלט חברה מומלצת ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגמרי :) בגלל זה יש לי וויש ליסט ענקי עם המוצרים שלהם חח

      מחק
  3. אז ככה: בגדול אני אוהבת מאוד את ניקס ואת ההזדמנות לנסות מוצרים זולים לפני שמחליטים אם אוהבים את הקונספט וקונים גם יותר יקר ואיכותי.
    הצלליות שלהם גם לדעתי לא להיט, אם כי יש לי פלטה של 8 או 10 צלליות (או 12? בחיי שאני לא זוכרת) אם גוונים סופר מהממים! אבל לא חזקים במיוחד בתחום העמידות. חבל.
    הצבע של פיצ' בליני נראה הורס, אם את מוצאת שפתון יותר הגון בגוון הזה נא לדווח!
    והסומק טואופ בהחלט חובה. יתאים לך מאוד. ומשהו אחרון לפני שאני נקברת בלימודים (עלק) זה שאם יש לך סבלנות לחכות עם הסופט מאט ליפ קרים אז כשתגידי לארץ אתן לך 2 כמעט מלאים, על השפתיים שלך הם היו להיט, על שלי לעומת זאת-כישלון מוחץ.
    ועם כל החפירות שלי לא אמרתי עדיין שהפוסט מהמם ונהנתי?! אז כן, הוא מהמם, תודה =)

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל תודה:) ויאי בטח יש לי סבלנות, מה זה לחכות חודש? ;)

      מחק
  4. אני מופתעת מהנסיון המעפן שלך עם השפתונים שלהם, לי יש אחד בצבע כהה Pure red שהפך לחביב הקהל ומגירת השפתונים. נמרח מצויין ומתייבש מאט אך לא מייבש. האפרסקי בתמונה הכללית נראה יפה אבל וואו איזה ביזארי המרקם......
    שמעתי רבות על עפרונות הג'מבו והסומק טאופ הזה בהחלט נראה מעניין.
    בא לי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אדום כהה? כבר נשמע מעניין! אני הולכת לחפש סווטצים P:

      מחק
  5. מאד אוהבת את ניקס ותמיד כיף לקרוא עליהם!
    ממליצה לך גם על הגלוסים mega shine שלהם הם כל כך יפים, נינוחים ונעימים! (ומריחים כמו פינה קולדה!) במיוחד על beige אהובי הורדרד (הקשר בין הצבע לשם הוא מקרי בהחלט)
    בכללי השמות של הגוונים שלהם ממש לא מייצגים את הצבע במציאות!
    חחח יש לי את פיצ' בליני ומה שאמרת עליו מדויק כל כך! הוא ממש לא מרגיש כיפי על השפתיים...
    יש לי כמה צלליות סינגל של ניקס והן מעולות...חבל שהתפספס לך עם הגוון. לא יודעת אם כבר יצא לך לראות אבל יש מישהי ברשת שעשתה סוואצ'ים לכל הצלליות סינגל של ניקס וכשהלכתי לפי זה אז לא התאכזבתי... :)

    יסמין

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר לפתוח קבוצת תמיכה לנפגעות הפיצ' בליני P: אני גם ניסיתי לחפש ככה סווטצ'ים, הבעיה שהם כל פעם משנים את המבחר של הצלליות, מוציאים ומכניסים צלליות לליין וקשה לעקוב :( איזה צלליות סינגל יש לך?

      מחק
    2. burgungy pearl - כמו שנשמע, גוון מעלף
      red bean pie - זה יותר סוג של סגול חומחומי כזה? (וואו אני גרועה בלתאר גוונים)
      rust - אדמדם בפיניש פרל
      volcano - חום בינוני יפהפה בגימור פרל
      black - שחור משחור!!
      almond - חום כתום ברונזי שימרי
      frosted lilac - בדיוק כמו שנשמע
      sparkle cedar - בז' מאד ספרקלי (רואים בעיקר את הספרקל)

      השש הראשונות הן האהובות עלי ובהן אני משתמשת הכי הרבה :)
      לא חושבת שאפשר להדביק פה לינק אבל אפשר להגיע לפוסט עם כל הסוואצ'ים אם שמים בגוגל
      NYX 162 single eyeshadow swatches

      יסמין

      מחק
    3. ואו תודה רבה! הלכתי לחפש סווטצ'ים P:

      מחק
    4. בכיף יקירתי! ואם את רוצה להכנס לענייני coastal scents גם עליהם יש לי מה לחפור חחח
      מוזמנת למצוא אותי בפייס yasmin od cohen :)

      מחק
  6. בשבילי הם ככה ככה. סוג של חברה דראגסטורית שדואגת מדי פעם להוציא מוצרים שווים אבל עם אריזה צ'יפית באמת וגם יש פספוסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. החסרון שצריך לקנות הכל על עיוור ואי אפשר להתנסות קודם וחבל..

      מחק
  7. אין אחידות ברמת המוצרים, אך עדיין יש סיפוק רב בלקבל חבילה ענקית וצבעונית ולהתחיל לשחק עם הגוונים.
    מבחינת שפתונים- הלחות שלהם באמת לא אופיינית, וגם אני הופתעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. מזל שהמחירים של ניקס מאפשרים את כל עניין ניסוי וטעיה:)

      מחק
  8. אז איזה מהם את כן ממליצה מרקם טוב ואיזה גוון כן מומלץ בכלל מכל חברה לשינים לא לבנות לא מעישון
    החלטתי לקנות הרבה גונים מחברות דרגסטור כדי למצוא את הגוון הנכון שלי ואז לרכוש מחברה טובה יותר את הגוון הנכון אני לא יודעת אם זאת הדרך הנכונה אבל כל המידע באנגלית על למצוא את הגוון שפתון הנכון לא עזר לי אפילו לא הבנתי איזה אדום טוב ואיזה לא ללכת על ניודים ? מכרו לי לפני שנים במאק עיפרון שפתים קצת כהה מדי ומאז אני רוצה למצוא בהיר את אומרת לא לקנות שפתון עם נצנצים מה המילה באנגלית שימר? כי המרקם מחוספס אז מה מאט ? יש המון סוגים איזה מניקס מהסדרות שלהם הכי נעים על השפתים ולא יורד תוך דקה?

    השבמחק