יום שישי, 8 בפברואר 2013

נגיעת ורוד בשפתיים

לפני האיפור, יש לי משהו חדש להוסיף לוויש ליסט ^_^

מהאתר הזה
גלוס סטיין חדש מבית לוריאל, ואם נראה לכן קצת מוכר - זה אולי בגלל שהוא אמור להיות דיופ לסטיין של YSL! לפי מה שקראתי על הגלוסים האלה, חלקים יותר אטומים, חלקם פחות. מבחר צבעים נחמד, המרקם גלוסי על השפתיים וגם משאיר הכתמה של סטיין. בא לי בא לי בא לי!!! מי שרוצה לראות קצת סווטצ'ים - לכאן.

טוב, אחרי ההתלהבות מהגלוסים אפשר לעבור לאיפור :) אחרי כמה פוסטים שהתמקדו בעיקר באיפור עיניים, החלטתי שגם לשפתיים מגיעה הזדמנות P:

את האיפור התחלתי עם פריימר לפנים של לוריאל. המייקאפ שהשתמשתי בו הוא קולורסטיי של רבלון.

שגרת עיניים רגילה: פריימר של טו פייסד, קורקטור של בובי בראון (יותר בהרחבה עליו) ועפרון גבות של לנקום (יש! הפעם לא שכחתי).
יחסים למראות הקודמים - הפעם הכל רגוע בגזרת העיניים, מה שמסביר את הבחירה בצלליות.

הצלליות שהשתמשתי בהן, הן שלושת הצלליות הבהירות מפלטת הנייקד (שעליה אני אעשה סקירה נפרדת בקרוב) - virgin, sin ו-naked.


sin, naked, virgin מימין לשמאל
התחלתי מ-sin על כל העפעף בלי לעלות על הקפל. אחת הצלליות האהובות עליי בתור הבסיס. שימרית ועם זאת לא מלאה בנצנצים אלא פשוט גרוסה דק.


הוספתי את ה-virgin עד עצם הגבה.


בקפל הלכתי על naked כדי לקבל מראה עדין בעיניים - צלליות מעולה להדגשה קלה.


בשביל שהעיניים לא יראו "ערומות" לגמרי - הוספתי את הג'ל אייליינר של מייבילין. אני חושבת שמאז שהוא יצא, הוא זכה להמון מחמאות והרבה פעמים נכלל יחד עם הפלואידליין של מאק והג'ל אייליינר של בובי בראון כאחד הטובים. אני מצטרפת למחמאות עם הערה קטנה. הטוב - הגוונים שלו יפים, אפשר להגיע איתו גם לקו דק, הוא *מאוד* עמיד ועם זאת יורד בקלות עם מסיר איפור. הרע - הוא קצת מתייבש עם הזמן, מה שמקשה קצת על העבודה איתו. אם מישהי יודעת איך מחיים אייליינרים אני אשמח לשמוע :)
הגוון שאני בחרתי הוא אפור - charcoal. אם תשימו לב, האריזה שלו אולי שונה ממה שיצא לכן לראות - תלוי באיזו מדינה הוא נרכש.. הוא מגיע עם מברשת שאיתה גם השתמשתי. את המברשת אני אוהבת ומאוד נוח לי לעבוד איתה.


אייליינר ג'ל של מייבילין
וכך הוא נראה על העין:


החלטתי גם על הדרך לבדוק את הריסים של ארדל.


אז מה אני חושבת עליהם: ריסים מעולים! גמישים, הפס הדבקה שלהם חצי שקוף ונראה טבעי על העיניים. הזוג הספציפי הזה הוא מאוד עדין כמו שתראו בתמונות. הוא בול באורך של הריסים שלי ולכן הוא רק עושה נפח - במקרה הזה בדיוק מה שרציתי, אם כי אני כבר מתכננת על זוג נוסף יותר דרמטי.
בשביל להדביק אותן השתמשתי גם כן בדבק של ארדל (שאמור להיות עמיד במים, אבל את זה לא בדקתי). הדבק גם כן מצויין, הוא לבן אבל מתייבש שקוף לגמרי, מחזיק את הריסים טוב. ההסרה הייתה טיפטיפה לא נעימה, אבל כאמור זה בגלל העמידות הטובה שלו. הדבק יורד בקלות אח"כ מהריסים.
דבר שכן הפריע לי ושמתי לב לזה רק אחרי שהדבק נרכש, זה שהוא מכיל פורמלדהיד, שהחל מ-2011 נכנס רשמית לרשימת החומרים המסרטנים (או החשודים כמסרטנים? לא סגורה על זה). מי שרוצה לקרוא עליו קצת יותר. כל הסכנות לגביו זה בעיקר לאנשים שעובדים עם החומר בריכוזים הרבה יותר גבוהים ובמשך זמן, ככה שאני לא בטוחה עד כמה צריך להיבהל ממנו, אבל ליתר בטחון אני אחפש גם איזה דבק לריסים בלעדיו P:

