יום שלישי, 5 בפברואר 2013

מעושן חם לחורף קר

אני מאוד אוהבת איפור מעושן בעיניים, אבל בגלל שאני בהירה, מעושן שחור לפעמים נראה יותר מדי דרמטי וכבד עליי. הפתרון? צלליות צבעוניות בגוונים כהים. צבעים חומים לדעתי יראה ממש מחמיא על עיניים ירוקות או כחולות, לעומת זאת לעיניים חומות דווקא אפשר להישאר עם השחור, ולהוסיף לו נגיעת צבע בקפל.

את האיפור הזה התחלתי קודם כל מאיפור עיניים מכמה סיבות - כשאני עושה איפור עיניים שמצריך הרבה צלליות  וטשטושים אני בדרך כלל משעינה את היד על הלחיים D: ולא התחשק לי למרוח את המייקאפ. סיבה שניה היא שתלוי במברשת ותלוי בצללית - אבל במקרה של פולאאוט, היות והצללית כהה, זה עלול להשאיר סימנים על המייקאפ. וסיבה אחרונה היא שאת אחת הצלליות שהשתמשתי בהן קניתי שבורה ומפורקת בטעות :( ככה שהיה טיפה קשה לעבוד איתה וקיבלתי אקסטרה פולאאוט, אבל הצבע המיוחד שלה היה לגמרי שווה את זה.

את האיפור התחלתי כרגיל עם הפריימר של טו פייסד והקורקטור של בובי בראון, שהפעם אני ארחיב עליו. קודם כל חשוב לציין שאת הקורטור אני מניחה באיזור שקרוב לאף, ורוב הפולאאוט של הצללית היה באיזור שקרוב לאוזן (לא בדיוק קרוב, אבל הבנתן D:), ככה שלא הייתה בעיה להניח אותו לפני הצלליות.

קצת על הקורטור - לפני שקניתי אותו, לא הבנתי למה בכלל צריך קורטור? עד שיום אחד החלטתי לא להתעצל והגעתי לחנות של ספורה (בארץ - לחנות של בובי בראון) נטולת איפור וביקשתי לנסות את הקורטור. המוכרת המקסימה התאימה לי גוון בול על הנסיון הראשון, קיבעה לי אותו עם פודרה וככה הסתובבתי איזה שעה בשביל לראות איך זה יושב עליי. את האפקט שהוא נותן רואים מיד! כל האיזור נראה אחיד יותר ובהיר יותר. אחרי שראיתי שגם אחרי שעה הוא לא נכנס לקמטוטים - הדרך לקופה הייתה קצרה.
המרקם שלו קרמי, נמרח בצורה טובה. הוא מגיע במספר דרגות כהות, כאשר יש שתי קבוצות של צבעים - הורודים יותר והאפרסקיים יותר והגוון שאני רכשתי הוא Light Bisque. חשוב לא לשכח לקבע אותו עם פודרה.

קורטור של בובי בראון
בלתי אפשרי להעביר את הצבע שלו כמו שצריך
 בשביל לקבל מושג על הגוון שלו - הקורטור מצד ימין, ומצד שמאל זה קונסילר של מאק בגוון NW20. כמו שאתן יכולות לראות,  הגוון של הקורטור הוא הרבה יותר ורוד ולחלוטין לא יתאים לשימוש כקונסילר על שאר הפנים.

קורטור של בובי בראון מימין, קונסילר של מאק משמאל

בשלב הבא השתמשתי בעפרון עיניים חום כהה של לוריאל בשביל התיחום התחתון. אין צורך להקפיד לגמרי שהקו יהיה ישר - העפרון נועד בשביל לתת לצללית עמידות. 


קצת על העפרון - העפרון הוא עפרון מסדרת ה-infallible בגוון black brown. הוא עפרון אוטומטי, בעל עמידות מעולה ועם זאת קל לטשטוש. נשאר לאורך זמן כתיחום חיצוני ואפילו שורד עד 3 שעות בקו המים. למי שעפרון שחור נראה דרמטי מדי - חום כהה זאת ה-בחירה. בקצה השני שלו מגיע מן פלסטיק סיליקוני שאפילו די חביב, אם כי אני מעדיפה לשטשט עם מברשת בכל מקרה.


בגוון החום-שחור

שתי הצלליות עיניים העיקריות שהשתמשתי הן צלליות של לוריאל גם כן, ואפילו מאותה סדרת ה-infallible כמו העפרון (לגמרי במקרה!). אני לא ארחיב עליהן יותר מדי, כי כבר כתבתי עליהן פוסט שלם. אני רק אחזור ואומר שהצלליות האלה נהדרות! אחת הפורמולות היותר טובות שנתקלתי בהן + עמידות ביותר (בשילוב עם הפריימר - אחרי ששטפתי פנים עם מים - הצלליות לא זזו!).
שני הצבעים שבהם השתמשתי הם החום (012 endless chocolat) והגוון היותר אדום (026 golden mahogany) שנתן זריקת צבע לעיניים. עם כמה שהגוון האדום הזה מדהים בעיניי - אני חוששת שעל העיניים שלי הוא יתן מראה חולני קצת, לעומת זאת למי שהתברכה בעיניים חומות ועור קצת יותר כהה- לדעתי יכולה גם ללכת איתה כצללית מרכזית.


אחרי העפרון, הנחתי את הצבע החום על העפעף בלי לעלות גבוה מדי וגם בתיחום התחתון (מעל העפרון).



את הצללית האדומה (לא מצליחה למצוא מילה אחת לתאר את הצבע שלה :/) הנחתי בקפל וטשטשתי. בהמשך אני אטשטש עוד הרבה, זה לגמרי מראה שרצוי לעשות עם מברשת טובה לשטשטושים, כדי להמנע מקווים חדים מדי.