דבק ריסים של ארדל

ככה הריסים נראו מזוויות מוזרות:) כאמור המראה עדין יחסית לריסים מלאכותיים שבמקרה הזה נותנים נטו תוספת נפח + נקודות בונוס על זה שהריסים משתלבים יפה למרות שהם לא הודבקו על בסיס שחור אלא אפור, ולא עברתי עם האייליינר גם עליהם, כמו שאני לפעמים עושה, בשביל שהם יותר "יתמזגו" עם האיפור.


טיפ ממני (בעצם יותר כמו תלמדו מהטעויות שלי P:) - עשיתי טעות והדבקתי את הריסים בשתי העיניים בזוויות קצת שונות. בעין אחת הריסים נו יותר למעלה ובשניה יותר למטה. קשה להסביר במילים, אז אני אצרף תמונה. העיניים שלי באופן כללי סימטריות ובגלל הפשלה בהדבקה הן נראו לא לגמרי סימטריות מזוויות מסויימות, ועין אחת נראית סגורה יותר! תשימו לב לזה כשאתן מדביקות ריסים כי קשה להבחין בזה מקרוב ושמתי לב רק מהתמונות.


מסקרה - השתמשתי בדיוה'ס לאשס של פופה בגוון שחור.
המראה הגמור של העיניים:

הסומק שהשתמשתי בו הוא סומק של אסתי לאודר בגוון peach nuance.
בשביל קצת זוהר לפנים, הנחתי את ה-high beem של בנפיט.
למי שלא מכירה, מדובר במוצר הארה במרקם בין קרמי לנוזלי שמגיע בבקבוקון דמוי לק, עם אפליקטור שדומה למברשת. אני חייבת להודות שבהתחלה היה לי מאוד מוזר להשתמש בו והייתי צריכה להתגבר על התחושה שאני מורחת לק על הפנים! ה-היי בים שלי הוא בגודל מוקטן של 4 מ"ל כאשר הגודל הרגיל הוא 13 מ"ל.

היי בים של בנפיט
לא להיבהל מהסווטצ' - הוא לגמרי לא מטושטש ועל הפנים מתקבל בצורה עדינה ונותן הארה יפה וקרירה, ולכן לדעתי יתאים יותר לבעלות גוון עור בהיר יחסית / תת גוון ורוד. להיילייטרים עם גוון יותר זהוב שווה לבדוק את השתי אופציות האחרות של בנפיט: ה-moon beam וה-sun beam.
ללא ספק מוצר מיוחד וכייפי לשימוש, ונראה שיספיק להרבה שימושים. עוד נקודה שאהבתי - מטשטש יפה גם עם אצבעות ולא חייב מברשת למי שמאפרת את עצמה. משהו שאהבתי פחות - אין ספק שעם אריזה כזאת חלק מהחומר ילך לפה, ברגע שהוא יתחיל לגסוס, יהיה קשה להוציא חומר מהבקבוק הזה.

נראה כמו לק לכל דבר
והגענו לשפתיים! מזמן כבר רציתי לעשות פוסט איפור שהדגש בו על השפתיים, ואחרי כמה ימים של געגועים לקיץ בחרתי באודם של רימל מהסדרה של קייט מוס בגוון 06 (למה רק מספרים? למה?). ה-06 הוא הורוד המושלם! לא ברבי עדין ועם הרבה נוכחות. 