בעצם הגבה הנחתי את צללית virgin מפלטת נייקד הראשונה - ללא ספק הצללית המועדפת עליי להארות.


וכדי לסיים את המראה של העיניים - את אותו העפרון של לוריאל הנחתי גם בתוך קו המים. בנקודה הזאת מאוד חשוב להקפיד שכל האיזור של הקו מים והריסים נצבע ולא נשארו מרווחים של עור - המראה יראה הרבה יותר אחיד וייתן ניגוד יפה ללבן של העין.
כמסקרה השתמשתי בדיוה'ס לאשס של פופה בגוון שחור.

ככה נראו העיניים בסוף:


לאיפור הפנים התחלתי מהפריימר הירוק של סמאשבוקס שסקרתי פה.

בגלל האיפור הכבד של העיניים לא התחשק לי להעמיס יותר מדי על העור, ולכן הלכתי על הביבי קרים של גרנייה. אני חושבת שהוא אחד הביבי קרים שקיבלו הכי הרבה חשיפה. אולי בגלל שהוא היה בין הראשונים בארץ.
אני השתמשתי בגרסה הרגילה שלו בגוון הבהיר - בינוני, כאשר הגרסה החדשה יחסית לעור מעורב שמן ללא ספק ברשימת הקניות שלי.
על העור המעורב שלי הוא יושב יפה (לצערי, זה לגמרי בגלל העונה הקרה) עם פידור והכיסוי שלו קל עד בינוני. אני מאוד אוהבת את המרקם שלו, ולרוב אני גם מניחה אותו עם הידיים. העמידות זה לא הצד החזק שלו, והייתי רוצה שהוא קצת יותר עמיד - זה היה הופך אותו למושלם. כאמור, על עור מעורב או שמן הוא לא אידיאלי (ובכלל לא אופציה בקיץ) בגלל שהוא לחותי - ככה שאם העור שלכן רגיל או יבש - הייתי ממליצה לבדוק.



את הביבי קרים קיבעתי עם ה-Mineralize-Skinfinish של מאק. הסומק שהשתמשתי בו הוא סומק של רבלון בגוון smoky rose 090.

לפיניש הסופי השתמשתי בהיילייטר של bareMinerals בגוון the love affair שלצערי יצא במהדורה מוגבלת. מכירות את זה שיש מוצר שאתן פשוט מתאהבות בו? אז זה לגמרי זה! אני קראתי עליו ביקורות מעולות כשהוא הושק, וכשיצא לי לראות ו"להסוויטצ'" (נגיד שיש מילה כזאת) אותו - לא יכולתי לוותר עליו (פלוס באותו היום גיליתי שקיבלתי 100 בקורס אז בכלל הרגשתי שמגיע לי אותו D:).
הגוון שלו הוא השילוב המושלם בין ורוד אפרסקי לזהב, נמרח בצורה אלוהית ונותן ברק יפה שאין כמותו!


היילייטר של ברמינרלס
כמה שהוא יפה

לגבי השפתיים הייתה לי התלבטות קלה - לרוב עם איפור עיניים כבד רצוי ללכת על שפתיים פחות מודגשות ככה שבהתחלה ניסיתי את ה-colour riche balm של לוריאל בגוון  118 pink satin. גוון ורוד קליל, בעל מרקם לחותי  ושימר שנותן ברק יפה על השפתיים - לרוב כשאני לא יודעת מה לשים - זה השפתון שאני הולכת עליו. לא הכי עמיד בעולם מבחינת אוכל ושתיה, אבל לא באמת ציפיתי לזה מבאלם.
אבל אח"כ במבט שני, הלוק היה נראה לי קצת חיוור והרי rules are meant to broken, לא ככה? אז החלטתי להחליף אותו למשהו יותר בולט. בחרתי בשפתון אחר של לוריאל בגוון האדום 303. הצבע האדום שלו משגע והוא מאוד פיגמנטי. מבחינת עמידות - כמו שפתון רגיל. הנחתי אותו בטפיחות, ככה שהפוטנציאל המלא שלו לא לגמרי משתקף בתמונות ;)


סווטצ'ים בתאורות שונות

המראה הסופי עם שתי הגרסאות לשפתיים, אשמח לשמוע מה אהבתן יותר!




אם חסר לכן משהו בלוק, אולי זה עפרון גבות ששכחתי לשים :/


8 תגובות:

  1. לוק מהמם!! גם אני בד"כ הולכת רק עם חלק אחד מודגש בפנים (שפתיים דווקא) אבל ממש אהבתי את השילוב עם השפתיים האדומות!

    אגב, מאיפה ה-colour riche balm? לא ראיתי אותו בארץ.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, חששתי בהתחלה שזה עלול להראות מוגזם, אז אני שמחה לשמוע שאהבת:)
      והבאלם הוא מחו"ל לצערי :/

      מחק
  2. את פשוט יפה. בטירוף. ומתאפרת בול כמו שמחמיא לך.

    השבמחק
  3. אני דווקא יותר אהבתי עם שפתיים בגוון טבעי, כמו שאומרים Less is more.
    עם השפתון לדעתי זה פשוט לא זה, בלעדיו הפנים שלך מתבהרות והלוק יוצא יותר מסתורי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, כייף לראות תגובות לכאן ולכאן.. אם הייתי צריכה לצאת מהבית ככה, כנראה שהייתי הולכת על הבאלם הבהיר באמת P:

      מחק
  4. מהממת אחת! אהבתי יותר את המראה עם השפתיים הכהות יותר , אם כי את הורסת בריאות בשניהם!

    השבמחק