שפתון של רימל בגוון 06

מבחינת האיכות של השפתון - אני מאוד אהבתי את הסדרה של קייט מוס, מאוד מוצלחת! המרקם של השפתונים בסדרה הזאת הרבה יותר טוב מהסדרה הרגילה (אעשה השוואה בהזדמנות). המריחה נעימה, השפתון מאוד פיגמנטי, לא נוזל מהשפתיים ולא מייבש. אבל מה? מלכלך בהתחלה את השיניים :/ אז לשים לב..
הצבע שלו די קשה לצילום והסווטצ' למעלה לא מעביר אותו בצורה הכי טוב. אני חושבת שתמונה של השפתיים ובתמונת פנים הראשונה הגוון שלו הכי קרוב למציאות, מינוס הברק הכחלחל הזה (מאיפה הוא צץ?!).


וככה הכל נראה ביחד:



מקווה שאהבתם:)

16 תגובות:

  1. מקסים, לי אין אומץ להשתמש בצבעים בוהקים לשפתיים,
    לדעתי יתאים בעיקר לבנות עם עור מושלם כמו שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, אבל כל הקרדיט על העור צריך ללכת לקולורסטיי ;)

      מחק
  2. פוסט נהדר ותמונות נפלאו.
    מחכה בהתלהבות לעליה של הסטיינים של לוריאל ארצה שכן לא מצליח לרכוש שפתונים ברשת בלי לדגום.
    עם עיניים כמו שלך הכל יפה, אהבתי את העדינות של האיפור ואת השפתיים המודגשות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! יש לי הרגשה שהסטיינים האלה יהיו ממש מוצלחים :)

      מחק
  3. איפור העיניים ממש יפה =) ומשתלב טוב עם השפתיים הורודות.

    השבמחק
  4. הגוון של השפתון כל כך מחמיא לך! מקסימה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ועכשיו גם שמתי לב שזה בול אותו גוון כמו הלוגו שלך חח!

      מחק
  5. ממש ממש יפה! אני כל פעם מחדש אוהבת לראות את השילובים מנייקד. זה יצא שילוב קלסי ואלגנטי. את כל כך צודקת , גם לי בלי פס שחור\סגול\חום\ירוק הענייו נראת "ערומה". :) .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני שמחה לשמוע שעוד לא נמאס לאנשים מהנייקד חח:)

      מחק
  6. שפתיים טבעיות ושפתון דומיננטי זה אחד הדברים הכי יפים לדעתי שאני לא אצליח ליישם... עליך זה נראה נפלא!

    השבמחק
  7. האיפור מקסים והצבע של השפתון ממש מתאים לך, אני אוהבת שפתונים שמוסיפים אור לפנים :)
    ולגבי הריסים אם לא היית אומרת שאלו ריסים מודבקות לא הייתי חושדת בזה. הן מתמזגות מעולה עם הריסים שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה:) וזהו אני גם הופתעתי! בהחלט הולכת לרכוש לי עוד כמה זוגות של ארדל :)

      מחק
  8. הגעתי לבלוג שלך דרך הפורום של תפוז. ואני אגיד מה שאני אומרת בכל תגובה ראשונה בבלוג - תמיד כיף לגלות בלוג איפור איכותי!
    וגם כאן עשיתי מה שאני עושה לפני שאני נרשמת לבלוג (למרות ההגרלה) - עוברת על פוסטים עד שאני מתייאשת! אם זה לא קורה - אני נרשמת!!!
    בלוג מעולה! מאוד מרענן! אני מנויה להרבה בלוגים של איפור ואת משתדלת במוצרים שלא שמעתי עליהם הרבה (וגם כאלו שכן זה מצויין חחח) ממש נהניתי לקרוא.
    וזה שאת יפה רק מוסיף לכל הסיפור.
    רציתי נורא לענות כמעט בכל פוסט והתאפקתי אבל אחרי שראיתי את הקייט מוס הזה שגם לי יש הייתי חייבת :-)
    זה השפתון בצבע נועז הראשון שקניתי. מתה עליו! אבל העמידות שלו או החוסר שלה קצת מבאס...
    מאז קניתי עוד המוווווון שפתונים בצבעים נועזים יותר ופחות. אבל הצבע הזה לגמרי נשאר האהוב עליי...

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל, תודה רבה על התגובה! בשביל תגובות כאלה (בין היתר) אני מתחזקת את הבלוג, מאוד שימחת אותי :))
      ולגבי השפתון, כן העמידות שלו לא בשמיים אבל ניתנת לשיפור משמעותי עם עיפרון טוב ממתחת ;)

      מחק